Gece çocuklar dağıttıkları için bizde kalmış şimdi de yeni yeni ayılıyorlardı. Aslında Jin, Yoongi ve Haseok'a da kalmalarını teklif etmiştim ama kabul etmemiş evlerine dönmüşlerdi.
Sabah uyandıklarında Tae yerde Jennie de onun üstünde, Chae önde Jimin de arkasından sarılmış şekilde koltukta, Jisoo ve Nomjoon da birbirinin omzunda uyanmışlar, Jennie ve Taehyung hariç hepsi fazla utanmıştı.
Onlar uyanana kadar ve bir şeyler hazırlamıştım, Jungkook da masayı kurmama yardım etmişti.
Kahvaltı masasında Jisoo ve Namjoon birbirine kaçak bakışlar göndererek sakince kahvaltısını ediyor Jimin Rosé'ye yalakalık yapıyor Taahyung ve Jennie de dip dibe bir şeyler konuşuyorlardı.
Kahvaltıdan sonra Chaeyoung ellerini birbirine sürttü, "Yaktım çıranı Jimin."
Jimin'in yüzünde gergin bir ifade vardı ve hepimiz buna kahkaha atmıştık. Chaeyoung bana yaklaştı ve kulağıma "Liz hani benim sana yedek olarak koyduğum bı dantelli iç çamaşırı vardı ya getirsene onu bana." Diye fısıldadı gözlerim şokla açıldı ne yapacaktı ki onla.
Yukarı çıkıp kırmızı dantel olan iç çamaşırını Chaeyoung'a verdim.
"Şimdi şöyle biz böyle beraber kalabalık bir yere gidiyoruz sonra sen bunu kafana geçirip on dakika boyunca ortalıkta dolanıyorsun." Bu kız gerçekten fazla yaratıcıydı ah ah lisede bana çektirdiklerinin yanında bunlar hiçti ama neyse.
Arkama baktığımda Tae ve Jungkook'un kahkalarla yere yığıldığını Namjoon'un da kendini zor tuttuğunu gördüm.
Herkes hazırlandığında arabalara yerleştik Jungkook şoför koltuğunda ben yanında arkada da Jimin ve Rosé oturuyordu. Fazlası ile işlek olan bir caddeye geldiğimizde Chaeyoung çantasından dantelli iç çamaşırını çıkarıp Jimin'e attı. "Geçir kafana" diye emir verdiğinde gerçekten aşırı eğleniyordum.
Jimin son bir umut Chaeyoung'a yalvardığında Chae başını iki yana salladı "Beni sinir etmeyecektin." Dedi Jimin oflaya puflaya iç çamaşırını kafasına geçirdi. "Jimin sarı saçların ile de baya uydu kullan bunu sen." dedim cezayı çeken ben olmadığım için aşırı eğleniyordum.
Chae Jimin'in kapısına eğilip açtı ve eliyle itti "Hadi in."
Jimin arabadan yavaş bir şekilde indiğinde hemen telefonuma sarılıp kaydı açtım. Aralıksız on dakika boyunca başı önde ortalıkta gezmiş onu gören herkes de bir kahkaha atmıştı.
On dakika sonunda sinirle arabaya bindi "Chaeyoung sana bunun hesabını ödeyeceğim sen bittin kork benden."
Chaeyoung bunun üstüne gözyaşını siler gibi yaptı ve "O kadar korktum ki sanırım altıma bile kaçırmış olabilirim."
Dedi ve kahkaha attı Jimin hala çok sinirliydi.Jungkook'un sesi ile önüme döndüm "Hadi artık gidelim." Dedi ama yüzündeki o eğlenen sırıtış hala geçmemişti Jimin ile bu konu hakkında daha yıllarca dalga geçeceğine yemin edebiliridim.
"Eee nereye gidiyoruz?" Ortaya sorduğum soru ile telefonum çalmaya başladı "Efendim unnie" Jisoo bana karaokeye gitmeye karar verdiklerini söylemişti başını onu onayladım "Tamam biz de geleceğiz orda buluşuruz.'
Telefonu kapattım ve bana merakla bakan üç çift göze döndüm. "Karaokeye gidiyoruz."
☘️
Ücretini ödediğimiz odaya geçtik. Jennie hemen beni yanına aldı ve Sure Things açtı ikimiz de rap yapmayı çok severdik. Biz rap kısımlarını yaparken kızlar da vokalle bize eşlik etmişlerdi.
Şarkı bittiğinde Jimin , Jennie'yi itekleyerek şarkı seçti "Sıra bizde."
Jungkook'un yanına oturup sırtından onu ittirdim kalk da sen de söyle seni dinlemek istiyoruz biz dedim gözlerimle karnımı işaret ederken.Güldü ve başı ile beni onayladı "Tamam tamam kalktım."
Bana bakarak en sevdiğim şarkıyı o temiz sesiyle söylüyordu ve bu.. çok güzeldi , o çok güzeldi.
O gün de akşam saatlerine kadar beraber gezmiş eğlenmiş sonunda da kendimizi eve atmıştık fazla eğlenceli çok da güzel bir gündü.
Hellow , nabersiniz?
Bölümü salıp umuyorum ki yazı yazacağım. 😕
Her neyseee
Si yuular ✨🧚♀️
He bi de şey şu dantelli iç çamaşır hakkında Rosé ne alaka Lisa'ya yedek hem de dantelli demeyin çünkü bende bilmiyorum bi anda öyle yazıverdim işte jsndjskdnajmdjs
Bu sefer bay bayy ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Small Detail | Liskook
FanfictionKüçük bir detay hayatınızı büyük ölçüde değiştirebilirdi ve ben bunu bizzat yaşayarak öğrenmiştim..