Start

8.7K 316 294
                                    

  Lalisa'dan

"Off Chaeyoung git başımdan." Dedim sesimi biraz yükselterek zaten fazlasıyla işim vardı ve Chae iki saattir başımda bir şeyler söylüyordu.

"Ama Lisaaa adam zengin hem de Ceo Jisoo unnie haber vermiş bile." Topuğumu yere vurarak arkama döndüm Chae benim bu hareketine bir adım gerilemiş aynı zamanda da sırıtmaya başlamıştı çünkü benim Jisoo unnienin sözünden çıkamayacağımı biliyordu.

"Yah! Bunu asla yanına bırakmayacağım Park Chaeyoung! Bunu unutma sakın." Ben bunları söylerken Chaeyoung çoktan eve girmişti sonra geri kapıya gelip "Hadi işlerini çabuk bitir de seni hazırlayalım" diye bağırdı ne hazırlanmasından bahsediyordu bu kız tanrı aşkına saat daha öğleden sonra 3'tü ve buluşma akşam 8 deydi

Şuan ne mi yapıyorum? Chae'nin beni zorla hazırlamasına izin veriyorum çünkü yanımızda Jisoo unnie de vardı ve bana bir şeyler söylüyordu ahh tanrım daha 25 yaşındayım ne evlenmesi , ayrıca yaptığım meslek de gayet iyiydi kendi başımın çaresine bakabilirdim niye kimse beni anlamıyordu. Edebiyat öğretmeniydim ve maaşım da bana yetiyordu her neyse.

Ben bunları düşünürken Jennie unnie de gelmiş ve makyajımı yapmaya başlamıştı. Jisoo da saçımı yapıyordu o sırada Chae de bana elbise seçiyordu kesinlikle kafayı yemişlerdi.

İşleri bittiğinde beni aynaya çevirdiler pekala baya iyi olmuştum ama bu buluşmaya gitmek istemediğim gerçeğini değiştirmiyordu. Üstümde kırmızı bir elbise vardı dizimin 3 parmak üstünde bitiyordu, kırmızı rujum hariç makyajım gayet sadeydi saçlarım su dalgasıydı ayakkabılarım da siyah stilettoydu gerçekten güzel olmuştum her zaman kendimi beğenen bir insan olsam da hiç bir zaman aşırı süslü ya da bakımlı olmamıştım ve genelde kot tişört takılan bir insandım sadece kızların zoruyla bara veya başka yerlere gidecek olduğumda bu düzenimi bozmak zorunda bırakılıyordum. Bıraksalar oralara bile kot tişört giyerdim.

  Jungkook'dan

Hepimiz ailece oturmuş dedemin avukatının vasiyeti açıklamasını bekliyorduk. Dedem kısa bir süre önce vafat etmiş ve avukatı da vasiyeti bize bildirmek için bu gün hepimizi evde toplamıştı.

Büyük televizyonda dedem belirirken videoyu izlemeye başladık size özetleyecek olursam; Annem ve Teyzeme videoda bile laf sokmuş, oğullarına küfür etmiş ve biz torunları yani ben ve Tae'yi de övmüş ve ilk evlenip torun yapana kendi hisselerini ve 600 milyonluk servetini bırakacağından bahsetmişti sonrasında da hadi şimdi evlenmeyin de göreyim diyerek videoyu bitirmişti.

Hayır miras umrumda değildi asla evlenmeyi düşünmüyordum. Ama keşke annem de böyle düşünseydi bir arkadaşıyla haberleşmiş ve bana buluşma ayarlamıştı. Evet bu kadın ışık hızında yaşıyor.

Kör randevuya gidecektim gerçekten bu devirde kör randevu mu kalmıştı bu miras meselesi çıkmadan önce de ayarlamaya çalışıyordu ama ben hep kaçıyordum ama bu sefer kaçamayacak gibiydim çünkü tehdit edilmiştim neyle mi kızı görmeden direk evlendirilmekle. Anneme güven olmazdı yaparım dediyse kesin yapardı en çok da bu huyundan dolayı bu buluşmayı kabullenmek zorunda kalmıştım

Annem insana kafayı yedirtirdi gerçekten şimdi de bana bağırarak
"Jungkook kızın yanına pis pis mi gideceksin yürü bir duşa gir, hazırlan"
Diye bağırarak peşimden gelmeye başladığında arkamı dönüp  "Anecim tamam bak şimdi hazırlanacağım merak etme tamam mı" diyerek onu postalamış ve oflayarak duşa girmiştim. Sonra çıkıp tıraş olmuş ve altıma siyah bir pantolon üstüme de küçük beyaz benekleri olan bir gömlek giymiştim parfüm sıkmayı reddederek yüzüklerimi de takmış ve evden çıkmıştım.

Wohoo selam gençler yaşıyorum merak eden yok ama sjjsksksjsj

Neyse bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz buraya belirtin lütfen

Veveve sizce gelecek bölüm neler olacak?

Fotoğraf koyamıyorum alanım yok...

Sizi seviyorum vote vermeyi unutmayın bb💗💜

Small Detail  | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin