Final ℘ Baby Bring Your Body Closer

4.7K 427 282
                                    

Kissing each other 'til the moon says bye-bye
°°°

"Hey, Jimin. Bugün beraber takılmaya ne dersin?"

Omzuma atılan ele ve konuşan kişiye baktığında, zoraki bir tebessüm bırakmıştım.

Kimse okul başladığından beri benimle bu tarz bir iletişime geçmemişti, biraz şaşırmıştım. Çocuğun teklifini Jungkook aşırı ama aşırı kıskanç olduğu için kabul edemezdim ama sert yapmanın da iyi olmayacağını düşünmüştüm. Bu yüzden kibar bir şekilde yollayacaktım.

"Şey, aslına bakarsan bugün bir işi-"

Cümlemi bitirmek üzereyken belimden çekildiğimde, sert bir cüsseye çarpmıştım. O kadar sıkı tutuyordu ki, vücudumun bir kısmı havaya kalkmıştı, parmak uçlarım üzerinde duruyordum. Resmen beni kendine yapıştırmıştı.

Kim olduğunu belirtmeme gerek olmasa da, Jeon Jungkookʼun geldiğini söylemek isterim.

Jungkook her zamankinden daha fazla bir sinir ile giriş yapmıştı.

"Elin evimin oradaki köpekler için doyurucu bir yemek."

Jungkook, çocuğa doğru konuştuğunda titremeden edememiştim. Bu iki kas yığınının kavgası arasına nasıl girerdim bilmiyorum.

Ezilip ölme riskim çok yüksekti.

"Bak ahbap, amacın ne bilmiyorum. Takıldığım tek şey bu güzellik ile konuşmamı bölmüş olman."

İşte şimdi bitmişti. Belimdeki el kasıldığında bunu anlamak çok zor değildi. Nefes alışverişleri de hızlandığında, işler iyice kötüye gitmeye başlamıştı.

Tanrım çok korkuyordum.

"Jungkook, sakin ol. Biliyorsun ben tek senin güzelliğinim."

Parmak uçlarımın üzerinde olmamın verdiği rahatlık ile kulağına doğru fısıldamıştım. Onu sakinleştirmeyi umuyordum, eğer böyle olmazsa birisi kesinlikle hastanelik olacaktı.

Hastanelik olan kişinin kim olduğu belliydi.

"Buradan siktir olup gitmen için üç saniyen var."

Jungkook sinirle tısladığında, az önce rahat rahat konuşan o beden ortadan birden kaybolmuştu. Nasıl bir anda bu kadar değiştiğini anlayamamıştım.

Çocuk sınıftan çıktığında, ikimiz de kapının olduğu tarafta duruyorduk. Yalnız, bir başımıza ve bu beni ürkütüyordu.

Bu adamın sağı solu belli değildi.

"Ona gülümsemeni sundun. Benim ışığımı ona gösterdin, neden?"

Şaşırmıştım, böyle bir tepki beklemiyordum. Bana kızmak istiyordu ama bunu beni mutlu edecek şekilde yapıyordu.

Bu adama feci aşıktım.

"Ben sadece iyi olmaya çalıştım. Biliyorsun kimseye karşı kötülük beslemiyorum, üzgünüm."

Jungkook tatmin olmamış bir şekilde nefes verdiğinde, belimdeki elini geri çekmiş ve beni hafifçe kenera ittirmişti.

Bu kesinlikle hoşuma gitmemişti.

"Her şeyi geçtim, onun sana dokunmasına izin verdin. Bu saçmalık."

Sınıftaki masalardan birine oturduğunda, buz gibi bakışlarını bana sunmuştu.

"Jungkookʼum,"

Masada oturan bedene yaklaştığımda, yakasında elimi gezdirmiş ve tebessüm ederek kucağına yerleşmiştim.

Kucağına iyice yayılıp bedenimi tamamen ona yasladığımda, kollarımı sımsıkı bir şekilde boynuna sarmıştım.

"İyi bak, bu gülümseme sana ait. Aynı benim de sana ait olduğum gibi."

Jungkook ellerini kalçama yerleştirip beni kendine iyice çekmiş, ardından yüzüne yerleştirdiği tebessüm ile dudaklarımı öpmüştü.

Bu tatmayı en sevdiğim şeydi.

"Birbirimize sevgilim deme vaktimiz gelmedi mi güzelim? Şekerlerimi minik sevgilimle yemeyi çok isterim."

Jungkook geri çekildiğinde, gözlerimi yaşartacak olan bu cümleleri kurmuştu.

Şaşkındım, hâlâ bunun oluyor olmasına alışık değildim. Bu benim için çok özeldi ve ben artık buna sahiptim.

Ben Jungkookʼa ve onun eşsiz sevgisine sahiptim.

"Şekerlerimizi birlikte yemeyi çok isterim, sevgilim."

Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğimde, soluksuz bir öpüşmeye girmiştik.

Kalçamdaki iri eller iyice sıkılaştığında Jungkook ayağa kalkmıştı.

Şimdi ona daha sıkı sarılmıştım.

"Seni seviyorum, Jimin."

Dudaklarımızı ayırıp romantik bir şekilde fısıldadığında kıkırdamadan edememiştim.

Resmen kabalığıyla zirve yapan bu herif bana olan aşkıyla romantik herifin tekine dönüşmüştü.

Tabii ki bu bana özeldi.

"Ben de seni seviyorum, sevgilim."

°°°
Neredeyse 10k okuma alan bu ficimize final yazmış bulunmaktayım.

Bu deneyim bizim için oldukça özeldi.

Emek veriyoruz ve bu emeğimizin karşılığını alıyor olduğumuzu görüşüm beni çok mutlu ediyor.

Hepinize çok teşekkür ederim. Büyümemize yardım ettiğiniz ve güzel görüşlerinizi bize sunduğunuz için.

Ficimize ayırdığınız zaman için teşekkür ederiz, güzellerim.

Sizleri çok seviyorum.

-Bella

Candy ℘ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin