Jacob Garcia byl Americký odstřelovač se speciálním armádním výcvikem. Narodil se na Floridě a byl vychován matkou, otec byl služebně poslán do války kde následně zemřel. Dětství měl bezstarostné a vzdělání z domova se soukromým učitelem. Vyrůstal bez kamarádů a když mohl šel si do lesa zastřílet se zbraní, to už mu bylo okolo 14 let a spousta lidí si stěžovalo na hluk z okolí lesa. Matka si však všímala jeho neúprosné vášně pro střelbu. Jednou se však přestěhovali do Severní Dakoty poblíž Kanady kde byl veliký výskyt vlků a neustále napadali jejich menší stádo ovcí co si po příjezdu zakoupily. Jacob aby uchránil stádo musel každý den když měl volného času vlézt na posed a sledovat okolní planiny zda poblíž nejsou vlci. Jejich soused Thomas O'Neill byl veterán první světový války a moc dobře si vzpomínal na Jacobova otce s kterým se kamarádil ve válce. Když se dozvěděl že právě on byl jeho otec ujal se ho a společně trénovali střelbu. Když na stádo útočilo malé stádo vlků soused O'Neill si toho povšiml vyndal starou pušku a vběhl do chaty kde bydlel Jacob s Matkou. Ihned Jacobovi do rukou podal jeho pušku co ležela opřená u dveří a běželi spolu k posedu. V okolí sněželo a Jacob měl úplně zmrzlé ruce. Thomas O'Neill s Jacobem ulehli na posedu vedle sebe a pozorovali tlupu vlků pohybujících se opodál stáda ovcí. Thomas Jacobovi pošeptal ať si do pusy dá sníh ať vlci nevidí jeho dech to samé udělal i Thomas a zamířil a jednoho jedince ze smečky. Jacob si povšiml že Thomas je připraven pálit a zamířil přímo na hlavu zdánlivě vypadajícího vůdce smečky. Vlci se však rozeběhli oproti stádu a Thomas střelil prvního vlka do nohy o jehož tělo zakopl druhý. Vlci se zastavili a rychle se otočili a utíkali zpátky do lesů. Jacob namířil a trup jednoho z prchajících jedinců a vystřelil. Když se podíval zda trefil svou kořist, viděl nemohoucího vlka svírajícího se v bolestech na zemi. Ihned se rozbrečel a otočil se. Thomas nejprve vystřelil do vlka co zasáhl on a poté do toho co zasáhl Jacob. Pomalu se otočil položil ruku na rameno Jacobovi a potichu zašeptal "neber si to tak i ve válce vždy někdo zemře" následně slezl z posedu a šel domů. Jacob ještě chvilku seděl a přemýšlel nad tím co mu starý O'Neill řekl.
Po pár měsících slavil své 16 narozeniny a dostal zcela novou loveckou pušku.
I přes matčino naříkání a rozjímání se rozhodl že se vydá do války proti Japoncům. Thomas O'Neill mu předal hrací kartu a pověděl mu že je otcova.
Začátkem války byl poslán na pobřeží kde bylo plánováno vylodění Japonců. Na helmu si dal kartu a do ruky dostal pušku s namontovaným bajonetem. Generál William J. velil pluku v kterým byl i Jacob. Když Japonci dorazili na pobřeží Jacob a dalších pár vojáků byly první co čelili útoku. Jacoba zasáhl šrapnel ručního granátu a naštěstí přežil. Když Japonci obsadili pevninu generál William J. Se vydal na pobřeží s dalšími vojáky. 2 japonští vojáci ihned postříleli vojáky a neplánovaně nechali generála utéct jenž se schoval za barikády kde ležel i Jacob. Japonci si naštěstí mysleli že zabili všechny a šli čekat na místo vylodění. Po pár minutách se k břehu začala přibližovat plavidlo z jejž vystoupil důstojník Japonské pěší Hiroko S. s dalšími pěti vojáky. Amerika zrovna plánovala blízké pobřeží což mohlo zapříčinit hluk který by mohl zamaskovat střelbu a zajistit tak eliminaci vojáků. Generál se připlazil a zamířil na jednoho vojáka. Jacob mu opatrně položil ruku na rameno. Generál se okamžitě ohnal a udeřil ho. Jacob spadl k zemi a omluvil se generálovi. Generál na něj potichu nadával co si to dovoluje a že právě měl v plánu vystřelit. Jacob však generálovi řekl že je to absurdní plán a bude lepší počkat na bombardování co by mohlo zamaskovat hluk. Generál sice mírně uraženě souhlasil a předal mu pušku. Jacob namířil vojákovi uvažující loď na hlavu a čekal na první várku bomb. Když se začala přibližovat první bombardér položil ukazováček na spoušť a čekal. Bombardér vypustil první várku bomb a hned co dopadli na zem vystřelil přímo do lebky vojákovi. Rychle vyhodil náboj kličkou a zamířil na dalšího vojáka který stál opodál prvnímu vojákovi. Když dopadla druhá bomba rychle vystřelil. Píst vymrštil kulku z hlavně a přímo do cíle. Oběť se svalila k zemi, ale to Jacob už hledal další cíl který našel čekajícího stále na lodi a dívajícího se do dáli nádherného moře osvětleného zapadajícím sluncem. Kličkou výhod další náboj a zmáčkl spoušť, kulka vyletěla nehoráznou rychlostí a než doletěla k cíli spadla mu přímo na hlavu. Oběť spadla přímo do moře. Jakoby předtuchou zamířil na dalšího vojáka opírajícího se o bedny a dívajícího se na probíhající bombardování na nedaleké pláži se smutkem v tváři. Jacob mu namířil na lebku s menší odchylkou a vystřelil kulka zasáhla přesně cíl a oběť spadla vedle krabic. To už však skočilo bombardování a v M1917 došli veškeré náboje. Rychle položil pušku na barikády a vydal se rychle mezi mrtvými těly hledat zásobník s šesti náboji. Našel naštěstí pušku v něž zbývali 4 náboje. Rychle se vrátil a uchopil pažbu a díval se kolik zbývá vojáků. Zahlédl už jen jediného a to důstojníka Hiroko. Zamířil mu na hlavu a připravoval se vypálit. To ho ale zastavil generál a řekl "vždyť tě uslyší, počkej na hluk". Jacob mu odvětil "není třeba čekat je poslední není kdo by nás měl slyšet" a opřel pušku o barikády a zamířil. Zmáčkl spoušť a píst vymrštil kulku přes hlaveň přímo do důstojníka. Ten se svalila k zemi. Jeho tělo bezmocně leželo na zemi. Generál s jistým zaskočením optal vojáka jak se jmenuje. Jacob hrdě odpověděl své jméno a společně se vydali k důstojníkovi a prohledali vojáky.
Následně se vrátili a generál předal informaci co se stalo. Následně byl Jacob předán k odstřelovačům.**Předem podotýkám že Prolog se bude rozšiřovat, ale snad to prozatím nevadí. Ještě menší vsuvka v průběhu jsem měnil jméno protagonisty takže kdyby jste si povšimli jiného jména prosím napište to do komentářů ;)**
ČTEŠ
Elitní odstřelovač
AcciónJacob Garcia narozený v americkým státu Florida byl unesen německými zvědy za účelem získání cenných informací a odveden do Berlína. Blížilo se ke konci války a právě Noah měl být ten co ukončí právě tuto válku. Ale jak... Po náročném tréninku a zač...