-1-

407 26 39
                                    

    -Tamamen dalgasına yazılmıştır-

  •         •        •        •        •        •         •         •

  Dünyadaki saygı gitgide azalmış terbiye ise koşarak uzaklaşmıştı. Periler kurulu dünyayı kurtarmak, insanlara saygıyı yeniden öğretmek ve bu düzene son vermek için saygı tozundan Yiğit Poyrazı yarattı. Yiğit Poyraz bütün hayatını saygıya ve periler kuruluna adamıştı. Henüz yaşı nedeniyle görevlere katılamamıştı ancak artık yeterli olgunluğa erişmiş ve damarlarının altındaki saygıyı hissedebilir hale gelmişti.

Periler kurulu bugün poyrazın ilk görevini vereceklerdi. Uzun zamandır bekledikleri gün gelmiş çatmıştı. Yiğit Poyraz artık görevini yerine getirecek ve Dünyaya saygıyı yayacaktı.

Poyraz parlak ve simli kıyafetlerini giyerek ilk görevini öğrenmek için hazırlanıyordu. Saçlarını parmağını şaklatarak düzenledi ve omuzlarını gererek kanatlarını çıkardı.

Yıllardır bu anı bekleyen Poyraz heyecanla periler kurulunun ona vermiş olduğu saygı şatosundan kanatlarını çırparak kurulun toplanacağı bulutların üzerine kurulmuş olan konseye uçtu.

Yüce konsey Poyraz'a görevini açıklamak üzere huzuruna çağırdı. Poyraz çok heyecanlıydı ilk görevini başarıyla yerine getirmek istiyordu ancak önce görevini öğrenmeliydi.

Baş peri usulca Poyraz'a yaklaştı ve görevini kulağına fısıldadı. "İlk görevin; Survivor adlı, enayilerin izlediği yarışmaya katıl ve orada kendine yeni bir saygılı bul. Orada sizinle beraber yarışan saygısız insanlara saygıyı aşılayın." Poyraz şaşkındı böyle bir şey beklemiyordu ancak yeni saygılıyı nasıl bulacaktı? Poyraz konseyin huzurundan ayrıldıktan sonra tekrar şatosuna döndü.

🧚🏻‍♂️🧚🏻‍♂️🧚🏻‍♂️

Poyraz'dan..

Sonunda adaya gidiyordu. Uzun zamandır bu görev için çalışıyordu. Takımdaki saygısızlarla tanışmıştı. Hepsi birbirinden yılan hepsi birbirinden cahil ve fesattı. Onlarla iki dakika durmak bile onu yoruyordu. Seçilmiş olan saygılının onların takımda olmadığını anlaması yalnızca birkaç gününü almıştı. Bu sırada cehalet perisi Reşat ve Sabır perisi Hanzade ve  Gıybet perisi Sancakayla tanışmıştı.

Cehalet perisi Reşat survivordaki cahilleri, Sabır perisi Hanzade her oyunda 0/2 yapıp sabır çatlatarak sabırsız olanları bulacak ve gıybet perisi Sancakaysa adayı karıştırarak gıybetçileri ortaya çıkaracaktı.

Poyraz'ın saygı perisi olduğunu bilen kimse yoktu. Gizli kalması gerektiği için konsey Poyraza gücünü gizleme büyüsü vermişti.

Karşı takımla karşı karşıya geldiklerinde gözleri hızla hepsini taradı. Gözle görülür bir fark yoktu ancak gözü karşı takımın en genç ve en yakışıklı üyesine takıldı. Tanıtımda gördüğü savaşçı çocuktu bu. Adı Batuhan olmalıydı. Savaşla ilgilenen birinin seçilmiş saygılı olamayacağını düşünmüştü ilk anda.

Herkes kendini sırayla tanıttı sıra Batuhandaydı. Batuhan kendini tanıtırken Batuhan'ın ağzından çıkan her kelimesinde Poyraz'ın damarlarında gezinen saygı tozu kendini hissettirdi. Poyraz şaşkınlıkla genç adama baktı yüzünde geniş bir gülümseme belirdi. İşte şimdi Saygılısını bulmuştu...

.....

Keyfime göre devam edebilir....

SAYGILIM|PoyBatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin