15.

1.7K 76 98
                                    

Disclaimer:
Rozdział może zawierać błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Przepraszam za wypalone głupim błędem oczy

Kto zabierze cię na piknik i co się na nim stanie ?

♈Baran - BadBoyHalo. Skeppy zastawiał na niego pułapkę pod kocykiem do której gdy tylko Bad usiadł, wpadł. Skeppy wyleciał w tedy zza krzaków i śmiejąc się z tego że nabrał Bada porwał cię i zrobił sobie z tobą swój własny mały piknik.

♉Byk - Philza. Postanowił zrobić piknik z tobą, Techno i Ranboo żebyście stali się sobie bliżsi. Niestety w tedy wpadł The Kid próbując okraść Techno z gapples rozwalając przy tym cały wasz piknik.

♊Bliźnięta - Fundy. Zabrał cię na piknik na polanę we dwoje. Po chwili jednak się rozpadało po czym jeszcze pojawił się maid HBomb i Fundy wyszedł.

♋Rak - Wilbur/Alivebur. Dosłownie złapał cię, związał i przerzucił przez ramię po czym wziął cię na piknik. Kocyk na którym siedzieliście był otoczony dynamitem a ty będąc związanym siedziałeś i słuchałeś jak grał i opowiadał ci o różnych rzeczach do momentu aż uznał że możesz już iść.

♌Lew - Tubbo i Ranboo. Tommy nagle wbiegł i rozwalił cały piknik po czym zaczął się denerwować że Tubbo zastąpił go Ranboo, który próbował uspokoić zazdrosnego blondyna. Tubbo w tym chaosie natomiast będzie sobie tańczył do stal.

♍Panna - Karl. Zabrał cię na piknik do Kinoko Kingdom. Wszystko szło po myśli Karla do momentu gdy nagle wszystko w okół zaczęło się palić. Okazało się że Sapnap i George niechcący podpalili las nie wiedząc że jesteście w środku.

♎Waga - Eret. Poszliście na pikniku połowić ryby jako taką małą atrakcję. Oboje skończyliście w wodzie śmiejąc się z tego że wpadliście do niej przez rybę.

♏Skorpion - Ranboo. Postanowił wziąć pierwszy raz Michaela na dwór i postanowił ciebie wziąść żebyś mu pomogła go pilnować. Piknik skończył się na tym że oboje cali mokrzy razem z szczęśliwym Michaelem wróciliście do Snowchester.

♐Strzelec - Ponk. Siedzieliście i spędzaliście sobie miło razem czas gdy nagle przyszedł Sam, przerzucił go przez ramię i sobie poszedł zostawiając ciebie samego ze sobą.

♑Koziorożec - Dream. Dosłownie uciekł z więzienia tylko po to by zabrać cię na ten piknik z nim, tylko szkoda że w trakcie dosłownie Sam, Bad i Ant się na niego rzucili po czym go zabrali z powrotem. Teraz jest biedny karmiony starymi surowymi  ziemniakami.

♒Wodnik - Quackity. Śpiewał ci najlepiej jak umiał grając gdy nagle pojawił się Schlatt. Szybko skończyło się na tym że obaj latali wszędzie we dwoje, Quackity pół nagi a Schlatt upity. Powrót do domu zajął długo bo skończyłeś na ciągnięciu śpiącego Quackityego za nogi do domu.

♓Ryby - Tommy. Wziął cię na miły piknik gdzie chciał ci pokazać tą swoją milsza stronę. Nie wyszło mu to jednak bo szybko po tym pojawił się Wilbur i Charlie Slimecicle. Piknik skończył się chaosem, zniszczeniem i śpiewaniem na autotiunie przez całą trójkę gdzie ty popijałeś soczek jabłkowy załamany swoim losem.

Zodiaki z Dream SMP Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz