Kaminari'in ağınızdan
Jirou hızla aşağı kata mutfağa gitti. Ben ise halsiz bir şekilde yatıyordum. Bana ayırdım edeceğini düşünmüştüm çünkü bundan kendini sorumlu tutuyordu. O anda içeri jirou girdi soğuk havluyu başıma koydu ve telaşlı bir şekilde "kaminari gerçekten çok üzgünü-" o an jirou nun telefonu çaldı.
Jirou: ah üzgünüm açmam gerekJirou kapının dışına çıktı. Hangi it onu arıyordu? Gece saat 00.00 civarıyken. Belki sevgilisi vardır..
Jirou'nun ağızındanKaminari ile konuşurken bayan kaminari beni aradı dışarı çıkıp açtım. Ona kaminarinin hasta olduğunu söylemiştim bana yardım ediyor.
Bayan kaminari ; jirou başı ağrıyorsa ağrı kesici tarzında birşey ver olurmu?
"tamam bayan kaminari, Denki içeride beni bekliyor gitmeliyim" diye yanıt vermek odaya girdim anında başın ağrıyormu dedim.
Kamimari: birazAşağıya inip ağrı kesici ve bir bardak su alıp yukarı çıktım. Kaminarinin ilacı içmesini bekledim.
Kamimari: jirou tm gece Burda nöbeti tutacaksın?
Jiro : hayır t-tabiki hatta şimdi gidiyorum iyi geceler
Kaminari: git demedim ki :)
Jiro : nasıl?
Kaminari: yani istersen- neyse boşver iyi geceler..Jiro : peki iyi geceler
Odama gittim ve uykuya daldım.
Ertesi sabah uyanır uyanmaz kaminarinin kapısını çaldım. "gel"
Odaya girdiğim anda kaminarinin yüzü kızardı. "daha iyimisin" diye sordum
Kaminari: sayende daha iyiyim, heyy dışarı çıkmak istermisin?
Bir an duraksadım tüzüm deli gibi kızardı ama bir şekilde evet dedimAşağıya inip kahvaltı ettik. Odama çıktım giyindim ve aşağıda oturup kaminariyi bekledim.
Arkamdan bir ses duydum ve kafamı çevirdim "şey üzgünüm beklettim sanırım" diyordu elini ensesine koyan kaminari. Sorun yok diye cevap verdim. Dışarı çıktığımda her yer hala bembeyazdı ve kar yağıyordu.Çok uzakta olmayan bir cafeye gittik ve oturduk. Siparişlerinizi verip konuşmaya başladık.
Kaminari : dün gece bana baktığın için teşekkürler
" ah sorun değil" dedim ve gülümsedim. Sonra kaminarinin telefonu çaldı.
Kaminarinin ağızından
Jirou ile cafedeyken telefonum çaldı. Arayan kirishimaydı neden aradığını biliyordum. Sabah ona mesaj atmıştımKaminari: KİRİSHİMA JİROU'YA DIŞARI ÇIKMAK İSTERMİİSN DEDİM VE KABUL ETTİ!
Kirishima: ne jirou mu senin teklifinizi başka biriyle uğraş
Muhtemelen biz kapıdan çıkarken gördü ve şimdi ise beni arıyor sürekli! Telefonu jirou un yanında açtım.
"Kirishima ım seni sonra arıtım ı canım arkadaşım" dedi Kirishima peki dedi ve telefonu kapadı."herneyse jirou sen ne zamandır şarkı söylüyorsun ve ensturman çalıyorsun?"
Jiro : babam çok küçükken öğretmişti."çok şanslısın küçüklüğümden beri çalıyorsun artık profosyonelsindir"
Jiro : hayır profesyonel falan değilim! Diyerek inkar etti ama jiro'nun müziği çok huzurlu bir kaç kez yurtta çalmıştı. Profostonrl gibi çalıyor.Yeni hikaye hoşunuza gittimi?