𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑐𝑢𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠, 𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑤𝑎𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑘 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑖𝑓𝑒 𝑜𝑓 𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑠𝑡, 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑢𝑝𝑝𝑒𝑟 𝑎𝑟𝑚. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑖𝑐𝑎𝑡𝑒𝑙𝑦 𝑑𝑒𝑠𝑖𝑔𝑛𝑒𝑑, 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑎𝑤𝑒𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙.
"𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠,"𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛, 𝑡𝑟𝑎𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑎𝑡𝑡𝑜𝑜. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑖𝑛 𝑏𝑒𝑑, 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒".𝐼'𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟𝑒𝑑, 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑎𝑡𝑡𝑜?"
"𝐻𝑢ℎ"𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑚𝑢𝑟𝑚𝑢𝑟𝑒𝑑, 𝑡𝑖𝑙𝑡𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦"𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑎 𝑔𝑜, 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑎𝑡."
𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑎 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑐ℎ𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒.
"𝐵𝑢𝑡 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑜𝑟 𝑒𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑡" 𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦"𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑟𝑒𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛𝑠𝑡 𝐺𝑟𝑎𝑚𝑝𝑠, 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑠ℎ𝑖𝑡ℎ𝑒𝑎𝑑."
"𝑇𝑒𝑒𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑟𝑒𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖𝑜𝑛, 𝐼 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑'𝑣𝑒 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑,"𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ𝑒𝑑, ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑠 𝑡𝑟𝑎𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑙𝑖𝑛𝑒𝑠.
"𝑌𝑒𝑎ℎ, 𝑏𝑢𝑡 𝐼 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑎 𝑏𝑖𝑡 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑡"𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 ℎ𝑢𝑓𝑓𝑒𝑑."𝑁𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑤, 𝑖𝑡'𝑠 𝑎 𝑝𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑒, 𝐼 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠, 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒."
"𝐼𝑡 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑙𝑒𝑡𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒," 𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑" 𝐵𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡 𝑖𝑡?"
"𝐻𝑎, 𝑖𝑡'𝑠 𝑓𝑢𝑛𝑛𝑦 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑡 𝑖𝑡, 𝑏𝑢𝑡,"𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠."𝑆𝑜𝑟𝑐𝑒𝑟𝑒𝑟'𝑠 𝑔𝑜𝑡 𝑤𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑡𝑎𝑡𝑡𝑜𝑜, 𝑎𝑛𝑑 𝐼 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑏𝑢𝑛𝑐ℎ 𝑜𝑓 𝑓𝑎𝑛𝑔𝑖𝑟𝑙𝑠 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒."
"𝑁𝑜!?"𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑠ℎ𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑚𝑢𝑠𝑒𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑡 𝑢𝑝 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑, ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒.
"𝑌𝑒𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝐼 ℎ𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑡, 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑠 𝑓𝑟𝑒𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡," 𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑠𝑠𝑒𝑑."𝐼 𝑎𝑚 𝑠𝑜 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑖𝑡 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑡𝑜𝑝𝑝𝑒𝑑, 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑎𝑙𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑'𝑣𝑒 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡."
"𝐿𝑒𝑡'𝑠 𝑏𝑒 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡, 𝑡ℎ𝑒𝑛," 𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑎𝑛𝑓 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑙𝑎𝑢𝑔ℎ."𝐵𝑢𝑡 𝐼'𝑚 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡 𝑖𝑡 𝑎𝑛𝑦𝑚𝑜𝑟𝑒, 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑡𝑎𝑡𝑡𝑜𝑜."
"𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠, 𝑡𝑜𝑜," 𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 ℎ𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡𝑟𝑎𝑐𝑒 𝐿𝑢𝑐𝑦'𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑏𝑜𝑟𝑒 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑟𝑎𝑙 𝑐𝑜𝑠𝑡𝑒𝑙𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑑𝑟𝑎𝑤𝑛 𝑖𝑛 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑖𝑛𝑘 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑠𝑒𝑒𝑚𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑠ℎ𝑖𝑛𝑒"𝐼 𝑟𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑡."
"𝑌𝑒𝑎ℎ, 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑒𝑟𝑟𝑖𝑓𝑖𝑒𝑑" 𝐿𝑢𝑐𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑒𝑑."𝐵𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝐼'𝑚 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑓𝑜𝑟. 𝐼 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑙𝑦 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑'𝑣𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑡, 𝑏𝑢𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑒𝑎𝑠𝑖𝑒𝑟."
"𝑇𝑟𝑢𝑒" 𝐿𝑎𝑥𝑢𝑠 𝑠𝑎𝑖𝑑,𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒.𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑠𝑡𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑑, 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒,𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑢𝑛 𝑠ℎ𝑖𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤.
𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ 𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑡𝑎𝑡𝑡𝑜'𝑠, 𝑠𝑜 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑢𝑐ℎ.
𝑯𝒊 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒇𝒂𝒊𝒓𝒊𝒆𝒔.𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒏𝒆-𝒔𝒉𝒐𝒕 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒍𝒂𝒙𝒍𝒖 𝒇𝒍𝒖𝒇𝒇. 𝑨𝒈𝒂𝒊𝒏 𝑻𝑯𝑰𝑺 𝑪𝑯𝑨𝑷𝑻𝑬𝑹 𝑰𝑺 𝑵𝑶𝑻 𝑴𝑰𝑵𝑬. 𝑨𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒆𝒅𝒊𝒕𝒔 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒘𝒊𝒏𝒈𝒔𝒐𝒇𝒄𝒐𝒔𝒎𝒐𝒔 , 𝒐𝒏 𝒕𝒖𝒎𝒃𝒍𝒓.𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒏𝒌 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔/𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒊𝒍𝒆.
https://wingsofcosmos.tumblr.com/post/162311978306/laxlu-ink
YOU ARE READING
𝒮𝓉𝒶𝓇𝓈 𝒾𝓃 𝒽ℯ𝓇 𝒽ℯ𝒶𝒹 ⚤︎✯
De Todo𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚕𝚊𝚡𝚕𝚞 𝚘𝚗𝚎-𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚏𝚕𝚞𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚖𝚞𝚝. 𝚁𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠