Ender akşama kadar erimin yanında kalır onunla vakit geçirir .Yemek vakti gelmiş aşağıya inmişlerdir
Yıldız"endoo yüzünü gören cennetlik "
Ender"çok komiksin yıldız"
Yıldız"ayy evet öyleyim"
Yıldız"erimcim daha iyi misin "
Erim"evet yıldız abla"(Ender kaşlarını çatıp yıldıza sus işareti yapar . Yıldız da oflayıp masaya oturur)
Ender"Yiğit çıktı mı ?"
Lila"evet , sana haber verdi sanıyordum"
Ender"yok. Ararım sonra"
...Yemekten sonra herkes odasına geçer Ender yiğiti arar , uzun bir süre çaldıktan sonra açmayacağını düşünerek kapatır telefonu.
Daha sonra aklına hamilelik testi gelir tüm odada aramaya başlar bir türlü bulamaz
Ender"nereye girdin ya , burda da değil !"
"Biri almış olamaz dimi, Allah kahretsin!"
O sırada yiğit enderi ararY"anne beni aramışsın"
E"evet şey diycektim ben ııı - neden gittin ya haber de vermedin?"
Y"erimle konuşuyordun rahatsız etmek istemedim"
E"Olur mu öyle şey yiğit , lütfen bak öyle düşünme biliyorsun Erimin durumunu"
Y"biliyorum anne merak etme sen beni , bi saniye" "efendim baba . Annemle konuşuyorum . Evet , tamam gelirim birazdan"
Y" Anne babam çağırıyor , merak etme sen beni tamam mı?"
E"Tamam o zaman bir daha bana haber vermeden gitme olur mu?"
Y"Tamam"
E"babay"(Ender telefonu kapattıktan sonra ayselin odasına gider)
E" aysel "
A"ender hanım , yanlış bir şey mi yaptım?"
E"şimdilik hayır. Bugün kim odama girdi?"
A"bilmiyorum efendim yani ben kimsenin girdiğini görmedim"
E"emin misin?"
A"evet ender hanım"
E"benim için önemli bir şey kayboldu eğer bir yerde görürsen bana getir"
A" ne efendim
E"görürsen benim olduğunu anlarsın zaten , ayrıca bir daha odama kimse girmiycek giren olursa gelip bana haber vericeksin"
A"peki efendim"
E"ba bay "Ender odasına çıkıp sinirle volta atmaya başladı sürekli kimin aldığını düşünüyordu .aklına o kişinin gelmesiyle hızla odadan çıktı
E"yıldızz"
Y"ender. Ne oldu bu saatte"
E"bir şey kaybettimde sen gördün mü diyecektim?"
Y"ne kaybettin ki"
E"hiç , hiç bir şey"
Y"söyle işte sende yine gizemli hallere büründün "
E"şey ıı yok bir şey iyi geceler sana"
Y"yemedim haberin olsun"
E"babay yıldız"
Y"ba bay hah"(Ender elinden bir şey gelmemenin rahatsızlığıyla odasına gidip uyur)
-----------------------------------------
SabahHerkes enerjik bir şekilde uyanır ve güne başlar .Tabi aynı şey Ender için geçerli değildir dün gece gördüğü kabuslar ve iki kez uyanıp kusması bedenini aşırı yormuş yataktan kalkmak istemiyordur.Ama bugün Erimle beraber psikoloğa gitmesi gerekiyordur bu yüzden kendini zorlayarak kalkıp hazırlanır
Zehra"bugün aşırı önemli bir toplantım vaar"
Yıldız"yaa afferin bak ilerleme seziyorum sende"
Zehra"tabi ki yani ben "
Ender"günaydın herkese"
Zehra"günaydın endercim bugünki toplantıya hazır mısın?"
Ender"ne toplantısı"
Zehra"hani prestijimizi arttırmak için çevre ile ilgili projeler hazırla demiştin . Tam iki tane projem var"
Ender"hıı o mu tamam sen halledersin , bugün erimle Ozan'ın yanına gidicez. Sonrasında vaktim olursa şirkete uğrarım"
Zehra"erim içinse tamam yani sorun yok.Görmeni istiyordum projeyi o yüzden .sonra ayrıca anlatırım sana ben fikirlerimi"
Ender"tabi canım neden olmasın. Erim nerde"
Yıldız" uyuyor. Senin çocukların hiç sana çekmemiş bak yiğitte hep uyuyor"
E"sen nerden biliyorsun"
Y"lila söyledi bana hep derslere geç kalıyor.bi kulaklarını çek bence"
E"konuşurum yiğitle. Neyse gidip Erimi uyandırayım"Ender"aşkımm günaydın
Erim"günaydın
Ender"uyanmışsın neden inmedin aşağıya
Erim"bilmem .anne?"
Ender"efendim canım"
Erim"sence ben babamı unutmalı mıyım, diğer herkes gibi"
Ender" hayır unutmamalısın o senin baban tabi ki senin yanında olmadığı için üzüleceksin , bazen anılarınızı hatırlayıp ağlayacaksın . Ama sen bu anılarla mutlu olmayı öğrenmelisin , onu unutmanı kimse istemiyor senden , kimsenin babanı unuttuğu da yok . Ama hatıralarla devam ediyorlar . Mesela lila her hafta babanın mezarına gidiyor biliyor muydun?"
Erim"hayır"
Ender" zehra da sürekli babanın onunla gurur duyacağı şekilde davranıyor.kendi hisselerini yönetiyor.Bazen babasıyla olan anılarını anlatıyor. Sende yapabilirsin senden asla babanı unutmanı istemedim tabi ki hatırlıcaksın ama onu güzel hatırlamanı istiyorum anlaştık mı canım benim"
Erim"anlaştık "
Ender"tamam o zaman bugün ozan abinin yanına gidiyoruz. Unutmadın değil mi"
Erim"unutmadım . Üstümü değiştirip inerim hemen aşağıya"
Ender"tamamdır aşkım bekliyorum"
(Ender Erimi yanağından öper. Odasına geçtiğinde yatağının altındaki test çubuğunu görür .Şaşırır çünkü dün her yere baktığı halde göremediği test çubuğu bir an karşısına çıkması normal değildi. Biri bunu alıp yerine geri koymuş demekki . Zaten aradığını bilen aysel ve yıldızdı .Şimdilik ikisinden de ses çıkmadığına göre susmayı tercih ettiler diye düşünür ender. Yine de bunun peşini bırakmayacaktır...Şimdilik bu kadar diğer bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Olalım
FanfictionEnder ve Kaya'nın başrol olduğu bir hikaye EnKay severlerin dikkatine !!