Nerde kalmıştık hah evet abim Myrcroft kendini hep Sherlock'tan daha zeki ve üstün görürdü o kibirli ve kendini beğenmiş bir adamdı ve beni sevmiyordu hiçbir zamanda sevmeyecekti de Sherlock abimi daha çok seviyordum o da beni ben onun için farklıymışım böyle söyler.
Evet gelelim konuya biz pansiyonda Tewkesbury ile beraberken ayak sesleri geldi makyaj masasını kapının önüne iyip kapıyı tuttuk ne yapıp ne ettiyse Müfettiş beni bulmuştu.
Louis Tewkesbury'e şöyle dedim;
- kaç hemen
- hayır Enola seni bırakamam
- louis bak sen kaçmazsan öleceksin ben sadece istemediğim bir hayatı yaşayacağım "dedim"
Ve gitti Müfettiş ile yol boyu hiç konuşmadık 2 saat süren bir yolculuktu beni gerçeğin başladığı yere götürdü eve.
Abim Mycroft, Miss Harrison ile konuşuyordu
Miss Harrison gideceğim okulun müdüresiydi.
Müdür odasından sesler geliyordu Mycroft eti senin kemiği benim diyordu yok yiiaa başka.
Artık derslere girmeye başladım o konuda hiç başarılı değildim neymiş gülmeyi öğrenecekmişiz gülmek öğrenilmez ki insan nasıl gülmek istiyorsa öyle güler.
Bugün'ün akşamı odama bir kutu geldi içinden Louis çıktı o kadar özlemiştim ki çok içtenlikle sarıldım ona.
Nerdeydin diye sordum ama beni bulmak için plan yapıp buraya gelmiş ve beni burdan kurtaracakmış.
Louis bir sepetin içinden çıktı görevliler getirmişti sepetin içinde ve bende sepete bindim okulun asonsörüne koyacaktı beni sepetle beraber ama Miss Harrison ile karşılaştık Louise kim olduğunu sordu Louis ben bu okulun görevlisiyim diye cevap verdi.
Miss Harrison şöyle dedi peki bu sepet de ne
Louis ve ben korkmuştuk Louis bu size gelmiş dedi Miss Harrison şüphelenmişti kimden geldiğini sordu louis Bay Mycroft'tan geldiğini söyledi Miss Harrison tam sepeti açacakken Louis izin vermedi şöyle dedi bay Mycroft bunu odasında tek başına açmasını söyledi dedi louis Miss Harrison merdivenden çıkan kızlara şöyle emir veridi kızlar bunu odama götürün aman zarar vermeyin.
Kızlar odaya götürdü sepeti Miss Harrison sepeti açtı ve hiçbirlerim göremedi görebildiği bir kağıt kağıdı eline aldığında Miss Harrison'un karikatür resmi duruyordu meğersem o sırada Enola camdaki merdivenden inip aşağıya atlamış ve Miss Harrison'un 4 tekerlekli motorunu alıp kaçtılar.
Enola'nın annesi ona şunu söylemişti Londra herşeydir diye bu yüzden tekrar Londra'ya döndüler annesini bulmak için bir umut vardı moda gazetelerini baktığında;
Alone Dikkatli Ol Yakınındayım
Diye bir mesaj vardı size demiştim annem ipuçlarını sever diyerek biliyorsunuz ki Alone tersi Enola tekrar okuyalım;
Enola Dikkatli Ol Yakınındayım
Evet bu ipucu çok işime yaradı annemin beni isteyerek terk etmediğinin ipucusu yoksa onu bulmam için hiç bir ipucu bırakmazdı.
Ben Louis'i alıp annemi bulmaya gittim ve sonra Louis eve gitmek istediğini söyledi ama Louis'i öldürmek isteyen kişi bizi adım adım takip ediyordu biz Tewkesbury sarayına gittik.
Orada bizi takip eden adamda peşimizdeydi biz eve girdik Louis anne babaanne diye bağırıyordu.
İstemsizce Louis'in gitmesini istemiyordum.
Ve biraz daha ilerledik adamı gördüm heykelin arkasına saklandık ve adam silahala ateş ediyordu korkmuştuk Louis sen dur ben giderim dedi ama izin veremezdim adam onu öldürürdü ve adam beni itti kafam jetle çarptı 1-2 dakikalık baygınlık geçirdim.
Gözümü açtığımda Louis'in boynuna ip dolamış boğmak istiyordu kalktım ayağa ve Edit'in yanına gittiğim zaman yapamadığım haraketi o zaman başardım adamın çenesine ayağımı dayayıp ittirdim adamın kafası heykelin elinde tuttuğu sivri güle denk geldi ve adama baktığımda nabzı atmıyordu, korktum ama ben katil değildim sadece arkadaşımı ve kendimi kurtarmaya çalışıyordum sonra ayak sesleri geldi Louis torunum dedi babaannesi ama elinde silah vardı tam korktuk bu sefer Louis sevinmedi ve amcası yerine Kral olmak istediğini söyledi babaannesi ise elindeki silahla kalbine isabet edecek şekilde ateş etti.
Ağlıyordum Louis arkadaşımdı ölmesine izin veremezdim elini tutup;
-Louis arkadaşım ölemezsin
"Diye ağladım"
Ve birden Enola diye bir ses geldi baktığım da Louis gözünü açmıştı ve yavaşça ayağa kalktı babaannesi şok olmuştu onu vurduğu halde nasıl ayağa kalktı dedi içten içten Louis Enola'ya
- tek akıllı sen değilsin Enola
Diyerek giydiği çelik yeleği gösterdi
Ve sarıldılar babaannesi orada kalp krizi geçirip öldü ve sonra babasının aslında savaşta ölmediğini amcası ve babaannesinin bir planı olduğunu öğrendi.
Louis babaannesinin silahını alıp amcasına sıktı.
Şimdi diyeceksiniz ki Louis'in amcası nasıl geldi silah seslerine geldiler ve babaannesi amcası öldükten sonra Louis yarım kalan bir işimiz var anneni bulucaz dediği an kapıdan Enola'nın annesi girdi ve Enola annesi alıp eve gitti.
Louis annesi ve teyzesi ile krallıkta kaldı.
İlin Aslı Enola'nın annesi isteyerek gitmemiş annesini Mycroft kaçırıp bir eve kapatmış ona teknolojik aletler vermiş bu yüzden dergi ile iletişime geçmişler bu olaydan sonra Mycroft zorla alı koyma suçundan hapise girdi.
Louis ve Enola arkadaş olarak kalıp mutlu yaşadılar....
_____________________________________evet Ben Enola Holmes size yaşadığım zorlu hikayeyi anlattım bunlar bana Asla Pes etmemeyi öğretti hikayem bu kadardı umarım beğenmişsinizdir 1,2,3,4. Bölümlerde filmin tanıtımı var izleyebilirsiniz Netflix'den görüşmek üzere✨⚡️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENOLA HOLMES
Science-FictionMerhaba bu hikaye Enola Holmes Hikayesidir Bşr Filmden ilham alınarak filmin aynısınının kitabını yazmıştır bu arada Ben Berçem Su Can umarım keyif almışsınızdır okurken💕🌸