Jin ( kérésre)

649 23 1
                                    


-Megjöttem-halatszodot jin vidám hangja amint belép a lakásodra.

-Nappaliba vagyok-kiabáltad vissza neki. Izgatót voltál hiszen megakartad lepni jint valamivel ezért jártál egy fehérnemű űzletbe ahol egy fekete igen szexi feherneműt vedtél meg, a fekete színű fehérneműt szerete jin rajtad a legjobban, ezért eset erre a színre a választásod. Amint jin meghalodta hangodat széles mosolyal arcán indult a nappali felé hogy egy cupanos puszival üdvözöljön tégedet. Levágodot melléd majd tarkodtól fogva húzot magához közelebb hogy hintsen szádra egy lágy csókot.

-Milyen volt a napod nélkülem jagi? Biztosan unatkozhatál-vetete fejét hátra a kanapédon te meg szokásos egoját fényező megjegyzésén meg csak szemet forgatál

-Vásárolgatam-vontad meg válaidat lazán a TV-kepernyőjére vezetve tekinteted.

-És vetél nekem is valamit? -kérdezte jin tőled-Szeretem az izlésedet T/N én sosem tudnék jó ruhákat választani magamnak.

-Most nem vetem neked-adtad jinek a tömör választ kérdésére. Jint zavarta hogy ingnorálni probáltad de tűrte.

-Most egész este ezt az unalmas romantikus filmet nézük majd aminek ugy is tudjuk hogy happy end lesz a vége? Semmi erotika nincs az ilyen nyálas filmekbe-fintorodot el jin aminek te magadba örültél. Továbbra sem néztél rá, direkt akartad kihozni a sodrából.-T/N!-emelte fel kicsit a hangját de téged még ez sem hatót meg-Jagiya-becézet-Szívem, kincsem, hercegnőm, egyetlen rózsa szálam-sorolta a beceneveket amik abban a pillanatban eszébe jutótak de te nem néztél rá, mert féltél elgyengülnél a vágyakozó tekintetétől

-Én szeretem ezeket a filmeket-motyogod karba font kezekel rá se nézve.-Ha te nem szereted nem muszály melettem gubasztanod. Négy hosszú órás a film és a végéig el sem mozdulok a TV-elől. Még a te kedvedért sem.-válaszod nem tetszet jinek amit egy morgásal adott a tudtodra de végül felsóhajtót feszülten majd hajába túrt.

-Nem akarsz elazitani egy kicsit?-probálkozot tovább jin de te csak nemlegesen megráztad a fejed-Hosszú napom volt, ha megteszed meghálálom-magadba már győzelem táncot lejtetél hogy sikerül elérned a célod lassan.

-Nem jin, verd ki magadnak hideg zuhany alatt. Én innen el sem mozdulok még ha maga Leonárdó Dicapriót hozzod ide személyesen akkor sem-jin elszomorodot kicsit de megértet hiszen a sorozatok neked épp annyira fontosak mint neki a banda tagok vagy a épp a családja. Sóhajtva állt fel a kanapéról és indult a fürdőd felé magábam morgolodva amiért ma is ahoz kell folyamodnia hogy saját magának verhese ki miközben te mint barátnője is segidhetnél neki. Nem szeret erőltetni semmit. Mindig udvarias és megérti hogy, nem szeretnéd.
Amint jin eltünt a fürdőben és halodtad amint a víz csobog felszaladtál a hálódba és gyors levedközve kaptad magadra a fehérneműt amit aznap vedtél hogy kedvére tegyél párodnak. Az ágyra dölve és alkarodom támaszkodva vártad jint hogy, végezen a zuhanyzásal amire nem is kelet sokat várnod. Haját törölgetve és kék köntösében trapolt a hálódba azt hive hogy te még a filmet nézed ő meg addig akkor elmegy aludni. Belépve szobádba tekintete azonnal találkozot a tiédel, ajkaiba harapva nézet végig rajtad és a döbenettől még a törölközö is kieset a kezéből amivel a haját törölgete.

-Tudod meggondoltam magam-kezdted hasadra fordulva lábaidat fel le mozgatva, kicsit húzva jin agyát-Unalmasnak véltem a filmet, szóval hozzhatód Dicapriot-húztad pimasz mosolyra ajkaidat.

-Én már nem vagyok elég jó neked? Pedig hid el nagyon jó vagyok az ágyban-támaszkodot párod az ajtó félfának vállal téged pásztázva éhes tekintetel.

-És mennyire vagy jó? Tudod nekem nem kelenek kezdők-jin csak felvonta szemöldökét de belül nagyon élvezte ezt a kis játékot amit te elinditótál.

-Nem vagyok kezdő Baby, bebizonyisam?-vonta fel jin a szemöldökét ajkait megnyalva kicsit közelebb merészkedve. Üllő helyzetbe tornáztad magadat kezeidel hátad mögött megtámaszkodva, melleidet kinyomva.

-Ha ezt tovább csinálod nem tudok majd gyengéd lenni-figyelmeztetet jin de téged nem érdekelt tovább folytatad-Én szóltam, ha egy hétig nem tudsz majd lábbra állni ne síránkoz.-vonta meg válait majd lelökve az ágyra tapadt lágyan ajkaidra alkarjával fejed melet tartva magát. Lágyan csókolt ami kezdet átváltani tüzesebbé. Vadabbá. Szendvedélyesebbé. Miútán megunta kényeztetését áttért a nyakadra ami egy kisebb sóhajal dijaztál ami elég volt hogy fel tűzelje jint. Nedves puszikat hagyva börödön haladt lefelé melltartód pántját letolva a válladról. Te segitségére sietél ezért felültél hogy ki tudja kapcsolni amit amint le vet el is hajitota és mellbimbodat vedte kezelésbe. Fejedet vissza ejteted a puha párnába nagyot nyögve jin hajába túrva amire elhagyta a száját egy férfias nyögés. Újai butyidba siklotak végig simitva nőieségeden amire még a levegő is bened akadt karjába markolva.

-Baszaa meg-nyögted miközben jin levedte a téged takaró utolsó anyagot és egy ravasz mosolyal nyalt bele nőieségedbe téged teljesen a fellegekbe repitve. Mikor megunta köntösét egy laza mozdulatal dobta le majd a bejáratodhoz illesztete férfiasságát kezeivel fejed mellett támaszkodva.

-Ne kegyelmez rossz kislány voltam-incselkedtél vele mire elmosolyodva hajolt le ajkaidra tapadva amiket szinte tépet ezel együtt merült el bened amire a csókja nyögtél majd elszakadva tőle nyögtél fel. Nem kimélt eszméletlenül gyorsan mozgott amire még a szemed is fent akadt

-Ghyorsabban-lihegted eleget téve kérésednek gyorsított nyakadba temetve arcát. Pár perc múlva mindketten egyszerre léptétek át a mennyek kapuját egymás nevét nyögve

Hali újra.

Sajnálom hogy késtem a részel és ha valami nem tetszik a kérőnek az jeleze és javitóm/újra írom.

Melyiket Választanád?😏🔞Onde histórias criam vida. Descubra agora