𝒉𝒚𝒑𝒏𝒐𝒔 ─ a man with a storm instead of thoughts

196 14 4
                                    

☾☾☾

HYPNOS; często przedstawiany jako śpiący młodzieniec. był to bóg, który przynosił ludziom sen i ukojenie, dotykając ich kwiatem maku. w mitologii greckiej bóg i uosobienie snu. syn Nyks i Ereba bądź Tartara. był bliźniaczym bratem Tanatosa, a także ojcem Morfeusza, Fobetora oraz Fantasosa.

☾☾☾

Daveed Diggs as Thomas Jefferson

Lin-Manuel Miranda as Alexander Hamilton

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lin-Manuel Miranda as Alexander Hamilton

☾☾☾

𝒎𝒖𝒔𝒊𝒄:

╔══════════════════╗

midnight masquerade ─ asher monroe
insomnia ─ daya
ilomilo ─ billie eilish
training wheels ─ melanie martinez
tonight is the night i die ─ palaye royale
4am ─ girl in red
out of touch ─ dove cameron
redeemer ─ palaye royale
high school sweathearts ─ melanie martinez
midnight love ─ girl in red
midnight decisions ─ sia

╚══════════════════╝

☾☾☾

Thomas nie lubił budzić się sam. Szczególnie nie w takie noce jak ta, gdy wszystko dookoła zdawało się być jedną wielką czarną plątaniną myśli, uczuć, urywanych oddechów i łez. Nie do końca pamiętał co sprawiło, że tak gwałtownie wybudził się ze snu, wiedział jednak, że przeważyło to szalę beznadziei ostatnich dni. Oddychał ciężko, patrząc w sufit, starając się opanować pędzące myśli, uspokoić oddech i powstrzymać łzy spływające pojedynczymi kroplami po policzkach i niknące w burzy rozczochranych włosów mężczyzny. Cholera, jak bardzo miał ochotę teraz się napić. Zacisnął dłonie w geście czystej bezsilności. Nienawidził kiedy to wszystko wracało, nienawidził czuć się tak okropnie słaby, nienawidził nie być panem swoich myśli, uczuć i pragnień, nienawidził pustki następującej po wodospadzie emocji, która zostawiała go zupełnie samego, wyzutego z energii i chęci do czegokolwiek, która tworzyła z niego porzuconą skorupę i zaburzała percepcję.

W jego głowie dzwoniły pełne butelki szkockiej. Jęknął cicho wyrzucając słodki śpiew uzależnienia z podświadomości.

Powoli sięgnął dłonią na drugą stronę łóżka, gdzie powinno znajdować się ciało drugiego mężczyzny. Potrzebował obecności Alexa, potrzebował nie czuć się tak bardzo samotny. Jedyne jednak na co natrafił, to na pustą przestrzeń i zimne prześcieradło. Głośno wciągnął powietrze, zaciskając dłoń na materiale i starając się nie wpaść w niepotrzebną panikę.

HYPNOS; jamilton one shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz