Henüz 14 yaşında çocuklardık. Başımıza geleceklerden habersiz Baskın bir cezaya çekileceğimizden habersiz sadece eğlenmek için o hatayı yaptık.Okuldaydık.Dersimiz boş.En iyi arkadaşlarım Yani Kardelen, İrem, Dilara, Resul, Doğukan, Özcan ve ben Helin. Doğukan biraz eğlenmek için cin çağırmak istedi.Biz de olumlu gördük bu fikri.Okulun sonlarında sadece biz vardık sınıfta bir de arka sırada oturan sessiz Meryem.Çay ocağında fincan bulduk oyun tahtası zaten vardı.Neyse perdeleri çektik lambaları kapattık ve korkunç oyun başladı.İrem iletişime geçti o iyi bilir bu işleri.Çağırdı onları biz birbirimizin elini tutmuş gülüyorduk sonuçta bu bir oyundu.Birden bir ses geldi tüyler ürpertici seslerdi fakat biz hala gülüyorduk. Birden irem lanet olsun diye bağırıp ağlamaya başladı.Birden lambalar açıldı.Yok korkmayın rehber öğretmeni gelmişti.Ziller bozuk teneffüs onu haber etti bize.Sonra gitti biz tekrar lambaları kapattık.İrem tekrar başladı.Anlamadığımız dilde birşeyler söylüyordu.Sonra lambalar tekrar açıldı sinirlendim ve öğretmenim biz çıkmayacağız diye bağırdım. Boş tu lambalar kendi açıldı.Bizim sınıfın sessiz kedisi Meryem ayağa kalktı onun ayağa kalmasıyla lambaların açılıp kapanması bir oldu boynunu 180 derece çevirip korkunç bir şekilde güldü ve gülerek oyun başlıyor Hahahaha. dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Habersiz
HorrorBir arkadaş grubu okulda cin çağırır ve musallata uğrarlar. Ve onlar için dehşet başlamıştır. Sırayla birileri gider ve kaybolur.Mutlaka okunması gereken bir kitap.