...
"İşte geldik!"
Yibo sonuna kadar açtığı kapıdan içeri girerken anahtarları hemen girişteki dolabın üstünde bulunan diğer anahtarların yanına attı.
En sonunda ikiside evin içine girdiğinde evin sessizliği ikisinede rahatsız edecek kadar gürültülü gelmişti. Yibo Zhan'ın gergin olduğunu tahmin ederek ellerini birleştirdi ve bu sefer o hafifçe dudaklarını karşısındaki adamın boynuna bastırdı.
"Artık emin misin? Hm?" Nefesini gezdirdiği boyundan kafasını kaldırarak bakışlarını birleştirdi. Bu sefer hiç beklemediği kadar onay bekliyordu çünkü artık her şey netleşmişti yani bunu yapmamaları için bir neden göremiyordu.
"Hmhm." Zhan artık yibo da kendisi gibi olduğundan ona zarar veremeyeceğini düşünüp az önce boynunu öperek kendisini harekete geçiren adamı ona nazaran daha sert şekilde, kendisinin de uzun zamandır bu anı beklediğini kanıtlamak ister gibi öpmeye başladı. Yibo da hiç tereddüt etmemiş ona eşlik ediyordu. Zhan onu fark etmeden sertçe duvara çarptığında yibo kendisine engel olamamıştı ve az da olsa duyulabilecek şekilde çıkan inlemesini çıkan ıslak öpüşme sesleriyle birleştirmişti.
Zhan neden olduğunu anlayamasa da bu sesi tekrar duyabilmek istemiş ve bu sefer onun sırtını soğuk yatakla birleştirmişti...
....
Aşkın ve ölümün sonsuzluğunu ruh ve bedenleriyle birbirine karıştırıp yeni bir ton keşfeden ikili sonsuza kadar sürecek nefeslerini tutkuyla birleştirmenin verdiği hazzı yaşıyordu.
gece ise o gün en karanlık tonuyla günahın seslerine eşlik etmiş, onların ölüme inat sonsuzluğa doğru birlikte oluşlarına şahitlik yapmıştı...
~♡~
Begendiyseniz oy/yorum belli ederseniz cok sevinirimm🥳
Bunu da başka bir hikaye içinde yazmıştım fakat ayrı durmasını istedim çok karışık geldi gözüme mxlskalwmrlfmsl
Bu fanartı atan sahsa burdan tekrardan tesekkurler
Obur hikaye içinde baya okundugu için silmedim sadece ayrı dursun istedim<3
Tesekkurler buraya kadar okudugunuz icinn umarim begenmissinizdir🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fervency | yizhan mici fic
FanfictionYibo'nun peşine takılan bir adam yüzünden rahat yaşayamayan aşıklar bunu çözmenin tek bir yolu olduğuna karar verince Zhan için her şey çok beklenmedik ilerler. kapaktaki fanart'ı düşünerek yazmıştım resmin sahibi kim bilmiyorum 😔