Mer-ha-ba Yo-ro-bun!
Bu ekip tepki yazmayı çokça seviyor skdmekdkd
Yanaklarınızdan sulu sulu öpüp üzülmemenizi dileyerek bölüme uğurluyoruz ~
-
BTS üyeleri eski sevgiliniz olsa ve bir anlığına gaza gelip onlara "seni özledim" yazsanız ne olurdu?
-
Seokjin
Üniversiteden sonra bir çok iş görüşmesine gitmiştin ve nihayet biri mülakat için sana geri dönüş yapmıştı. Seninle birlikte bir kız daha vardı. Sevgilisi olup olmadığını sorduklarında kız ciddi bir ilişkisi olduğunu söylemişti ve sen mülakatı yapan görevlilerin yüzlerindeki hoşnutsuzluğu görmüştün. Kim Seokjin ile nişanlıydın fakat bu iş hayatının imkanıydı. Aynı soruyu sana sorduklarında sevgilim yok demiştin ve seni işe aldıklarında Kim Seokjin'den ayrıldın.
Aradan 2 yıl geçmişti ve sen, bir gün ekip arkadaşlarınla gittiğin öğle yemeğinde onu gördün. Bir kaç arkadaşıyla eğlenceli bir sohbetteyken yemek yiyordu. Birden onu ne kadar çok özlediğini fark ettin.
O akşam ona mesaj atmıştın.
Mesaj anında okunduğunda heyecandan titremeye başlamıştın. Ne cevap atacağını merak ediyordun. Mesaj sesi ile hemen telefonuna baktın.
"Kimsin?"
Yazıyordu. Adını yazdın. Ve bir mesaj daha gelmişti.
"Bana bak sürtük! Seni bulup saçını başını yolmazsam neyim. Kocamın peşini bırak. Bir daha mesaj atarsan Kim Seokjin diyen her hücreni gebertirim."
Neye uğradığını şaşırmıştın. Orada öyle saatlerce boş bir noktaya baktığında zaman hızla geçmişti. Telefonun çaldığında, Seokjin'den olduğunu gördün. Korka korka aldın telefonu ve kulağına götürdün. Seokjin adını söylediğinde, ağlamaya başladın.
"Neden mesaj attın ki o kadar zaman sonra? Bir daha arama lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ ~ Suni Teneffüs A.Ş. Sunar.
Short Story'Taşikardiler geçirmek isteyenlerin tek adresi' Başlangıç: 20.02.2021