Japonsko

4 0 0
                                    

Japonsko začalo slábnout a USA začala získávat svá území nazpět a proto začalo plánovat vylodění na japonské pevnině.
Jacob byl první odstřelovač co se měl právě takového jednoho vylodění zúčastnit. A to právě na nestřeženém pobřeží japonska bez dalších vojenských jednotek. Cíl operace, zneškodnit muniční sklad a získat důležité informace.

Generál James Rodriguez naplánoval vylodění s úkolem zničení zásobovacího centra s muničním sklade kam každých pár dní dováží zásoby a rozváží je po Japonsku. Právě tímto úkolem pověřil pouze jednoho člověka pro snížení rizika vysokých ztrát, neboli o něm neměl vysoké mínění a nebál se ho ztratit. Plán byl udělán tak aby vylodění z mateřské lodi proběhlo bez problémů, jelikož se zde nacházela pouze cesta neměl by být s ničím problém.

Jacob se vylodil na nestřeženém pobřeží. Naštěstí u cesty stál karavan přezouvající rezervní pneumatiku. Proto využil nestřežené dodávky a schoval se na korbu karavanu, počkal než se karavan rozjel a poté už jen čekal než se zastaví. Při pohraniční prohlídce na pohraničí. Nenápadně vyskočil z korby a schoval se za budku kde čekal než auto odjede. Stráže se pomalu odebrali od auta a jeden z nich se pomalu přibližoval k  budce. Jacob opatrně a potichu vytáhl nůž a připravil si do druhé ruky colt 1911 ráže .45, byl připraven rychle vyřídit pohraniční stráže. Když se pomalu nahýbal aby zjistil kde se jedinci nachází, uklouzla mu noha o klacek který ihned zlomil. Stráže však tento hluk naneštěstí zpozorovali a ihned si připravili do rukou zbraně. Když se pomalu začali přibližovat Jacob to nenechal být samo sebou a pomalu se jim vplížil do zad, když obešel budku. Pomalu a nepozorovaně se k jedné ze stráží přiblížil a nožem probodl skrz strážní uniformu srdce. Stráž vydala hlasitý vzlyk a svalila se k zemi čehož si druhá stráž všimla a rychle se otočila, na zemi zpozorovala nehybné tělo s bodnou ránou v zádech, ale vrah nebyl nikde. Mezitím se dostal do zad druhé stráži a nemilosrdně mu probodl lebku až ke středu mozečku. Stráž se svalila dolu přímo na druhou stráž. Sklidil mrtvá těla do blízkého křoví. Když prachem a pískem zakryl co nejvíce kaluží krve se dalo, vydal se do budky a podíval se po stole zda nenajde cenné informace. Na stole ležel vyplněný formulář o přepravě proviantního náklaďáku.
Po dlouhém luštění japonského písma zjistil přesný čas přepravy.
17:30 dnešního data. Jelikož bylo brzo 17ti, rozhodl se že počká na dostavník a pořádně si pohraje. Pár minut před očekávaným příjezdem se z druhé strany začal přibližovat vůz značky FIAT zelené barvy. Zastavil před bránou a netrpělivě prstem ťukal do volantu. Dlouho čekal než k němu někdo přijde a otevře bránu. Nezbývalo nic jiného než obsloužit civilisty nebo počkat na příjezd konvoje. Rozhodl se k riskantnímu rozhodnutí. Vzal si na hlavu helmu japonského strážníka a šel k budce otevřít bránu. I když se řidič díval poněkud zmateně projel dál a pokračoval dál směrem kam měl nejspíše naplánováno. Hned co auto odjelo se v dáli objevil záblesk. Jacob si do ruky vzal dalekohled a podíval se co se to blíží a zda to není právě ten konvoj na který se čeká. V předu jel opancéřovaný typ 1 Ho-Ha a hned za ním 2 nákladní vozy jeden převážející vojáky a druhý provianty. Za nimi se valil lehký tank typ 98 Ke-Ni. Nezbývalo moc času a odhadem tak minuta do příjezdu konvoje k bráně. Důležité bylo zajistit zničení zásob a zneškodnění všech vojáků. Do země rychle zahrabal proti tankovou minu a utekl se schovat do křoví dál od budky. Když se karavana přibližovala Jacob vytáhl pušku a připravil se střílet, projistotu si vedle sebe na zem položil Thompson. Když se vozidlo Ho-Ha začalo dostávat k místě miny začal být Jacob nervózní a pro jistotu se ještě přikrčil aby zamezil šanci že by ho zahlédli.
Když se kolo mírně dotklo kraje miny zamířil na řidiče náklaďáku s vojáky a připravil se vystřelit až mina vybuchne a ozve se mohutný výbuch aby se výstřel nedal vystopovat. Japonští vojáci v klidu seděli do doby než nastala obrovská exploze která zcela vyřadila obrněné auto v předu a následném výstřelu do řidiče auta. Výstřel byl zamaskován výbuchem a kulka prošla klínovou kostí, levým okem až do mozku. Řidič mírně cukl hlavou do zadu a ihned spadl na volant a dupl na pedál. Náklaďák se ihned rozjel naproti obrněnému autu a v rychlosti naboural do auta. Všichni vyskákali z vozidla s puškami v rukách a s jistým zaskočením začali zajišťovat oblast. Z obrněnce pomalu vylezli 3 vojáci se zbraněmi v rukách a rychle se rozutekli od auta. Při běhu na ostatní řvali "Nigeru! Nigeru!". A poté odskočili do dálky a svalili se na břicho se zbraní v rukách. Hned na to následoval obrovský výbuch obrněnce, který zařídil řetězový výbuch druhého auta a zranění dvou vojáků. Všude vzduchem lítaly plameny, kusy železa a všelijaké díly. Jeden voják schytal výbuch z bezprostřední blízkosti, popálený obličej se šrapnely po celém těle. Druhý na tom byl o něco lépe, ale i tak schytal žhavým kovem do čéšky a nemohl se ani hnout. Zbytek vojáků panikařil a někteří se snažili pomoct zraněným. Zaklekly do obraného postavení a ve středu nich leželi dva zranění vojáci. Když už se jeden dokázal stabilizovat 2 vojáci šli přikrčený k budce a prošetřit okolí. Jacob se pokusil nepozorovaně přemístit do dalšího křoví, ale jeden z vojáků si všiml pohybu v křoví. Hlasitě zařval "Nanika ga soko ni idō shimashita". Z čehož pochopil že to není úplně dobrý a tak se radši vrátil do křoví a zamířil puškou do benzínové nádrže. Zbývajících 8 vojáků včetně dvou co byly u budky, pozorovali co se bude dít dál. Jeden z vojáků se postavil a začal se přibližovat ke křoví. Bylo jasné že když Jacob nic neudělá skončí buď v cele nebo rovnou mrtvej. Pomalu puškou namířil na hlavu a zmáčkl spoušť. Kulka vyletěla z hlavně a zasáhla přes čelní kost přímo střed mozku. Oběť se svalila k zemi a ostatní vojáci začali střílet do křoví. Jacob využil paniky a proplížil se dál z kopce. Při plížení ho však jedna kulka zasáhla do nohy. Avšak nenechal se na místě zabít a plazil se dál v palbě japonských kulometů. Když už to vypadalo že je v bezpečné vzdálenosti a palba začala utichat zkusil se pokrčit a pokračovat dál. Ani na jednu nohu se nezvedl jelikož bolest prostřeleného kotníku byla natolik velká že s ním ani nepohnul. Ze zadní levé kapsy vytáhl sterilizovaný obvaz a zapalovač. Klacíkem vytáhl kulku z kotníku. Zakousl se do latky a nažhavil zapalovačem klacík a vrazil ho do rány. Bolest byla ukrutná a kdyby mohl řval by, ale bylo to v tuto dobu nebezpečné. Nato si zavázal ránu a zkusil se odplazit za obrovský balvan. Mezitím však ustála palba a zdánlivě dlouhou chvíli bylo ticho. Ale poté se ozval obrovský výbuch japonského granátu hozeného do křoví. Hlína se rozletěla do všech stran a zahltila vše v bezprostřední blízkosti. Jacob se mezitím stihl odvalit za balvan a zkontroloval obvaz. Naštěstí díky rychlé reakci a správném provedení nekrvácel a ani nebyl dehydratovaný i tak se raději napil a zbytkem polil ránu která stále dost bolela. Japonská jednotka se mezitím vydala ke křoví a porozhlídnout se po pobřeží.
Jacob však zpozoroval jednoho Japonce přibližujícího se k němu a odplazil se dále za balvan a zkusil se na něj vyšplhat. Sílu v rukou měl sice dostatečnou, ale vystačit si bez nohou by nejspíše nezvládl tak se tam schoval a počkal než se Japonec přiblíží.
Japonec se přibližoval k balvanu a Jacob se snažil nahmatat svůj Thompson, ale marně nechal ho v nynějším odbouchnutém křovím. Nezbývalo než riskovat připravil si do ruky nůž a zkusil se postavit, po chvilce se mu to povedlo a opřel se o kámen. Voják už byl u balvanu, vypadalo to že se má v plánu obrátit a vrátit se. Zastavil se na kraji těsně za krajem balvanu a díky bohů si Jacoba nevšiml, tudíž měl šanci nepozorovaně zaútočit. Dal mu ruku kolem pusy a zabodl ho nožem z boku mezi čtvrtým a pátým obratlem. Zatáhl ho na kraj balvanu a položil ho opatrně na zem. Vzal mu z rukou samopal typu 100 a z kapes vyštrachal náboje. Všechny stráže se už začali přibližovat zpátky k budce a shromažďovat se. Začali si něco říkat a 3 vojáci se otočili k balvanu a pomalu se tam vydali. Jacob se radši zkusil postavit a ikdyž se mu na poprvé podlomila kolena na po druhé už zvládnul vstát a vydal se směrem dál od budky. Vojáci mezitím dorazili k balvanu kde našli mrtvého strážníka. Rychle se ohlédli kolem sebe a běželi to oznámit dál. Jacob mezitím pozoroval celou událost z dáli. Jedna stráž se přibližovala k budce a brala telefon do ruky. Bylo jasné že chce vše oznámit vyššímu vedení, ale je jasný že tohle nesmí dopustit a celá operace by byla v tahu. Zjistil směr větru a namířil puškou s jistou odchylkou přímo na vojáka. Naštěstí právě vzduchem prolétala letadla a Jacob využil hluku a neslyšně vystřelil přímo do jater které se v těle obětí rozdělili na dva kusy a ihned upadá se sluchátkem v ruce, při pádu vytrhne kabely z telefonu a zařídí nefunkčnost mobilu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 06, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Elitní odstřelovačKde žijí příběhy. Začni objevovat