Parka gittik ve biz jirou ile banka oturduk. Eride kaydıraktan kayıyordu. Jirou dan cidden sanırım. Çok hoşlanıyorum. Onun yanında heyecanlanıyorum. Elimi banka koydum ardından jirou'nun eli elimin üstüne geldi. Ananda geri çekti. Bir anda ikimizde çok kızardık. Sonra jirou'nun üşüdüğünü fark ettim tam ona ceketimi veriyordum ki jirou konuşmaya başladı
Jirou: aptalmısın! Daha önce bunu yaptığında hasta olmuştun!
Kaminari: o zaman üşümemeye çalış
Dedim ve jirouya sarıldım. Bunu yaptığımda çok kızardı ve gülümsedi. Biz bankta oturup bir gözümüz Eride olacak şekilde sohbet ettik. 15 dakika sonra eri yanımıza geldi.
Eri: şey üşüdümde yurda dönebilirmiyiz.
Kaminari: tamam ozaman gel bakalım eri
Eriyi kucağıma aldım bir yanımdaysa başını omzuma koyan jirou vardı. Yurda döndüğümüzde kapıda bizimkiler vardı. Sero bizi gördü ve elini 👍🏻 böyle yaptı şaşırmış bir ifadeyle,sanırım oda bizi sevgili zannetti. Asıl sorun Mina! O bizi görürse halay falan çekmeye başlar ama jirou okadar tatlıydı sanki uykusu vardı. Kapının dışında kimse yokken jirou ile içeri girdik içeri girdiğinizde jirou kafasını omzundan çekti ve ayakkabılarını çıkardı tam içeri gireceksen sero'nun sesini duyduk ve jirouyu tişörtünden tutup kendime çektim ve sessiz olması için eriye ve jirouya işaret yaptım. Bizim hakkımızda konuluyorlardı.
Sero: HEYY İÇERİ GELİRKEN BİLİN BAKALIM NE GÖRDÜM MİNA HAKLIYMIŞ KAMİNARİ VE JİROU SEVGİLİLER!
momo: aww ciddenmi?
Sero: jirou kafasını onun omzuna koymuştu ve kaminari in ona bakışını görmeliydiniz!
Mina : hem benim çektiğim fotoğtaftada ikisinde utanmış görünüyordu.
Hagakure: birbirlerini sevmeselerdi kızarmazlardı.O an birbirimize baktık ve dışarı İn kapısını kapatıp yorgun bir şekilde kucağımıza eriyle ortak salona gidip oturduk. Herkes bize bakıp gülümsüyordu. Anlamamazlıktan gelerek
Kaminari: heey neden bize öyle bakıyorsunuz?
Mina : cidden sevgili oldunuz ve bize haber vermedinizmi! JİROU BUNU ÖDEŞECEĞİZ!
ikisi aynı anda: hayır değiliz!
Dedik ve yüzümüz kızardı ne kadar utanç verici bir gün sürekli yüzüm kızarıyor. Belkide tüm gün jiro ile olduğum içindir.
Kirishima: kaminari, telefonuna bak
Telefonuma baktım ve kirishima o aptal çocuğu sevgili olduğumuza inandırmak için jirou yu öperken çekilmiş bir fotoğraf!Bir anda telefonum bakıp çok kızardım ama öyle böyle değil.
Cidden. Sonrasında 1 A grubuna kirishima bir kaç fotoğraf gönderdi
Herkes bir anda susup gülmeye başladı.
Biz açıklama yapmaya çalışırken midoriy araya girdi.
Midoriya: ben onlara inanıyorum! Sevgili değiller 3 fotoğrafta arkadaşça ortadakidede jirou ve kaminari arasında eri var (öyle hayal edin)
Uraraka: dekı-kun haklı
Todoroki: aslında haklılar
Sero: öyle olmasa bile en azından biriniz diğerinden hoşlanıyordur.
O sırada eri araya girdi
Eri: rahat bırakın onları!
Sevgili değiller tüm gün onlarlaydım arkadaş gibi davranıyorlar.
Mina: hmm pekale şimdilik kurtuldunuz.yiyicem çok sevimliler
410 kelime
😋