Evet en son nerede kalmıştım evet.
Annem ile yaptığımız Deney odasını buldum ve anahtarla kapıyı açtım çok eskimişti örümcek ağları toz tutmuş iksir vazoları kapsüller herkes yerli yerinde duruyordu.
Evet annemin bana öğrettiği bir formülün vardı onu denedim ve büyük bir patlama oluştu ama merak etmeyin zararsız sadece bir deneydi.
Arkamdan sesler geliyordu arkami bir döndüm da o Trendeki adam peşimdeydi nasıl girmişti orayı bilmiyordum ama benim kapıyı açık bıraktım unutmuştum Adam elindeki bıçağı cebinden çıkardı ve bana doğru sallamaya başladı ama ben tekvando biliyordum ama o adamda İyi dövüşmüyordu değil en sonunda bıçak karnıma sapladı ve adam elindeki bıçağı yere düşürdü ama bana bir şey olmadı merak etmeyin Çünkü altımda çelik korse vardı işte ben size demiştim bazı yararları var.
Sonra adam benim saçımdan tuttu ve dışardaki su dolu bidonun içine koydu kafamı ve bidonun içine giriştik çıkardı ama ben panik yapmadım bana Tewkesbury'nin nerede olduğunu sordu ama bilmiyordum en son kamyona binip gitmişti o nereye gittiğini zerre kadar bilmiyordum en son kafamı içine koyduğu zaman boğulmuş ölü taklidi yaptım.
" ölü taklidi her zaman işe yarar "
Öldüğümü sanıp bıraktı arkasını dönüp gitti bende onun gittiğinden emin olduktan sonra bende çıktım ve bir mağazaya gittim Size demiştim Genç Bayanlar gibi giyindim diye ama üstüm ıslanmıştı gidip yenisini aldım kırmızı sevmezdim ama giydik bi kere ve saçlarımı tıkı bir topuz yaptım sonra takı takıp topuklu bilekli bot giydim.
Böyle beni asla tanıyamazlardı.
Sonra mazğazadaki kadınla tanıştım ona aldığım elbiseler için para ödedim buralarda bir pansion olup olamayacağını sordum yakınlarda çok iyi bir otel biliyormuş beni götürmesini istedim gittiğimizde benden para istedi bu kirli oda için ona para mı ödeyecektim ama ödedim oda fareli pis kokulu bir odaydı alışverişe çıktım ilk iş oda spreyi almak oldu ve ben eski gazeteleri saklıyordum yatağıma oturdum ve gazeteleri dizdim annem ipuçları bırakmayı sever ayrıca moda gazetesi okumaya bayılır annemin ismini soracak olursanız Eudoria Holmes ismi bu ve Tewkesbury'e ihtiyacım vardı onu bulmaya kararlıydım ve çiçek çarşısına gittim onu arıyordum ki biri bana çarptı o kişi Tewkesbury'di ve bana bir çiçek verdi
- buyrun güzel bayan bu çiçekler sizin
- ovv Tewkesbury seni gökte ararken yerde buldum
- beni mi arıyordun Enola
- evett sana ihtiyacım var gel benle
Tewkesbury ile benim kaldığım pansiyona gittik ve odama aldım onu bana neden heryerde gazete olduğunu sordu şöyle cevap verdim annem moda dergileri okumaya bayılır bir ipucu bıraktı mı diye bakıyordum.
Peki öyleyse dedi ve bende ona çay ikram ettim.
Sonra ise dışardan sesler geliyordu Tewkesbury diye bağırıyorlardı onu arıyorlardı ve ben onu odamda kalmasını söyledim ve bir planım olduğunu söyledim.
Siyah uzun tüylü bir şapka ve sinyal dantelli yüzümü kapatacak şekilde önüme attım ve simsiyah bir etek giydim.
Herkes beni 22 yaşında dul tanıyordu ismimi Mary olarak biliyorlardı.
Ve planım şuydu Tewkesbury sarayına gidip Sherlock Holmes'ın asistanı olduğumu söyleyecektim ve Tewkesbury'nin kaybolduğu ile ilgili beni görevlendirdiğini söyleyecektim ve planım işe yaradı. Siz şimdi diyeceksiniz ki Tewkesbury onlar soy isimleri evet ama İsmi louis yani Louis Tewkesbury sadece Tewkesbury diye hitap edilmesinden hoşlanmıyordu bende gıcıklık yapıyordum ama oda bana masum masum bakıyordu elektirikleniyordum.
Tewkesbury sarayına gittim vezirlerin Sherlock Holmes tarafından gönderildiğimi söyledim onlarda izin verdiler Louis'in annesi Lady Tewkesbury ile tanıştım bana Sherlock Holmes tarafından gönderildiğimi yalanladı.
Sonra içerden Müfettiş girdi abim Sherlock'un eski dostuymuş ve hala da arkadaşlıkları devam ediyormuş. Lady Tewkesbury Sherlock'un dul bir kadınla asla çalışmayacağını söyledi aaa ama bakılırsa Lady Tewkesbury'de dul bir kadındı.
Müfettiş Lestray Sherlock'un asla biriyle çalışmayacağını söyledi bende şöyle dedim ve diyaloğunuz bu şekilde geçti;
- Sherlock asla biriyle çalışmaz
- belki yaşam tarzını değiştirmiştir "dedim.
- Sherlock fikrini değiştirmez onu çok iyi tanırım "dedi.
Ve Lady Tewkesbury bizi evden kovdu o at arabasına biniyordu binene kadar küçük bit test yaptık en sevdiği vaka en sevdiği öğün en sevdiği oyun vs.
Sonra bana sordu onu nasıl bu kadar iyi tanıyorsun dedi sadece Sustum.
Ve sonra annemi bulmaya devam ettim ondan ümidimi kesmiştim annemi bulamayacaktım bellide böylesi daha iyiydi vazgeçmiştim.
Pansiyona geri döndüm ve o sırada da abim
Mycroft berbere müfettiş Lestray'ı çağırmış ve ona beni bulması için emir vermiş ve ona benden bahsetmiş yok 22 yaşında yok dul böyle şeyler anlatmış ama ben 16 yaşına girmiştim bile size 14 yaşındayım demiştim ama değildim buralar önemli değil ben 16 yaşındayım o okula gitmemek için uydurduğum bir yalandı.
Mycroft kendini Sherlock'tan daha zeki ve üstün olduğunu düşünürdü...
Devamı 5. Bölümde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENOLA HOLMES
Ficțiune științifico-fantasticăMerhaba bu hikaye Enola Holmes Hikayesidir Bşr Filmden ilham alınarak filmin aynısınının kitabını yazmıştır bu arada Ben Berçem Su Can umarım keyif almışsınızdır okurken💕🌸