Fairl tail oyuncuları tanıtımı

202 7 7
                                    

EZRA SCARLETT
Zırh donatma büyüsü ve şovalye büyüsü kullanır. En güçlü büyücülerden biridir. Kendisine Tiania da denir.kendisi küçük yaşta çocuk toplayıcılar
tarafından Cennet kulesine götürülmüştür. Orada gözünü kaybetmiştir bu nedenle sağ gözü yapaydır.Gray ve Natsu'nun kavgasını durdutabilecek tek kişidir ve çok yardım severdir.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Lucy Heartfilia
Annesi öldüğü için ve babası onunla ilgilenmediğinden evden kaçmıştır.Bu nedenle Fairl Tail gurubuna sonradan katılmıştır.En güçlü büyücülerden biridir.Kendisi yıldız ruhu büyücüsüdür.Ne olursa olsun arkadaşlarını korur kollar ve çok yardımseverdir.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Gray Fullbaster
Kendisi yaratma büyüsünü kullanır.Buz yaratıcısıdır.Annesi ve babası Deliona canavarı tarafından öldürülmüştür.Mavi gözleri ve mavi saçları ile büyüsünün hakkını bildirir.Ustası Ul'un diyer öğrencisi lyon ile hiç anlaşamaz.
Sürekli kavga etmesine ramen Natsu en iyi arkadaşı'dır.Ustası Ul onu öldürmek için hayatını feda etmiştir.Bu nedenle hep ustası suçluluk duymuştur.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Yukino Agurino
Yıldız ruhu büyücüsüdür.Sabertooht akademisine gidiyordur.Açık mavi saçları ve kahverengi gözleri vardır.Eskiden Fiore kırallığında yapılan bir projeye yardım etmiştir.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Natsu Drangnel
Sakura saçları ve kahverengimsi yeşil gözleri vardır.Ateş avcısı büyüsüne sahiptir.Ateş ejderi İgneel tarafından büyütülmüştür bu nedenle onu babası olarak görür.Onun berdiği beyaz atkıyö hiç çıkartmaz.Ateş yiyerek güçlenebilir.Her zaman fevri davranır ama arkadaşları geldiğinde hiç kimse onu durduramaz ve Happy adlı bir kedisi vardır.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Sting euclffe
Ejder avcısı büyüsüne sahiptir.Hem bir ejderha tarafından eğitilmiştir hem de içinde ejder lacriması vardır.Sarı dik saçları ve mavi gözleri vardır.Sürekli Natsu'yu yenmek ister.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
İŞŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM .UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FAİRL TAİL KARAKTERLER TANİTİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin