Ishte ai,Elio por nuk ishte vetem si cdo dite tjeter qe ajo e kish pare,ne fakt prane tij shume prane tij ndodhej Ana,aq prane sa buzet e tyre ishin te bashkuara me aq pasion sa mendoje se ishin te dashuruar kok e kemb.U lendua.E pranoi qe i dhembi,por tashme ishte mesuar me kto goditje dhe spo i benin pershtypje por kjo,kjo i dhembi.
Ato ndaluan por dëmi ne te ish bere,u kthye Elio kur pa qe djemte po shihnin me frike nga dera.E njihnin Tean,ama keshtu kaq te lodhur se kishin pare asnjehere.Elio u perball me nje Tea tjeter,jo Tea e qeshur ,e brishte qe e zbukuronte ate vend ishte nje Tea serioze,me shikim te vrazhde mbi te,e kuptoi se ajo e kish pare ama skishte cbente,qellimi i tij ishte ta largonte ate.Nga ta dinte ai qe Tea esht vajze pa shance,lendoje njeher ta fal,ama kurr sta harron.
Tea u riķthye ne vete kur pa shikimin e tij mbi te,i dha nje buzeqeshje aq te dobet por aq normale dukej sa u habiten ,pershendeti djemte dhe iku e qete per ne klase.Nuk e trazoi veten,e dinte qe sot do ishte dit e shemtuar dhe kshu do e linte,Elion do e largonte e veten do e afronte,u ul ne banken e saj dhe hapi librat.Teksa po lexonte vereu nje hije mbi te,e dinte qe ishte Elio ama vemendje skishte me ti jepte.
U ul afer saj dhe po e shikonte,ishte i acaruar me veten e tij,ama asaj si kish premtuar gje,apo jo?
-Tea shiko,nuk kishte domethenie per mua ajo qe pe e di qe dukej shum...
-Pse me shpjegohesh?
-Sepse..
-Elio ne sjemi asgje qe te me japesh llogari.
-E di qe sjemi asgje,por ti je merzitur nga ajo qe pe dhe ndihem fajtor.
-Nuk u merzita.Skisha pse,u zgjova ne ane te keqe sot,ti skishe lidhje.Mos u ndje fare fajtor pr dicka qe ske bere.
-Seriozisht e ke?
-Nuk tallem.
-Epo shum mire,meqe na qenka keshtu,kalofsh mire ather.
-Edhe ti.
Mbeti duke e pare Tean e tij njeher,cfate ndodhi pse kaq e heshtur sot,cfare kishte?oho po cfare i interesonte atij?Vl te kete cfare te kete si plaste.Ishin ne oren e 3-te te mesimit dhe meqense ishte ora e Teatrit do te bashkoheshin dy klasat qe merrnin pjese 12b dhe 12c.Tea kishte nje rol te rendesishem ama sndihej ne vete sot dhe i kerkoi mesueses qe te largohej kte ore.Mesuesja i dha leje,nje nxense shembullore si ajo do e kishte lejen gjithsesi.Te gjithe e pane Tean teksa mblidhte gjerat e saj,dhe Xhoi e pyeti -ku po iken Tea?
-Te clodh pak mendjen
-Mos e tepro, te lutem
-Mos ki merak,te kam xhan
Paçim goca
Ashtu me ate buzeqeshje u largua duke lene te konfuzuar Elion qe sia ksihte shqitur syte per asnje moment.
Ndihej i acaruar kur shihte ate afer Xhoit me aq dashuri por gje sksihte cfare te bente.Doli jashte,dhe u nis per tek vendi ku ajo gjente qetsi,ishte si nje vend i mbyllur nga realiteti.Menyra e clodhjes se mendjes ishte te pinte hashash,nuk e tepronte asnjehere 1 gjithmone aq mjaftonte pr te,askush prvec Dorit dhe Lelit gjithashtu Xhoit qe e kish ndjekur nje dite e dinte.
U ul tek trungu i nje peme te prere e u mbeshtet ne trungun e nje peme ngjitur,ashtu e heshtur me cigaren e saj ne dore,dhe mendimet e saj te lodhura.I kujtohej ajo nate,ajo naten e vdekur ne mendjen e saj qe asnjehere sdo dilte nga aty,sa e urrente ate nate,vetem ajo e dinte.I dhimbte shpirti per veten e saj,ama e falenderonte qe e beri aq te forte sa esht sot.
Elio ndodhej aty prane ishte i shushatur kur pa ate me cigaren e hashashit ne dore,ama ju duk kaq terheqese sa se dinte qe dicka mund ti pelqente kaq shum tek nje vajze meqense e kishte pak bezdi,por tek ajo jo.Po e shikonte aq te zbehur,e te humbur ne mendjen e saj sikur kish vdekur por merrte fryme akoma.
-Pse me rri aty i strukur Elio?
-Nuk te shpeton asgje ty
-E ndjej eren e parfumit tend kur ndodhesh aq prane.
-Pra ti paske fiksuar aromen time?
-E si jo,eshte e njejta me babain tim,zor se e harroj
-aha,ok
-cke qe me rri si hu?
-Ki kujdes me fjalet qe perdor sheqerke
-Mendoj se fjala "sheqerke"eshte nje fjale e shpifur,mos e perdor me mua.
-me plasi mua ca tpelqen e ca stpelqe ty.
-E di qe te plas prandaj po ta vej vrejtje.
'q*** robt ca esht kjo'
-Degjo se mduket ke harruar kush esht perpara teje
-umm Elio?
-Elio Dragsan,jo Elio dosido mos me provoko,mos mu afro,mos bej si e zgjuar me mua as asgje.Nese un dua ty te zhduk me nje fjal dhe jo vetem ty por edhe familjen tende.
-Me zhduk mua te lutem.Po ta kerkoj si nder,ama familjes sime mos i bej gje se per ate ste fali kurr.Mua nderkoh do me beje nder po te me zhdukje.
E habiti,se priste qe ajo te pranonte te "vdiste"nga ai,gje qe se çonte nepermend kurr pr te.
-Deshiron te vdesesh ti moj??
-Me shum se cduhet,Elio
-Ore cthua keshtu,ku eshte Tea e lumtur e e qeshur qe njoh??
-Ka vdekur 3 vite me pare
-Cfare...
-Ummm...nejse Elio se si shum u hapa me ty,po iki tani dhe cigaren e mbarova ,flm qe me bere shoqeri ta kam borxh.Do bej sic deshirove ti,do te te qendroj larg as mos e ki merak.
-Ë...Cfare po thua?...aaa dreqi ta haje
Ummm ne rregull ashu bej pra,mos te te shoh shpesh,sdua te te shoh.
-Ne rregull. Mirupafshim
-Mirupafshim
Dhe ja ai e pa ate te largohej me vrull pa e kthyer koken mrapa.
Kjo vajze ishte e komplikuar e ai skishte kohe per te.Keshtu e pastronte mendjen e tij me kto fjale.
YOU ARE READING
E IMJA KE QENE GJITHMONE
RomanceTea nje vajze lozonjare,shpirtmire por vetem me ata qe ajo donte,e forte ne shpirt dhe me e forte fizikisht,nuk ia pertonte askujt,kishte nje humor te papare,kohe per argetime te shumta skishte ama as nje shenjtore nuk ishte,gjithashtu konsumonte dh...