Atsushi

1.9K 60 27
                                    

Küçük dairesinin hemen köşesinde, her zaman sevdiğiniz şık bir restoran vardı. Atsushi seni her buluşmada oraya götürse de aldırış etmedin. Ve bugün senin için özel bir gündü. Doğum günündü. Atsushi, yüzünde gururlu bir gülümsemeyle en iyi takımını giydi. Seni görmek için sabırsızlandı. Randevuya biraz erken vardığında, restoranda yemek için en sevdiğiniz masayı seçti. Senin gelmeni sabırla bekledi. Bekledi.

Ne bir telefon araması ne bir mesaj hiç bir haber yoktu. Zihninde düşünürken dudaklarından küçük bir iç çekiş çıktı. Sonunda çok uzun zamandır istediğin yepyeni bir iş buldun. Ve o iş Silahlı Dedektiflik Bürosunda oldu. İşte o zaman Atsushi ile tanıştınız ve birbirinize aşık oldunuz. Başkan sizi her zaman görevlere gönderir ve ekip olarak birlikte çalışırdı. Güçlü bir kombo ikilisi gibiydi. Sen ve Atsushi, birlikte durdurulamazdınız.

İş yerindeki insanlar, ikinizin ne kadar sevimli olduğunu  her zaman söylerlerdi. Atsushi özellikle sizin için tatlıydı ve her türlü hediyeyle sizi her zaman şaşırtırdı. Hastayken sana bakabilmesi için bir gün izin alıyor. Televizyon izlerken kanepede kucaklaşmak için evinizi ziyaret ediyor. Onun için her şey mükemmeldi. Senin için de mükemmeldi.
Bekleyeli  tam 2 saat olmuştu.

Neden bunca saat orada bekledi? Sizi şimdi 20 kez aramayı, ayrıca mesaj atmayı denedi ama asla göndermedi.  Hiç cevap vermedin. Gece vardiyasında çalışırken telefonunuzu hep sessiz tutardınız. "Of, (y/n)- chan" diye fısıldadı, kafasında neşeli yüzünüzün görüntüsünü görmek için biraz gülümsedi. "Merhaba efendim? Bir süredir buradasınız. Belki tekrar birini mi bekliyorsunuz?" Garsonlardan biri biraz endişeli bir şekilde sordu.

Keşke kendine yalan söylemese ... Temiz lekesiz tabağa hafifçe vurarak gümüş çatalı kaldırdı. İçini çekerek masanın üzerine bırakılan bıçağı dikkatle taşıdı. "Ah." gümüş çatal bıçak takımını kazara düşürdü ve içinden kan fışkıran parmağını kesti. Elindeki kan nehir gibi daha fazla kan fışkırana kadar bıçağı yerden tekrar aldı. Şimdi elleri kanlıydı.

Hatırlamak istemediği şeyi hatırladı. Elleri yavaşça iki kaplan pençesine dönüştü, hâlâ kanlı bir karmaşa halindeydi. Durmak yok. bunu istemedi. Midesinin titrediğini hissettiği için kalbi yavaşça hızlanarak hızla yükseliyordu. Kendini hasta hissederek, yaptığını anladı. Atsushi, başını yavaşça kaldırırken yanaklarından tek bir yırtıkla dudaklarındaki kanı yaladı. Önünde kan gölünün içinde yerde yatıyordun.

Bunun olmasını istemiyordu.
Bu bir kazaydı.
Artık biliyordu. En sevdiğiniz restorana asla birlikte gidemeyeceksiniz asla el ele tutuşamayacaksınız asla birbirinize olan sevginizi dile getiremeyecektiniz.
Atsushi, sizi restorana tekrar götüreceğine söz verdi.

Sizi yıllarca  bekledi
Ama siz hiç  gelmediniz
Çünkü  o sizi öldürmüştü.
Kazara






*Way q çok trajik*

*votee✨*

Anime Characters X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin