Gözlüklerimi çıkarıp gözlerimi ovdum ve sandalyeyi bacaklarımla geriye itip ayağa kalktım saatlerdir sınav kağıdı kontrol ediyordum ve vücudumda kan, su, besin ne varsa hepsi emilmiş gibi hissediyordum. Bakışlarımı karşı duvardaki saate çevirdim gece yarısını geçmişti ve işimi yaparken Jungkook'dan Winter ile bir şeyler yapmasını istemiştim. Terliklerimi giyip aşağı indim ve ellerimi cekedimin cebine sokup ayaklarımı sürüye sürüye içeri girdim."Ne yapıyorsunu-" ikisi de koltukta uyuya kalmıştı cebimden telefonumu çıkarıp fotoğraflarını çektim tam duvar kağıdı yapılacak soflukta bir fotoğraftı.
Winter'ı kucağıma alıp odasına götürdüm ve güzelce yatırıp tekrar Jungkook'un yanına gittim ve kulağına yaklaşıp "Jungkook." Diye bir kaç kez fısıldadım bir kaç mırıltı çıkarıp sağ elimden beni asıldı. "Lisa uyumak istiyorum." Küçük bir kıkırtı bırakıp kolundan kurtuldum uykulu olduğu için zor olmamıştı.
"Uyumak istiyorsun da koltukta mı uyuyacaksın kalk odamıza gidelim." Yüzünü buruşturup eski haline döndü ve uyumaya devam etti.
"İyi sabah omzum, belim diye gelirsin masajı da rüyanda görürsün." Hala tam olarak uykuya dalmadığını bildiğim için yukarı çıkmadan önce "Koltuğu çok sevdiysen orda yatabilirsin artık yastığımı veririm ona sarılırsın bundan sonra." Diyip merdivenlerden çıkmaya başladım.
Üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp pijama takımı giymeye başladım üstümün düğmelereni kapatmaya başladım son iki düğme kalmışken belime sarılan iki kolla başımı yana çevirdim "Ne haber koltukta gayet mutlu gibiydin." Kinayeli sesimle bana göz devirip uykulu sesiyle bir şeyler mırıldandı ve belimdeki eliyle beni yatağa sürükleyip önce kendi sert sayılacak şekilde yatağa attı sonra da beni yanına çekip sağ kolunu belimden çekmeden diğer kolunu da saçlarıma attı "Burda sen varken yastığına mı sarılayım yani?"
Başımla onu onayladım bunun üstüne beni iyice kendine çekti ve boyun girintisine kafamı sokmamı sağladı "Hayatta olmaz." Ben Jungkook'un kokusuyla aynı zamanda çok yorgun olduğum için mayışıp uyuya kalmıştım ben yarı uykudayken bir şeyler söylediğini duymuştum ama ne olduğunu anlamadığım için boş verdim.
☘️
"Winter dur." Gözlerimi mutfakatan gelen kıkırtı ve konuşma sesleri ile açtım gözlerimi ovup yataktan kalktım ve sesleri takip edip mutfağa yöneldim.
Kapının kenarından baktığımda gözlerim şokla açıldı çünkü güzelim mutfağımın her yeri un kırık yumurtalar ve bir sürü malzeme ile çevrilmişti. Yavaş yavaş içeri girdim her attığım adımda için acıyordu şimdi bir de burayı temizlemek vardı ve saatler süreceğine emindim "Ne yaptınız siz tanrı aşkına?" Elimle yüzümü sıvazladım Winter bunun üstüne yanima geldi içinde anne ve baba kelimesi geçen bir şeyler söyledi sadece anne ve baba kısmını anlamıştım çünkü hala konuşamıyordu ama yavaş yavaş kelimeleri çıkarmaya başlamıştı. "Jungkook üstündeki önlüğü çıkar Winter'ı al temizlenin ben de burayı halledeyim."
"Sadece kahvaltı hazırlamak istemiştim.." Jungkook elini ensesine atıp mırıldandığı cümleyle baş parmağımla omzundan ittim "Krep yapmayı bile beceremiyorsun Jungkook sen ne kahvaltısı aşkım."
"Ayıp ayıp." Alayla onu onayladım "Şimdi bir şey diyeceğim dediğim şeyi farklı yerlere çekeceksin o yüzden susuyorum hadi yürüyün temizlenin hemen."
Bir kaç adım attıktan sonra durdu ve omzunun üstünden bana bakıp pis pis güldü "Doğru ayıp yatakta olur onu unutmuşum." Elimdeki yumurta kabuklarını çöpe atıp dudağımı ısırdım "Çık şuradan pislik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Small Detail | Liskook
FanfictionKüçük bir detay hayatınızı büyük ölçüde değiştirebilirdi ve ben bunu bizzat yaşayarak öğrenmiştim..