Ender Erimle beraber arabaya biner yolda sohbet ederler.Kliniğe vardıklarında önce Erim Ozanla konuşmak için içeri girer.seans bittikten sonra Ender odaya girer
Ozann⬇️
Ozan"Hoş geldin"
Ender"hoş buldum . Erim nasıl daha iyi mi"
O"yani bence daha iyi .Anladığım kadarıyla yalnızda bırakmıyorsun .Yanında birinin olduğunu hissetmesi çok iyi. Emin ol çabuk toparlıyacak (enderin karşısına oturup ellerini sıkar dostça)
E"sağol, iyi ki varsın .sen olmasan kime güvenirdim bilmiyorum"
O"hemen duygusala bağlıyorsun. Eskiden böyle değildin "
E"abartıyorsun bence"O"dün moralim bozuk diyordun"
E"evet canımı sıkan birşeyler oldu"
O"anlatmak istersen dinlerim"
E"olur aslında ama beni psikolog olarak değil ,arkadaşım olarak dinlemeni istiyorum"
O"olaya senin tarafından bakıp seni savunmamı istiyorsun yani"
E"Öyle bir şey söylemedim!"
O"hemen sinirlenme . Erimi bıraktıktan sonra her zaman kafede buluşuruz"
E"tamam ama işim uzun sürebilir.Bugün Erimle babasının mezarına gidicez.yani sence de bir sakıncası yoksa"
O"tabi ki gidebilir .Kendini hazır hissetmesi çok önemli ama"
E"bugün yolda gelirken söyledi .Ani bir karar gibi gözüktü bana"
O"gel soralım"(Ender ve Ozan odadan çıkıp Erimin yanına doğru yürürler)
O"Erimcim annenle de konuştum .Şimdilik güzel ilerliyoruz.Bugün babanı görmeye gidicekmişsiniz?"
Erim"evet daha önce hiç gitmedim.uzun zamandır düşünüyordum gitmeyi"
O"tabi ki haftaya görüşürüz .Mutlaka bekliyorum. Kendine iyi bak"
Erim"tabi Ozan abi , görüşürüz"
Ender"görüşürüz Ozancım"(Ender ve Erim mezarlığa giderler.Ender oğluna sarılmış ,beraber yavaşça ilerlediler.)
(Erim mezarın başına çöküp ağlamaya başladı.Bir süre orda kaldılar Erim babasının mezarına su döktü sonra ordan ayrıldılar.Eve vardıklarında ender erime sıkıca sarıldı )Ender" ben şimdi şirkete gidiyorum .Sende biraz dinlen olur mu canım"
Erim"tamam anne, iyi işler"
Ender"sağol canım benim"--------------------✿ ------------------
Ozan"anlat bakalım neymiş derdin"
Ender"o kadar zor ki söylemek .Kendim bile hâla inanmıyorum.
off.
Ben ıı şey
hamileyim"
O"(sesli bir şekilde kahkaha atar)iyiydi bu "
E"ne gülüyorsun komik değil"
O"Ş-şaka değil mi?"
E"Malesef değil"
O"ne demek hamileyim!"
E"bağırma Ozan "
O"Sende düzgün anlat .Babası kim ,kaç aylık ,ne zaman oldu bu ,hiçte belli olmuyor karnın"
E"ayy yeter Ozan bi nefes al.darladın beni, babası kaya ve tahminimce bebek bir aylık"
O"Kaya mı , iyide siz boşanalı 2 aydan fazla oldu, ne ara oldu ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Olalım
FanficEnder ve Kaya'nın başrol olduğu bir hikaye EnKay severlerin dikkatine !!