Merhaabaaaa!
İstek üzerine (kendi isteğimiz) hızlı bir dönüş yaptık!
Umarım feelsiniz bol olur *-*
Bu ekip size iyi okumalar diler ♡
---
Bu bölümün ana konusu 'Mochi' yani tatlı pirinç kekidir.
---
Seokjin
Mutfak sınıfta, gelecek öğrenciler için her bir tezgaha ölçülü malzemeleri yerleştirdin. Hafta içi mochi dükkanını işletirken, hafta sonları bu workshopta ders veriyordun. Öğrenciler bir bir sınıfa girdiğinde, içlerinden birinin diğerlerine göre daha genç ve yakışıklı bir erkek olduğunu gördün. Genelde orta yaşlı kadınlarla çalışmaya alışkın olduğun için tuhafına gitmişti. Her biri kendine yakın boş tezgahı seçtiğinde, gelen yakışıklı gence tam senin önündeki tezgah kalmıştı.
"Hoş geldiniz."
Dedikten sonra kendini tanıttın ve gelenlerden de kendilerini tanıtmalarını rica ettin. Yakışıklı gencin adının Kim Seokjin ve gastronomi alanında yüksek lisans yaptığını öğrendin. Yaşı senden büyüktü. Gülümsedin.
Yapılması gereken her şeyi önce kendin uygularken Seokjin'in gözleri üstünde olduğu için elin ayağına dolaşıyordu. Fakat bu işi yıllardır yapıyordun ve senin için çocuk oyuncağıydı. Öğrencilerin tezgahlarını dolaşırken hazırladıkları hamuru kontrol ediyordun. En sona Seokjin kaldığında yanına gidip onunkini de kontrol ettin. Oldukça başarılıydı.
"Gayet iyi. Elinin şu kısmıyla..."
Elini tutup, avcunun alt tarafında işaret parmağını gezdirdin. Yaptığın hareket onu gülümsedi.
"...yoğurursan daha iyi olur."
"Neresiyle tam anlayamadım."
Sen de ona gülümsedin ve bu kez o senin elini tutmuştu ve baş parmağıyla bileğinin içini okşadığında nefesini tuttun.
"Burası mıydı?"
Namjoon
Hafta içi günlerin çok yoğun geçse de, hafta sonu katıldığın yemek kursu neredeyse tüm yorgunluğunu alıp götürmekteydi. Mutsuz olmanın tek sebebi ise kursun bir hafta sonra bitecek olmasıydı.
Kurs hocanız son dersinizin biraz daha eğlenceli geçmesi için küçük bir yarışma düzenlemeyi teklif ettiğinde heyecanlanmıştın. Ödül ufak da olsa kazanmayı istiyordun ve bir dönemde kendini çok geliştirdiğine inanıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ ~ Suni Teneffüs A.Ş. Sunar.
Short Story'Taşikardiler geçirmek isteyenlerin tek adresi' Başlangıç: 20.02.2021