#2

467 44 80
                                    

-Po chwili zasnęłam...

Wstałam jakoś po 12, więc wstałam z łóżka i podeszłam do szafy z ubraniami, ubrałam mój czarny crop top oraz moje nowo kupione dresy, poszłam jeszcze do łazienki jakoś się ogarnąć a przede wszystkim te gniazdo z moich włosów. Gdy byłam jakoś ogarnięta, sięgnęłam  po swój telefon i usiadłam na łóżku.

-Wypadałoby do niego napisać, oczywiście chcę ale się trochę stresuje, i jak to się potoczy dalej, może wcale? Po jeszcze chwili namysłu postanowiłam napisać.

-Cześć, dałeś mi swój numer wczoraj, więc postanowiłam napisać.

Wysłano.

Ughh nie jestem zbyt dobra z pisaniem do kogoś ok.

-Cześć! Czekałem właśnie aż napiszesz, co tam u Ciebie?

Okeej, czekał aż do niego napisze, Quackity, ten Quackity :0.

-U mnie typowo nudy, a u Ciebie?

-Tak samo, a w ogóle zapomniałem zapytać, jak masz na imię? Przepraszam że dopiero teraz pytam.

-Y/n i nic się nie stało.

-Masz piękne imię Y/n.

-Dzięki ty też Alex.

-Co robisz?

-Właśnie się trochę ogarnęłam i miałam zrobić sobie coś do jedzenia, a Ty?

-Ja dalej się nudzę i gram w Robloxa, no to ja Ci czasu  nie będę zajmować dłużej i idź cos zjeść :).

- O okej, do zobaczenia, i też coś zjedź.

-Zjem zjem, do zobaczenia.

Gdy skończyliśmy pisać ze sobą to od razu skierowałam się do kuchni coś zrobić, przydałoby się zjeść jakiś porządny obiad w końcu a nie śniadanie o 13 lub przekąska. Jedyne co mi przyszło do głowy i umiałam, to była jajecznica, mój brzuch powoli umierał z głodu, więc zabrałam się za robienie śniadania lub obiadu? Sama już nie wiem co to.

<Time Skip>

Jajecznica była już gotowa, wyjęłam talerz oraz sztućce z szafki i usiadłam przy stoliku, nałożyłam jedzenie na talerz i zaczęłam jeść.

W trakcie jedzenia dostałam sms od Alexa.

-Hej Y/n! chciałabyś dzisiaj razem pograć na streamie?

-Jasne tylko kiedy, bo teraz jem.

-Jak zjesz daj znać, smacznego.

-Okej, dzięki.

Kiedy skończyłam jeść, poszłam umyć talerz oraz sztućce i poszłam do swojego pokoju.

Gdy już wszystko miałam gotowe to napisałam do Alexa.

-Hej mam już wszystko gotowe.

-Okej, podaj mi swoją nazwę na Discordzie.

-*Twoja nazwa#....*.

-Dobra już dodałem.

-Ok, ja przyjęłam już.

-Zadzwonię do Ciebie na Discordzie.

-Okej.

Po chwili do mnie zadzwonił Quackity, bardzo się stresowałam odebrać, bo w końcu będę normalnie za chwilę grała i rozmawiała z znanym i moim ulubionym streamerem.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 20, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Quackity x Reader !ZAWIESZONE!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz