Намирахме се в мрака. Светлината от изхода на пещерата вече гаснеше, а плача на малко дете се усилваше.
Кой беше това? Какво прави малко дете тук?
Продължих напред, докато не видях малка фигура на момченце да лежи на колене. С гръб към нас то плачеше с колкото силички му бяха останали.
Слязох от коня и го наближих. Сложих ръката си на рамото му и възкликнах.
- Не се бой дете, аз съм тук да те спася...
Заявявайки това, детето ме погледна с пламъци в очите. Следващият миг косата му се запали заедно с всичко около него. Тялото му се промени в това на огромен звяр, чийто човешки мускули пламтяха. Имаше черепа на бик и краката на кон.
- КОЙ СМЕЕ ДА МЕ БЕЗПОКОИ!? - яростно заяви огненият ми приятел. Тялото му се извисяваше на метри над мен. Звяра сякаш беше колкото самата планина.
- Че аз, господин Естанс, се казвам аз!
Звяра избухна в смях и наведе главата си към мен.
- ЗАЩО СИ ТУК, ЖАЛКИ ЧОВЕКО!
- Тук ли е, мадам Колет!? Златни коси и диамантени очи. Моля ви, върнете я!
- КОЙ СИ ТИ ДА МИ ЗАПОВЯДВАШ!?
Звяра скочи към мен и аз стрелях с пистолета към него. Татон се изплаши и галопира извън пещерата. Звярът падна на земята и скочих встрани. Пламъците му започнаха да гаснат.
Нима го победих?
Тази кратка моя мисъл на победа костваше на моя милост много, защото сякаш отново някой пална клечка кибрит, звяра отново избухна в огън. Един от рогата му се свлече на земята.
Пропуснал съм.
- ГЛУПАК, МНОГО КАТО ТЕБ ИДВАХА ДА МЕ УБИЯТ И СЕ ПРОВАЛИХА!
Той се наведе и отново скочи към мен. Стоях потресен, тъй като това ми беше единственият шанс да победя звяра, но уви се провалих. Не успях да спася мадам Колет и разочаровах мосю Ед.
Реших да приема смъртта си, като достоен човек, когато нещо се надигна в гърдите ми.
- Ти не си достоен противник! - извиках аз.
Звяра се спря в объркан вид.
- Ако желаеш победата ти да бъде истинска ще трябва да се биеш с мен на равни правила.
- КАКВО ИМАШ ПРЕДВИД!
- Че ако се превърнеш в човек и ме победиш, тогава победата ти ще бъде достойна! Но ако се биеш нечестно, няма да има никой, който да се страхува от теб. Напротив, ще ти се присмиват!
YOU ARE READING
Мосю Естанс
FantasyЗапознайте се с живота на необикновения джентълмен и неговото тайно минало в историята на Мосю Естанс, където ще се срещнете със свръхестественото, магии и много врагове.