Κεφάλαιο 6.

288 28 10
                                    

Άγνωστος: ναι ακούω, Y/n!!!!!!!!!!!!! Με θυμάσε;;;;;;;;;

Τι φάση;;;;;;;;;; τον ξέρω το τύπο;;;;;;;; ξέρει και το όνομα μου;;;;;;;;

Ε: τι; σε ξέρω;

Τον κοιτάω... κάτι μου θυμίζει... OMG! Είναι ο Jeon Jungkook, ο γνωστός Jeon Jungkook των BTS!!!!!!!!!! Ο bias μου!!!!!!!!! Μα πώς ξέρει το όνομα μου;...🤔.

Ε: τι; πλάκα κάνεις φυσικά και σε ξέρω

Άγνωστος: αλήθεια;;;;; με ξέρεις;;;;; με θυμάσε;;;;;;;;;;

Ε: πλάκα κάνεις; γίνεται να μην ξέρω τον Jeon Jungkook, από τους BTS?!

Jk(Jungkook): αυτό, κάτσε- τι; δεν είμαι, δλδ εγώ είμαι αλλά από άλλου με ξέρεις. Για κάτσε και σκέψου.

Ε: καλά αφού επιμένεις, δεν σου χαλάω χατίρι αν και δεν ξέρω από που αλλού σε ξέρω, αλλά οκ.

Σκέφτομαι... σκέφτομαι... τίποτα όμως ώσπου ξαφνικά...

Flashback

6 χρόνια πριν (δλδ όταν ήταν 13, ξέρω περίεργο ε; από τότε της ήρθε; θα δείτε τώρα).

Σήμερα θα πάω στον Jungkook, μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά είμαι μαζί του από τα 10, εκείνος ήταν 11, ναι, ναι ξέρω, ήσουν 10 και απέκτησες σχέση;;;;;;;;; Ε... ναι γνωριζόμαστε από μωρά, δλδ οι γονείς μας, είναι φίλοι από πολύ μικροί και για αυτό γνωριζόμαστε από πολύ μικρά.

Ε, ερωτεύτηκα τον Jungkook από την πρώτη στιγμή, το ίδιο και εκείνος.

Έτσι λοιπόν στα 10 μου, μου το είπε και μετά... boom τα φτιάξαμε. Οι γονείς μου... δεν είπαν τίποτα, μάλιστα χάρηκαν το ίδιο και οι δικοί του. Αυτό είναι καλό γενικώς.

Αλλά εντάξει μην ανησυχείτε, τώρα είμαι 13, και αυτός 14, είμαστε σε καλή ηλικία. Επίσης Ελλάδα μένουμε, το λέω να ξέρετε, άντε ας πάω τώρα στον Jungkook.

Έβαλα μια γκρι φούστα, ένα μαύρο φούτερ και τα κλασσικά μαύρα μου, superstar adidas παπούτσια, αρέσει πολύ στον Jungkook αυτό το στιλ, οπότε το έβαλα.

Είχε πάει κάπου να εξασκηθεί, στον χορό και στο τραγούδι, είναι πολύ καλός και στα δύο και θέλει κάτι να μου πει, αναρωτιέμαι τι θέλει να μου πει...🤔.

Πήγα, δεν του είπα ότι ήρθα για να του κάνω έκπληξη άνοιξα την πόρτα και ξαφνικά...

Ε: έκπλη- Jungkook?! Τ-τι κ-κάνεις?! Είπα ενώ έκλεγα με λυγμούς.

Jk: Y/n!!!!!! Δεν είναι αυτό που νομίζεις!!!!!

Ε: τι δεν είναι αυτό που νομίζω ρε μαλακά;;;;;;;;;; (συγνώμη για αυτό Jungkook, σε αγαπώ πολύ, αλλά εδώ έπρεπε να το πω).

Γιατί με άφησες; |Jeon Jungkook ff|Место, где живут истории. Откройте их для себя