Herkese merhaba!BTS üyelerinin size taşikardiler geçirttirecek momentlar verdiği bu kitabın açılışını yapıyorum!
🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 ✂️🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥
Makas kesmiyor bir kalbinizi alırım wjdnsjdjsjs
♡
ÖHÖM.
İlk bölümümüz sizlerle
Devamının gelmesini istiyorsanız belirtmeyi unutmayın ♡
-
TEPKİ 1
İlk tepkimiz Sekreter AU'da geçecektir.
Poing poing~
~>
Seokjin
Kim Seokjin, tam üç yıldır sekreterlikten çok asistanlığını hatta direkt onun işini yaptığın patronundu. Büyük bir şirketin varisi olsa da aylaklık etmekten başka bir şey yaptığı yoktu. Şirkete nadir uğrar, uğradığında önüne koyduğun dosyaları imzalar ve şirkette kalması gerekmiyorsa giderdi. Kaldığı zamanlarsa, yalnızca odasında oturup oyun oynardı.
Her ay düzenli olarak toplanan kurulun bu ayki konusu Kim Seokjin'in şirketteki geleceği ile ilgiliydi. Varis olarak yeterli görmüyorlardı. Haksız da sayılmazlardı ancak onun yerine getirecekleri kuzeni Kim Seoksun, şirket çalışanlarının hiç sevmediği biriydi. Herkese tepeden bakan kibirli tavırları sayesinde şimdiden kötü şöhreti yakalamıştı. Ne olursa olsun buna engel olman gerekiyordu.
Toplantıya bir hafta vardı ve Seokjin yine şirkete gelmemişti. Eşyalarını topladın ve Seokjin sayesinde şirket tarafından verilen arabana bindin. Seokjin'le çalışmayı seviyordun. Diğer sekreterlerin iki katı maaş alıyordun, izin kullanabiliyordun ve bu lüks araca binebiliyordun. Bunları kaybedemezdin. Önce kendi evine gittin ve küçük bir valiz hazırladın. Daha sonra Kim Seokjin'in evine gidip o içeride oyun oynarken ona da bir valiz hazırladın ve elimden telefonunu alıp peşinden gelmesini sağladın. Bir şekilde arabaya bindirdiğinde söylenmeye başlamıştı.
"Şarj aletimi almışsındır umarım. Ahh.. Nerden çıktı şimdi bu? Nereye gidiyoruz?"
Hiç birini cevaplamadın ve uyumasını söyledin. Küçük dağ evine geldiğinizde onu uyandırdın. Gözleri olduğundan 3 kat daha fazla büyüyen Seokjin sana baktı ve omuzlarından tuttu.
"Burada telefon çekmez."
Biliyordun. Onu ikna ettin ve bir hafta boyunca onu toplantı için gece gündüz çalıştırdın. Toplantı günü geldiğinde kendinden oldukça emin görünüyordu. En iyi şekilde kendini savunduğunda ve şirket için gelecek planlarını kurula sunduğunda kurul tarafından verilen onay ile Seokjin şirkette kalmaya devam etmişti. Derin bir nefes alıp ona baktığında sana gülümsüyordu. O akşam senin için yaptığı yemek ise tüm yorgunluğunu unutturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ ~ Suni Teneffüs A.Ş. Sunar.
Short Story'Taşikardiler geçirmek isteyenlerin tek adresi' Başlangıç: 20.02.2021