2.Bölüm: Kurtuluş Adımı

31 6 0
                                    

Evet selam^^
Bugün Beş Sokak Ötesi'nin bu bölümünü yayınladıktan hemen sonra Yabancı'nın yeni bölümünü yayınlayacağım, iyi okumalar dilerim <3

(1 Hafta Sonra)
1 haftadır olduğum bu grupta oldukça memnunum. Evet tamam itiraf edeyim bazı sorunlar var onlardan en başı Mesut, namı değer 'cokmesudum' kullanıcı adına sahip o karaktersiz arkadaş bir o kadar da çekici biri...
Emre, yani beni gruba almak isteyen çocuk Mesut'un insanlardan uzak durmaya çalıştığını, aylardır bunalım gibi bir durumu olduğunu söyledi, tamam evet Emre'den onun hakkında bilgi almış olabilirim, bu benim en doğal hakkım! Ne de olsa aynı gruba dahilim, değil mi?
HAYATIN TEK RENGİ ADLI WHATSAPP GRUBUNUZDAN BİR YENİ BİLDİRİM VAR.
İşde! 7 gündür görmeye alışık olduğum o harika bildirim! Yataktan doğrulup mesaj sayfasına girdim.
Yağmur: Günaydın millet!
Ah! Tanıştırayım, sevgili 'yağmayanyağmur', Twitter ismine hayran kaldığım nadir kişilerden, ve ve vee asıl şoku söyleyeyim benim gibi Ankara'da yaşıyor! Fakat biraz uzak yaşadığımız semtler ama yine de bir güm buluşmak isteyebileceğim tatlılıkla bir kız, grubumuzun en küçük yaşda ki üyesi. Benden bir yaş küçük yani 17 yaşında fakat benim gibi lise sona gidiyor.
Emre: Günaydın neşeli uydummm :)
Vee Emre! Evet şaşıracaksınız ama hayır, Yağmur ile sevgili değiller, çok yakın arkadaşlar! Onların arkadaşlıklarına ne zamandır özeniyorum...
Emre, en başda söylediğim gibi kullanıcı adı 'emredersiniz' biraz sıradan bir kullanıcı adı olmasına rağmen içi capcanlı bir çocuk, çocuk dediğime bakmayın, 23 yaşında koca adam! Adana'da yaşıyor, yani evet biraz kabadayılık taslasa da iyi çocuk diyebilirim.
"Görüldü"; bunu yapan zeki arkadaşımızın kim olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur(!) Tanıştırayım, namı değer 'cokmesudum' ve klasik odunluklarından, ama ben bile alıştım. Kendini ilah gibi gören bu arkadaşımızın yakışıklı olduğu kadar odun olduğunu da itiraf etmem gerek sanırım. Yani acayip yakışıklı ve fazla odun! Pek konuşmuyor fakat ben yazdığımda ne kadar sert olsa da bir cevap veriyor, buna da şükür yani...
Damla: Bazılarına gün aymamış sanırım...
Ve ben, 'damlayadamlaya' hesabının sahibi Damla, Damla Akar.
18 yaşındayım, liseyi bitirip kurtulmayı düşünen asosyal bir yürüyen duygusallığım!
Mesut: Küçük hanımımız insanların ne zaman günlerinin ayıp ne zaman battığını sorgulamayı çok seviyor, sanırım...
Ah! Beni taklit ediyor, demiştim işde egoist bencilin teki! Diğerleri aynı cevabı verse onlara hiç bir cevap vermez lakiiin bana gelince küfürden daha çok can yakan sözlerini sıralıyor ekran başında! Haksızlık ama neyse...
Damla: Birileri özenti olmuş sanırım...
Emre: Of abi ya tamam bu işin sonu gruptan ayrılmak olmadan size bomba haberi vereyim! Emre'nin bahsettiğinden bir şey anlamamıştım ve zaten aklım orda değildi telefon titredi.
Yağmur: Bence söylemeye çalışma bile bu iki yontulmamış odun arkadaşımız Mesut ile hüzünlü kap kekim Damla'nın umrunda olacağını sanmıyorum, onların derdi birbirlerine bulaşmaktan ibaret, maalesef.. haklı sayılırdı aslında ama ben bulaşmıyordum ki! Gelip kendi bana çatıyordu!
Emre: dkkwldoqkdkq çok haklısın Yağmurum ama bunları takmıyorum artık her neyse bomba haberimi söylüyorum! Bir film vizyonda ve tüm Türkiye'de aynı saatte ve günde yayınlanacak yani sinama da, ve ben hepinize internetten bilet aldım! Nasıl haber? Aslında bu fikri sevmiştim fakat orda çok güzel gibi övgüler söylerdim ama Mesut'un tepkilerinden dolayı susmayı tercih ettim.
Yağmur: HARİKAA! Ne zaman ve hangi film? Bende merak ediyordum hangi film olduğunu umarım sevdiğim her hangi bir film çıkmazdı yoksa gerçekten rezil olacağımdan emindim.
Emre: Star Wars! Nee! En sevdiğim filmlerden... Of Emre yaktın beni!
Damla: NEEE! Sen ciddi misin? En sevdiğim filmlerden biri! Ve beni şoka sokan o mesaj,
Mesut: Benimde. Yok artık! Böyle duygusuz ruh gibi yaşayıp giden Mesut'un sevdiği bir şey mi varmış? Hem de benim sevdiğim filmlerden biri! Of kalbim...
Emre: İkinizinde sevdiğini biliyorum! Hesaplarınızda paylaşırken görmüştüm ve bunun saatini özel olarak babama ben ayarlattım! Ah Emre! Sen melek gibi bir çocuksun ama bu izlenecek kişilerden yanlış seçim be gülüm...
Yağmur: Oha! Emre sen harikasın nasıl başardın bunu?
Emre: Eee ben Emre Erdem'im istediğim şeyi elde ederim fıstık ;) Heh birde o göz kırpma emojisini koydum mu tamam! Bu çocuk deli deli!
Mesut: Ne zaman gideceğiz? Aslında soru mantıksızdı birlikte gitmeyecekti kimse ama hiç değilse birlikte gidiyormuşuz zevkini elde edicektik, ne hoş(!)
Emre: Bu akşam. Ama yuh artık, Emre'yi tanımasam bir şeyler karıştırıyor diyeceğim çünkü bugün benim annemin ısrarları sonucu sınıfla birlikte kampa gitme akşamım ve bunu istemediğini gruptan yazmıştım önce hepsi git demişti kimler gelecek diye sorduklarında erkekler ve 3 kız dediğimde hepsi görüldü attı, Yağmur bile! Ve şimdi bu teklifin altında Mesut'la alakalı bir şeyler yatıyor olduğundan şüpheleniyorum, fakat Mesut bana neden iyilik yapsın ki?
Damla: Tamam giderim akşam. Herkes onayladıktan sonra durdum, bu durumu anneme nasıl açıklayacaktım ki?

Bölüm sonunda merhaba!
Bir kaç gündür bölüm atmıyordum ve kısa bir bölümle sizlerleyim^^
Karakterlerimizi tanıdığımız bu bölümü umarım sevmişsinizdir, başka kitaplarda, başka bölümlerde görüşmek üzere, sağlıklı kalın^^

Beş Sokak ÖtesiWhere stories live. Discover now