Bir cuma 1A sınıfı son derstelerdi. Zil çaldığında herkes çantasını toplamaya başladı. Jiro hariç o çantasını çoktan toplamıştı. Ve hızlı adımlarla dışarıya gitti. Merdivendeyken yanından kaminari geldi ve selam verdi "merhaba jiro"
"bay bay kaminari" jiro hızlı adımlarla ilerliyordu ama kaminari ona yetişiyordu. Tam dışarı çıktıklarında kaminari şemsiyesi açtı. Dışarıda deli gibi yağmur yağıyordu ve jiro'nun yanında bir şemsiyesi yoktu. "ah hadi ama ŞAKAMI" dedi jiro. Kaminari geri jiro'nun yanına döndü. "ben metro istasyonuna gideceğim seni istediğin yere bırakabilirim" jiro şaşırdı "kaminari Ciddemi çok teşekkür ederim, bende metro durağına gideceğim"
Kaminari gülümsedi ve şemsiyenin altında metro durağına kadar birlikte yürüdüler.
------------------------------
Jirou'nun ağızından
Kaminariyle metro durağına vardığımızda bir metro geldi. Kaminariye tekrar teşekkür ettim ve metroya bindim boş bir koltuğa oturdum bir anda yanımda kaminari konuşmaya başladı. " ne aynı metrodamıyız!" Bi anda şok içinde kaminariye döndüm " benimi takip ediyorsun sen" kaminari kafasını salladı ve "ailemi ziyarete gidiyorum"
Dedi. Tamam dedim ve jaklarımı telefonuma takıp müzik dinlemeye başladım ineceğim durak geldiğinde. Ayağı kalktım kaminari de ayağı kalktı. Yok artık aynı duraktamı indik.
Kaminari : ne aynı duraktamı indik bu ŞAKAMI??
Yolda yürümeye devam ettik ama aynı yere gidiyorduk ve hala yağmur yağıyordu. Apartmanın kapısının önüne geldiğimde kaminari ile yolumuz ayrıldı ama kaminari KARŞI APARTMANIN KAPISINA GİTTİ?
Nasıl yani biz komşumuyduk. Kaminari çantasında anahtarını arıyordu bulamadı ve kapıyı çaldı açan kimse olmadı. "CİDDENMİ evde değilmisiniz" dedi dışarıda hala yağmur yağıyordu ne yapacağımı bilemedim ama kaminariyi bizim eve davet etmek durumundaydım.
"kaminari aileni bizde bekleyebilirsin"
Kaminarş şaşırdı e yanıma geldi apartmanın kapısını açtım ve kaminari içeri girdiğinde kapadım ikinci kata çıktık. Evde annemlerin olmadığını düşünmüştüm.
"kaminari annelerden yarın ı döneceksin"
"hayır akşam döneceğim"
"ozaman yurda birlikte dönelim"
"Tamam jiro"
Banyoya gidip. Elimizi yıkadı sonrasında salona gittik annem ve bir kadın birlikte konuşuyorlardı.
Annem "ah tatlım seni beklemiyorduk arkadaşın kim?"
Öbür kadın "kaminari Burda ne işin VAR-YOKSA Sevgilini"
Kaminari bir anda kızardı ve "anne saçmalama jiro sınıf arkadaşım şemsiyesi yoktu ve birlikte geldik sonra ben eve gireceksen anahtarımı unuttuğumu fark ettim. Kapıyı çaldığında içeride değildiniz.jiro da beni davet etti "
Evet anlamında kafamı salladım.
Ve annem açmısınız diye sorduğunda ikimizde" hayır teşekkürler " dedikAkşama kadar bizim evde oturduk ve annem ve bayan kaminari bize bişey imaa etmeye çalışıyorlardı. Sevgili olsak yakışacağımızı imaa Ediyorlardı. Her bu konu açıldığında ikimizde kızarıyorduk. Kaminari, bayan kamşnari ve ben evden ayrıldık. Kaminarinin annesi benim duymayacağıöı düşünerek denkiye
"kızı sakın kaçırma denki aptl olma tatlım"
Kaminari utanarak"anne s-saçamala dedi
Nedensizce gülümsedim kaminarinin annesiyle vedalaşıp metroya ilerledik yolda kaminari uyuya kaldı ve kafasını omzuma koydu. Durağa gelince onu uyandırdım "ha noldu" saçı dağılmıştı ve çok... S-sevimliydi yani sanırım..
"geldik kalk hadi"
Metrodan çıkınca dışarıda kar yağdığını fark ettim biz metrodayken yağmaya başlamış olmalı yerler bembeyazdı ama çok üşüyordum. Kaminari fark etti ve bana kendi ceketini verdi "kaminari aptalmısın"
"evet jiro aptalım üşüyorsun işte" aslında- hoşuma gitmişti. Tam yurdun önüne geldiğimizde bizimkilerin kar topu oynadığını gördük. Sero bize kar topu fırlattı kaminari sinirle "amk gerizrkalısı fark ettiysen üstümde montun yok ve dnouorum salın bizşzde içeri geçelim.
"hah üşümüyorum diyip montunu bana veren sendin salak"
Mina bağırarak "SHIP SHIP" dedi..
Kaminariye içeri geçtik ben ona bahnatiye getirdim çok üşüyordum... Benim yüzümden ben ifçtemediğim halde verdi. Tatlı Bi çocuk :)Yeni hikayeyi beğendiniz mi?