Jungkook ( kérésre)

894 23 4
                                    


Jungkooknak több éve vagy a barátnője, a bangtan tagok tudnak róla de az Armyiknak egyelőre nem akartátók felfedni kapcsolatótokat. Igazából csak te nem akartad jungkook ha rajta múlt volna réges rég felfedte volna hogy van egy gyönyörű barátnője és egy kisfia akit Jeong Teuknak neveztetek el. A kisfiútok még csak 8 éves. Imádjátok őt,és a bangtan is nagyon szereti a kisfiút. Taehyung jól el hülyéskedik a kislurkoval. Jimin és Jhope táncolni tanitják a 8 éves kisfiút. Namjoon segit neki a matek házijában ha nem ért valamit. Jin meg megfőzi neki a lefinobbab kajákat amiket szeret. Persze édeséget ritkán ad a gyereknek ha tehetné csak egészséges ételeket főzne neki ha jungkook és te nem szóltók rá hogy néha egy kis édeség és chipesz is belefér. Természetesen jin is megérti de ugy félfi taukot mintha a saját kisfia lenne. Yoongi akármilyen morcos is sokszor a gyerek mindig meglágyitja a szívét és még a stúdiójába is beengedi és reppel neki amit a kisgyerek nagyon szeret hallgatni. A többi tagal sincs ez máshogy mivel imádja a kisfiatok ha énekelnek. Imádja a hangukat még is az apukája angyali hangját jobban szereti hallgatni elalvásnál.

-Taehyung! Ne tanitsd rosszra a gyereket. Még csak 8 éves. Honnan tudná ő hogy születtik a gyerek. Fiatal még majd ha eljön az ideje ezt is megtudja. De nem most-szóltál rá taehyungra aki már nagyba mesélte volna a gyerek születésének menetét. Éppen jinek segitetél a konyhába mikor taehyung és a kicsi teuk felültek a konyha székre, ha nem szóltál volna rá talán már el is kezdte volna neki mondani.

-Én nem tanitóm rosszra T/N. Csak segitek neki hogy tapasztalt legyen nagykorában. Minél hamarabb tudja meg annál jobb-mosolygot rád taehyung, te meg szikrákat szoró tekintetél néztél rá amire behúzta füle farkát de azért a téglalap alakú mosolya ott  viritót arcán.

-Én vagyok az anya. Nem te. Ha ennyire akarsz gyereket keres egy aszonyt-forditótál hátát a zöltségek megtakaritásának hozzá látva. Jin csak felnevetet. Tipikus nevetése miatt a kisfiú sem tudot nem nevetni.

-A mi kis teukunk lassan 9 éves lesz. Bizony-bazsajgot neki jin arcát két kezébe véve egy széles mosolyal az arcán. Taehyung csak elcsapta onnam az idősebbik kezét.

-A végén még megfojtód a szeretetedel jin hyung-szólt rá mérgesen amire az idősebbik tarkón csapta.

-Anya!-halodtad meg kisfiád aranyos hangját aki leszállt a székről és oda szaladva hozzád megölelte a lábadat.

-Igen teuk?-kérdezted legugolva elé

-Mikor lesz kistesóm? -kérdésére nagy szemekel nézted kisfiad ártatlan orcáját és gyermeki mosolyát. Hitetlenül felneveték majd öledbe kaptad a kisfiút aki csak nevetve fonta pici kezecskéit nyakad köre.

-Biztos taehyung bácsi tömte tele a fejedet megint valamivel-nézték szúros szemekel taehyungra aki csak feltartót kezekel ment ki a konyhából-Egyelőre elég vagy te is nekünk hercegem, te kis roszcsont-böcköltél orrára mosolyogva majd egy cuppanos puszit nyomva homlokára és arca két oldalára teted le hogy elmehesen taehyungal játszani. Valójában kínoztak rosszul létek de nem tulajdonitótál neki nagyobb figyelmet mivel azt hitted csak gyomor róntás.

Lefekvéshez készülődték viszont ébejgés tört rád és újra a wcn kötötél ki kiadva a mai esti kaját is. Jungkook aggodot érted mivel észrevete hogy a napokban nem vagy formában.

-T/N! Mindem rendben? Nem akarod hogy kihívjak egy orvost? Nagyon sápadt vagy-vezete rád aggodó tekintetét jungkook mikor kiléptél a fürdőböl. Te csak erőltetet mosolyal ráztad meg a fejed.

-Nem kell minden rendben. Biztos megint egy gyomor rontás-legyintetél majd bebujtál mellé az ágyba-Teukot lefekteted?-csak bolintva adta a tudtodra hogy a kisfiútok rég szunyokál.

-De kéthéten mindennap nem lehet gyomor rontásod. Holnap elmész egy orvoshoz-mondta és eszedbe sem áll vele elenkezned mivel ugy is ugy lesz minden ahogy ő akarja. Nem szereti ha szava elen ellenkezel.
Másnap ugyan ugy keltél, nem birtad tovább a tudatlanságot ezért felhívtad barátnődet hátha ő a tűnetek alapján tudja mi a baj veled. Ő egyből a terheségre tipelt de te kételkedtél hogy megint terhes lennél. Aztán bevilant az egyhónapal ezelőtti aktusotok amikor olyan hevesen estetek egymásnak mint még egyszer sem. Izagtótan vetél egy terhességi tesztet a közeli kis boltban majd ahogy a dormba értél a mosdoba szaladva csináltad meg a tesztet.

Eképedtél meglátva az eredményt.

-De hiszen......Én terhes vagyok-suttogtad lesokkoltan kikerekedet szemekel aztán meghalodtad baratod hangját.

-A többiek mondták hogy a mosdóba vagy,ugye minden rendben? Nem vagy megint rosszul igaz?-kérdezte párod az ajtó túlsó oldalán majd benyitót te a tesztet azonnal a a hátad mögé rejteted de a terhességi teszt doboza azonnal szemet szúrt neki és kigúvadt szemekel kapta rád a tekintetét.

-Minek neked......terhes vagy? Mi let aze eredmény?-kérdezte te meg nagyot nyelve hajtótad le a fejed.

-Pozitív let

-Úristen lesz még egy gyerekünk-ugrándozot örömében mire te kiváncsian emelted fel a fejed de láttva boldog énét megkönnyebültél. Magához vonva hintet ajkaidra egy lágy csókot majd miután elváltatók homlokodra nyomta ajkait. Mosolyogva legugolt majd a hasadra simitóta kezeit amit csak mosoolyogva néztél végig jungkook izgatót arcát nézve.

"-Már várlak kicsi, ha megszülettél T/N-vel nagyon vigyázni fogunk majd rád és boldogok leszünk. Minden este én fogok neked énekelni"-mosolygot pocakod simogatva majd kiegyenesedve húzta újra széles mosolyra száját

"- Annyira szeretlek T/N, remélem ha megszülettik ugyan olyan szép lesz mint te is vagy"

Hali újra!

Remélem tetszet és ismétlem nyugudtan kérhetek részt. Ha ugy kényelmesebb akkor commentbe is megírhatjátok! Viszlát a folytatásban! Kővi részben!

Melyiket Választanád?😏🔞Where stories live. Discover now