Vajzat sapo kishin arritur tek shtepia e Lelit ishte ora 3 e 30 dhe kishin fiks 4 or e 30 min per ta bere Dorin me te bukur se ç'ishte.
Po zgjidhnin cilin fustan do te vishte dhe ishin shume te pavendosura.
-Offf spo gjej dot nje qe te me rrije sic duaa.
-Provo kete te kuqin njeher Dor mos te rri mire.
-Po he Dor mos e merr me kaq stres edhe me bikini ti shkosh,do i ngrihet humori dmth.
-Po Lel pooo.h
-He si te rri?-e pyeti Tea
-Joo me rri i vogel ne gjokss,po me plasin bebet e mija.
-Iu thua atyre bebe ti moj,zot na fal.-Foli Tea e qeshur.
-Vec bebe sjan aman,jan oop sa nje bostan nje.HAHAHAHAHAHAHA o zot me fal se vdiqaaaa.
-Ahahahahahahahahhahaha o Lel ti te vdes fr o goc.
-AHAHAHAHAHHAHAH goca,mbani seriozitet se kemi fiks dhe 4 or per tme ber njeri mua.
-Mir mir,umm OO e gjetaaa,pritmeni ketu.
-Kjo ca pati,si me çels ndizet edhe kjo ndonjeher.-foli konfuze Dori.Leli u rikthye e ne dore kishte nje fustan te zi ne dore.
-Merre kete dhe provoje,ky esht perfekt.
-Okj okj prisni.
Dori e veshi dhe fustani i rrinte sikur te kishte lindur me te.Ishte perfekt,i ngushtonte linjat e saj sic duhej dhe dukej me fine se kurre.
-Si thoni?
-Dukeshhh kaqq sexyyy Dorr-foli Tea me syt qe i shkelqenin.
-O zott sa dua ta shoh reagimin e Artionit kur te te shoh tyyy.
-Mir e,me pelqen edhe mua.
Fustani arrinte deri tek kyçi i kembes,me rripa te holle,dekolte te drejte dhe ne te çare deri ne kofshe.Ishte aq fin dhe aq sexy sa e dinin qe me shum se dy pal sy do ishin mbi te.Fustani i Dorit
Kepucet
Make up-i
Make up-in ja beri Leli,kishte ber nje make up te thjesht por shum terheqes,dukej rrezellitese.
.....Ishte tashme ora 7 e 50 dhe vajzat vendosen te benin disa foto ti kishin kujtim nga takimi i Dorit.
Dori ishte kaq e emocionuar sa nuk po zinte dot vend.Papritmas u degjua nje e trokitur.Vajzar u çoroditen te tera,sdinin cte benin derisa Tea mori ne dore situaten dhe iu tha qe te mblidhnin beten se Dori do ikte ne takim jo ato.Zbriten shkallet dhe u afruan tek dera,ku gjendej Artioni i cili degjoi te kercituren e takave dhe u kthye te shihte nga shkallet dhe siç pritej ngeli i shtangur aty ne vend,sdinte cte thonte,fjalet mungonin e smjaftonin per te shpjeguar cfar ai ndjenjte ne ato momente teksa shikonte Dorin e tij aq fine,dhe cfar ndjesish i jepte ajo.
Dori iu afrua prane dhe gjithcka u zhduk rreth tyre sikur segzistonte gje pervec tyre.
-Dor...je bere e mrekullueshme.Skam fjale..
-(Dori u kuq e tera,fjalet e tij kishin ndikim tek ajo)Shum faleminderit Oni,edhe ti je bere shum i pashem.
Dhe ashtu ishte bere me te vertet,ishte veshur me pantollona te zeza dhe nje bluze fine te zeze qe ia nxirrnin trupin e mireformuar ne pah.Veshja e Artionit
-Okeee ather nese mbaruat se ngreni njeri tjetrin me sy,tiu bejm dy foto se jeni ber shum te mire sot.
-Hahaha patjeter Lel-iu pergjigj Artioni.Vajzat shkrepen disa foto te bukura dhe cifti "kerkoi leje"dhe u nis per ne destinacionin e mbremjes.
...
Artioni si nne djale me shije qe ishte ,sepse shijet e mrekullueshme te tij dukeshin qekur kishte zgjedhur Dorin.Ai kishte organizuar nje piknik jo dosido por shum elegant dhe te bukur.Pamjet:
Rruga me makine ishte e qete,atmosfere e bute dhe e lezetshme.Te dy ishin nervoz,fjalet qe do thuheshin sot do qendronin ne memorien e te dyve gjithmone.Arriten ne destinacion dhe zbriten nga makina,deren e Dorit ia hapi Artioni.
-Tani do te te mbyll syte dhe do te te drejtoj un se nga do ecesh.
-Hmm shum romantik me je bere Oni.
-Vetem per ty Dor.
Ia mbylli syte dhe po ecnin drejt dekorimit qe Artioni kish organizuar.
-Gati?
-Poo
-Oke kur te them 3...1...2...3
Ia hoqi duart dhe syt e Dorit u hapen ngadale duke pare perball saj gjene me te bukur dhe me te veçant qe dikush kishte ber per te.E adhuronte ishte gjithcka ajo do kishte dashur per kte takim.
-Oni kjoo esht kaq e bukur..
-Te pelqen?
-Me pelqen thua??E dashurojj.
-Hahahaha me behet shum qejfi,isha nervoz ne kte pjes.
-Ahhahaha sduhet te ishe,cfardo te ishte do me kishte pelqyer.
....
Kishin folur e kishin qeshur sa me ska,prania e njeri tjetrit iu mjaftonte atyre.Ishin kaq te dhene pas njeri tjt sa mund te shihej me sy te lire nga cdo kush.
-Umm Dor sonte nuk te thirra kot ne fakt,eaht dicka qe doja ta beja prej kohesh ama guxim nuk kisha.
-Oni cfare do te thuash.
-Un ndjej per ty Dor,shum me shum se shoqe.Ka kohe qe zemra me rreh vetem per ty dhe aq i mjafton.Nuk e di si ndjehesh ti ama un smund ti mbaj me perbrenda.
-Oni kjo...dua te them qe edhe pse kaq papritur por edhe un ndjej per ty,shum me shum sesa zemra ime dinte.
-Huhh shyqyr zotit se gati spo me binte zemra ntoke.
-Hahahahahahaha i poshter.
-Praaa Dor deshiron te jesh e imja?
-Patjeter qe po Oni. Ti deshiron te jesh i imi?
-Patjeter qe po ore,edhe sikur te ishye gjeja e fundit qe do pranoja.
-Hahahahhahhahaha i cmendur.
-Pas tejeee.
-Bolll se me vure ne siklett.
-Vdes te ti shoh faqet e kuqura e arsyeja te jem un.
i afrohet ngadale per ti rrembyer nje puthje,ishte nje moment i shum pritur nga te dy.E puthi,sdo i mjaftonin kurre puthjet me te edhe sikur gjith diten nuk ngopej.
Nje zile telefoni i nderpreu ate moment ama.Ishte Leli,duhet te ishte urgjente meqense ajo e dinte se ata ishin se bashku.Dorin e kapi paniku menjehere dhe e hapi telefonin shpejt.
-Alo Lel.
-Dorr...
-Lell cfar ka moj??Pse po merr fryme me zor??
-Dorr...duhet te vish menjeher ne spital,menjeher.
-Pse ???Ca ka ndodh Lel??
-Tea...Thjesht hajde.Do te ta drg adresen me sms nuk mundem te fls.
-Ne rregull,po nisem.-Cfar ka ndodh Dor?
-Nuk e di Onii,nuk e dii.Dreqi ta haje.
-Ne rregull,qetsohu mos mendo per keq direkt.
-Si joo???Artion behet fjal per Tean.
-Tean...
-Po boll tani nisemi.
U nisen per ne vendin qe dikush lutet pr nje jete,dikush humb dike,dikush merr fryme per here te pare,dikush ama e leshon ate per here te fundit.Cfare i ka ndodhur Teas valle?
YOU ARE READING
E IMJA KE QENE GJITHMONE
RomanceTea nje vajze lozonjare,shpirtmire por vetem me ata qe ajo donte,e forte ne shpirt dhe me e forte fizikisht,nuk ia pertonte askujt,kishte nje humor te papare,kohe per argetime te shumta skishte ama as nje shenjtore nuk ishte,gjithashtu konsumonte dh...