-" Είναι ένα συμβόλαιο συμβίωσης." Είπε σαν να ήταν το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο.
-" Και γιατί μου το έφερες?" Ρώτησα θέλοντας να σιγουρευτώ ότι ήταν μια πλάκα.
Πήγε πίσω από την καρέκλα και έβαλε τα χέρια του δεξιά και αριστερά από εμένα παγιδεύοντας με ανάμεσα σε εκείνον και στο τραπέζι. Μου είπε κοντά στο αυτί μου :
-" Τολμώ να παραδεχτώ ότι είσαι αρκετά όμορφη. Πιο όμορφη και από την Χριστίνα. Ξέρω ένα τρόπο με τον οποίο μπορώ να σε κάνω να ζεις στην κόλαση έως την τελευταία σου ανάσα αλλά και να συνεχίζω να βλέπω την ομορφιά σου." Σταμάτησα για λίγο και έβαλε το χέρι του πάνω στο τραύμα.
Άρχισε η ανάσα μου να είναι ακανόνιστη. Μισώ τον εαυτό μου που ένα κομμάτι της καρδιάς μου τον αγαπάει ακόμη. Άρχισε να το χαϊδεύει απαλά και μου ψυθιρησε στο αυτί :
-" Υπέγραψε το." Σοκαριστικά.
Σηκώθηκα από την καρέκλα και γύρισα να τον κοιτάξω.
-" Είσαι τρελός!? Εκεί θα φτάσεις για να με κάνεις να ζω μια αιωνιότητα στην κόλαση. Σου εύχομαι να καεις στην κόλαση Jeon!" Του είπα εκνευρισμένη και με ανεβασμένο τόνο στην φωνή.
Ήρθε κοντά μου. Μου έπιασε το " καμμένο " χέρι και πίεσε πάνω στην πληγή. Φώναξα από τον πόνο. Μου το άφησε και έδωσε έναν στύλο και μου είπε :
-" Θα το υπογράψεις θες , δεν θες. Από την δική μου μεριά είναι ήδη υπογεγραμμένο. Υπέγραψε." Δεν έκανα κίνηση.
Έβγαλε το όπλο του και πυροβόλησε. Πέρασε ξυστά από το γόνατο.
-" Ξέρεις ο πυροβολισμός στο γόνατο πονάει υπερβολικά πολύ , ειδικά όταν πετύχει ακριβώς στην κλείδωση. Οπότε για να μην το κάνω αυτό και ουρλιάξει από τον πόνο , που μόνο αυτό εξάλλου , κάνεις , ΥΠΈΓΡΑΨΕ ΤΟ!" Φώναξε κάνοντας με να τρομάξω.
Πήρα το στυλό και το υπεγραψα. Του έδωσα τα χαρτιά και του είπα :
-" Σε μισώ Jeon."
YOU ARE READING
Η ανατροπή
Random-" Jungkook θέλω να την κάνεις να υποφέρεις μέχρι την τελευταία της ανάσα." -" Ποτέ δεν θα έκανα κακό στην αδελφή μου." -" Θα την τακτοποιήσω αργότερα."