Annem pastaneye gitmişti.Bende araba içinde annemi bekliyordum pardon aslında uyuyordum.Arabanın hareket etiğini hisetim ama annem değildi çünkü annem arabaya girdiği zaman benim derdi ama ben aldırmazdım.
Gözlerimi açar açmaz biri ağzımı tutu ve araba ilerlemeye başladı.Bunlar 4 çocuktu ağzımı tutan çocuk esmerdi ve rampası vardı.Yerimde tepiniyordum ama çok sıkı tutuğu için işe yaramıyordu.En sonunda yorulup durdum ve yavaşça esmer çocuğa döndüm ve gözlerinin içine baktım oda bana baktı.Gözleri elaydı.Ve ben onun gözlerine aşık oldum tamam beni kaçırmış olabilir ama bu aşık olamam anlamına gelmiyor.
Çocuğa yavru köpek bakışı yaptım ama işe yaramadı nasıl yani benim köpek bakışlarım bu adama sökmedi mi?Bugüne kadar kime yaptıysam söktü bu adamda bi değişiklik var.
Öbür çocukları incelemeye başladım biri kıvırçık saçlı ve yeşil gözlüydü ve arabayı sürüyordu .Arabayı süren çocuğun yanında esmer,küçük rampası ve kahverengi gözleri vardı.Benim ağızımı tutan değil öbür tarafımda oturan çocuk çakma şarışındı çünkü dipleri çıkmıştı gerçek saçları kahverengi saçlıydı harhalde.Gözleri de kahverengiydi.
"Kızı aldıkta arabayı ne yapıcaz?"dedi birisi."Ben kızı benim eve götüreyim siz de arabayı haledin." dedi hani şu rampası olan ela gözlü çocuk vardı ya ?Ha işte o.
Beni kucağına aldı ve arabadan indi.Büyük bir eve girdi herhalde onun eviydi.Evi bu kadar büyük ise beni para için kaçırmadı peki ne için kaçırdı?Ve beni yere indirdi.
"Hey ufaklık amma ağırmışsın"küstah bide bana ağır diyo göt işte noolcak."Tabi oğlum be sandın 57 kiloyum ben."yemin ederim ki bunu isteyerek söylemedim."Çüş lan bugüne kadar onca kadınla yattım hepsi 40-45 kilo. Acaba sende mi onlarda mı sorun var?"ana bu herif kesin bana tecavüz edip sonra ormana atar sonra üstümden arabayla geçer sonra ezilen bedenimi atlara yedirir.Zaten adamda at hırsızı tipi var .
"Sorun onlardadır çünkü bende bir sorun yok turp
gibiyim maşallah." dedim.Gülmeye başladı tabi bende ona katıldım ve beraber gülmeye başladık.Çok tatlı gülüyordu birdaha aşık oldum yemin ediyorum.Bir insan rehinesine neden bu kadar iyi davranır ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rehinem
FanficBabası yüzünden kaçırılan bir kız ve onu kaçıran intikam almaya çalışan oğlan.....