Jimin 18+ (kérésre)

1.2K 32 3
                                    

A mai napon jimin fura mód reggel mikor lelépet a lakásomról itt hagyot egy koncert jegyet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A mai napon jimin fura mód reggel mikor lelépet a lakásomról itt hagyot egy koncert jegyet. Furcsáltam hogy semmi szónélkül itt hagyta vagy is részben. Űzenetben volt olyan aranyos értesiteni hogy meg hív a koncertükre hogy lássam milyen szexi a szinpadon. Mintha nem tudnám. Nem tudom megmagyarázni de valami bűzlőt ebben az egészben, amióta megismertem jimint az életem fenekestül felborult. Minden ami eddig megszokot volt az életemben az megváltozot és meg lenne mit írjak ezel kapcsolatban de félek a lista véges lenne. Mit sem sejtve semmiből öltöztem fel és várakoztam jiminre aki amint megérzeket egy lágy csókal köszöntöt engem amivel nagyon jól tudja képes levenni a lábbamról. A fekete kocsiban a bangtan többi tagjai várakoztak és amint megpillantótak örülten mosolyogtak rám, mint ha készülnének valamire de magam sem tudom mire. Mikor megtudták hogy jiminek vagyok a baratnője teljesen kiakadtak hogy neki let elsőnek csaja és nem nekik. Jin még a vízet is kiköpte a szájából azon a napon amit sosem fogok elfelejtni.  Jimin egész uton a stadion felé a kezemet fogta és idegesnek látszot amit szóvá is tetem de lerazot egy sima " csak izgulok"  kifogásal. Ismerem már annyira hogy tudjam fülentet nekem és eltitkolja az igaszságot előlem. De azal is tisztába voltam hogy ha baszogatom irtóra felidegesitem és megbüntet. Nem kell itt rosszra gondolni. Jimin szeret játékszereket alkalmazni mint például bilincs és ehez hasonló dolgok amik csak jobban felizgatnak. Szeretem az aranyos oldalát de az igazí bad boy oldala is nagyon tetszik. Domináns és nagyon férfias, melyik nő álma nem egy ilyen pasi? Nem szereti ha ellenkezek söt egyenesen utálja. De néha a vágyai és az édes mámor teljesen el ködösiti az agyát és nem lát vagy gondolkodik tisztán. Volt példa hogy a backstagebe letepert vagy hirtelen nekem eset a pláza proba fülkéjében. A helyszínen rengeteg Army várakozot vagy fotozkodót a bts plakátoknál amiket kiraktak a stadion elé. A pénztárnál hatalmas sorr volt és csodálom hogy az eladó nő még épp észel bírja mert én a helyében rég felmondtam volna a szólgálatót amennyi embert kikel szolgálnom. Jimin idegesége a backstagebe sem csillapodot, fel alá járkált miután kisminkelték és a ruhát is feladták rá. Mindig magabiztos volt viszont most olyan elveszetnek és idegesnek valamint izgatótnak látam mint még soha. De betudtam hogy  biztosan izgul a fellépés miatt amire éjel nappal gyakoroltak a tagokal.

-Kívánj szerencsét baby-mondta jimin mellém sétálva óvatosan kinézve a stadiomba ahol rengetegen várakoztak rájuk várva.

-Fantasztikus leszel, nem kell emiatt aggodnod-mosolyogtam rá bíztatóan mire ő is elmosolyodot majd lehajolt egy apró csókot nyomva ajkaimra majd behunyva szemeit ment a tagokal a szinpadra akikel lepacsiztam mielőtt felmentek volna.
Tátót szájal néztem ahogy táncolnak és énekelnek és hogy az Armyik mennyire ősszhangban vannak a tagokal, most már jobban értem az Army és a BTS egy család kifejezést. Jimin tánc közben többször is rám pillantót majd mosolyogva kacsintot egyet észre vehetetlenül. Enyhe piral az arcomal hajtótam le a fejemet ugy mosolyogva mint a vadalma.

-Szerencsés vagy-jöt melém az egyik sminkes csaj-Jimin szeret és ezt be is akarja bizonyitani még pedig most-mosolygot rám amire felvontam a szemöldölömet, meghalva jimin hangját azonnal előre néztem.

Melyiket Választanád?😏🔞Where stories live. Discover now