— Oooooo, sticla a picat pe Jungkook si Taehyung! țipă Namjoon.
— Adevar sau provocare Jungkook.
Jungkook... Felul în care mi-a zis numele mi-a dat fiori pe șira spinării.
— Adevăr..?
— Este adevarat ca... sta el si se gândește. Că te-ai îmbătat la petrecerea ta aniversară de 16 ani?
— Nu știu. Nu imi aduc aminte. ii raspund simplu.
El se uita la mine cu o spranceană ridicata, dar dupa uimirea i se citeste pe față, și se retrage în liniște la locul lui.
Ciudat...
Sticla se învârte din nou și pică pe mine și pe o fată.
O fată care îi face ochi dulci lui Taehyung de cand a inceput petrecerea.
— Adevăr sau provocare? o intreb eu.
— Provocare.
Din moment ce pare ca îl place, ar fi drăguț sa o ajut, nu?
— Te provoc să faci 10 minute în rai cu Taehyung.
Părea foarte încântată de idee. Ma simt ușor nașpa sa fac asta totusi, si nu stiu de ce.
Imi îndrept privirea spre Taehyung, care stătea încruntat. El vine spre mine și îmi șoptește la ureche, dându-mi fiori pe șira spinării încă o dată pe ziua de azi.
— De ce ai făcut asta?
— Oh haide, pare ca te place, plus de asta e o fată foarte drăguță, de ce n-ai plăcea-o?
Acum părea si mai nervos.
— Vino cu mine.
Ma ia de mână și ne duce afara in curtea din spate.
— Ce s-a întâmplat hyung?
— De ce trebuia sa o provoci asta? De ce nu puteai pur si simplu sa lasi lucrurile asa cum sunt ele?! țipă el.
"Lasa lucrurile asa cum sunt Jungkook! Nu putem schimba nimic in legatura cu asta!"
— T-taehyung...
— Nu ma mai împinge spre altcineva! Nici macar nu mă mai cunosti!
— T-tae...
— Nu o vreau pe Lena, nu vreau nicio fată frumoasă cu care să imi petrec noaptea!
— T...
" Ar trebui să fi împreună cu o fată frumoasă, parintii tai au dreptate."
— Eu doar am nevoie de‐
— TAEHYUNG OPREȘTE-TE!
Liniștea se lasa printre noi la auzul țipătului meu. Nu stiam de ce aveam lacrimi in ochi, nu stiam ce auzisem si nu stiam ce naiba are băiatul ăsta.
Dintr-o dată simt cum picături de apă ma stropesc. Ma uit spre cer dar nu ploua, in schimb vad stropitoarea care sufla apa fix spre noi.
El se uita la mine cu bretonul ud in ochi.
— Ciudatule... murmur si plec spre casă.
Mi s-a acrit de petrecerea asta...
CITEȘTI
Too bad but too sweet [taekook]
FanfictionNu mi-au spus nimic! Nu mi-au spus nimic cand sufletul meu pereche era chiar lângă mine, ci au preferat să mă rănească! _____________________________________________ Unde Jungkook își pierde memoria cand incearca sa comită suicid din cauza ca părinț...