Kapitola 2.

7 0 0
                                    

Jakmile Hrabě Moro zjistil že vlkodlaci mu ukradli krev, byl tak rozlobenný že nechal vypálit všechny vesnice okolo lesů kde bývají Vlkodlaci. Byli to jejich jediné zásoby jídla. Ale tato starost byla jen malým kouskem toho co se bude dít po tom. Hrabě Moro sebral všechnu armádu co měl po ruce a vydal se za Vlkodlakem Worlem, Worlo is uvědomoval že nemají šanci, a tak sjednali mír na 1 rok. Za 1 rok se toho moc nezměnilo, akorát Worlova armáda byla větší. Zatím co Morova armáda slábla, jelikož jim začali ubývat zásoby krve. A tak se Worlo rozhodl že zautočí, ale nebude to jen tak leda jaký útok. Bude to... 3 letý útok. Worlo plánoval zásoby jídla tak aby jim vydrželo na 3 roky. Bohužel vesnice se ještě vzpamatovávali, takže Worlo neměl jídlo. Jelikož bylo 5 týdnu před ukončením míru, šel Worlo za Hraběm Morem a poprosil ho o jídlo. Moro zamouřil obě dvě oka, a dal mu jídlo. Zásoby tak na 2 roky. Takže musel sehnat ještě na 1 rok. Což byl větší problém než se zdálo. Jelikož v tento den už se mělo začat stavět stany atd. Worlo měl co dělat, nakonec sehnal jídlo v teď zvaném Rusku, a pár kusů jídla od pocestných. Ale měli jeden problém. Neuměli postavit beranidlo a katapult, a bez toho by nemohli fungovat. Rozhodli se že to risknou bez toho, což byl špatný tah. Po 5 týdnech, kdy začalo obléhání na Hraběho komnatu s krví. Byli bezmocní, bez beranidla a bez katapultu by se tam nedostalili, naštěstí si toho Hrabě nevšiml a tak pořád mezi něma fungovalo takzvané ''malé'' spojenectví. Trvalo pár let než našli odborníka přes obléhání. Brzo na to začal umírat Worlo, někdo říká že umřel tím, když táhl kameny na tu nejvišší horu světa. Mount Everest. Někdo zase říká že ho někdo z jeho poddaných zradil, a dal mu do jídla jed. Ale teď zpátky k vyprávění. Worlo začal umírat a poddaní začali být v depresi co bude dál.

Pád Itálie.Kde žijí příběhy. Začni objevovat