Tepki - 4

251 19 114
                                    

Hello yorooobunn asjhaljsd

Du yu miş as?

Elf gözlerim görüyor ki hikaye çok minik bir hızda okunuyor.

Buradan one and only @shelvelzem 'e bir kutu çikileta ve öpücük yollayıp serüvenimize devam ediyoruzzzz..

©Bu kitap Suni Teneffüs A.Ş. tarafından desteklenmektedir ©

-

Öhöm.. BTS üyeleri ile çıktığınız ilk randevuda, sinemaya gitseniz.... neler olurdu?

-

Seokjin

Seokjin, seni okulunda kendi bölümünün hazırladığı ve gösterime giren kısa filmi filmi izlemek için davet etmişti. Belgesel filmleri dikkatini çekmese de onu kırmak istememiştin ve kabul ettin. seni saat 5'te alacağını söylediği için bir saat öncesinden hazırlanıp onu beklemeye başladın. daha 5'e çeyrek varken telefonun çalmıştı ve Seokjin aşağı inmen gerektiğini söylemişti.

Salona girdiğinizde, Seokjin'in arkadaşları coşku ile karşılamışlardı onu. Bir miktar kendini dışlanmış hissetsen de, ileriki dakikalara nispeten daha iyiydin. Seokjin bir grup kız tarafından çevrelendiğinde, sen öylece dışarıda bekliyordun.

"Oppa~ yanım boş yanıma otur."

Seokjin kızların arasından yanına gelip, elini tuttuğunda diğerlerinin kıskandığını hissedebiliyordun. Size ayrılan koltuklara oturduğunuzda, Seokjin kulağına eğildi.

"Sana bir şey itiraf edeyim mi?"

Onun yüzüne baktın ve itirafını söylemesini bekledin.

"Belgesel filmlerini hiç sevmem."

Gülümsediğinde bir cümle daha söyledi.

"Ama benimle dışarı çıkmayı kabul edeceğin başka bir bahane gelmedi aklıma."

Bu kez o da gülümsedi ve senin de gülüşün daha da yayılmıştı yüzüne.

"Ben de nefret ederim."

Film başladığı için birbirinize yaklaşıp sessizce kıkırdıyordunuz. Ayıp olmasın diye filmi izliyor gibi yapsanız da, elin ile oynayan Seokjin yüzünden dikkatini veremiyordun. Onun da dikkati belli ki sendeydi. Film bittiğinde bir kez daha fısıldadı kulağına.

"İzlediğim en güzel film sensin."

Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi

Mafya fikşınlarının vazgeçilmez kabadayısı Lil Meow Meow, gerçek hayatta çoğu zaman sütünü dökmüş bir kediden farksız olacaktır.

BTS TEPKİ ~ Suni Teneffüs A.Ş. Sunar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin