22

1K 62 6
                                    

„Přinesu ti prášek, buď zatím tady" řekl a odešel tedy nejspíše do kuchyně pro prášky.

Jen jsem teď dokázal sedět u záchodu a nehýbat se, protože jinak se mi buď ještě hůř a znova se pozvracím, nebo mi exploduje hlava.

„Tady máš prášek na hlavu, zapij ho celou tou skleničkou vody"

Vzal jsem si to od něj a hned jsem to dal do sebe. Snad to za chviličku zabere a já budu moct alespoň z poloviny normálně fungovat.

„Lehni si do postele, dneska nic dělat nebudeš, hezky si se zřídil" lehce se zasmál, ale mě do smíchu opravdu nebylo.

Snažím se si nějak vzpomenou, proč jsem se tak zřídil, ale pamatuji si jen první dvě skleničky a potom už mám okno.

To mi to tak chutnalo, nebo proč jsem to sakra pil?

No vím ale že pili všichni, ale holky s Harrym po chvilce přestali. Nevím, proč Harry taky nepil, ale myslím, že říkal něco jako že alespoň jeden člověk by měl být střízlivý.

„Budeš ještě zvracet?" zeptal se a já se na něj pomalu podíval.

„Už asi ne" zamumlal jsem jako odpověď.

„Tak já tě vezmu do tý postele" řekl a přešel ke mně.

„Umm, ještě si před tím vypláchnu pusu, počkej" řekl jsme a chtěl jsme se sám postavit, ale Harry mě nenechal.

„Počkej, pomalu, zase se ti zamotá hlava" řekl a pomalu mě postavil.

Vzal jsem si do pusy vodu a několikrát jsem si ji vypláchnul.

Vzal mě potom do náruče jako princeznu a položil mě do postele. I mě přikryl a když chtěl odejít, tak se ještě otočil na mě.

„Jíst asi teď nechceš, co?" zeptal se.

„Chceš abych se zase pozvracel? Ne, díky" řekl jsme a lehce se usmál.

On odešel dolů a já jsem umíral se stále bolavou hlavou a žaludkem na vodě.

Po chvilce ke mně nahoru přišel i Harry a lehl si vedle mě na postel.

Pustil v televizi nějaký film, který jsme spíše nevnímal.

„Jo a promiň za to, jak jsme na tebe potom křičel a byl jsem hnusný, ale už mi prostě přetekly nervy" řekl, ale já jsem absolutně nechápal co myslí.

„Umm, nevím o čem mluvíš, nic si po druhé skleničce nepamatuji" řekl jsme a kouknul se na něj.

„Aha, tak to je jedno" řekl, ale mě zajímá, co se včera dělo.

„Řeknu mi, co se včera dělo, zajímá mě to" řekl jsem a on se na mě podíval.

„Umm, myslím, že to nechceš slyšet" řekl a věnoval se televizi.

„Jo, chci to slyšet"

„Dobře, dobře. Včera po těch dvou skleničkách jsi pil už jen ty, Liam, Niall a Zayn. Pili jste ještě dlouho a potom jsme vám schovali flašku, protože jste byli dost na mol. Hlavně teda ty, protože počítám, že jsi pil poprvé.

Když všichni odešli, tak jsi odmítal jít so sprchy a říkal si, že beze mě nepůjdeš, tak jsem musel jít s tebou. Potom jsi se ani nechtěl umýt, takže jsem tě musel umýt a v tu chvilku m přetekly nervy, takže jsem potom byl hnusnej" řekl a já jsme se schoval pod peřinu.

Viděl mě nahého a já jeho taky, ale rozdíl je v tom, že on si to pamatuje, ale já si to nepamatuju ani trošku.

Už nikdy nebudu pít.

Musím teď být červený až na zadku, protože moje postava je oproti té Harryho určitě strašná.

Harry mi tu peřinu odkryl a zasmál se.

„Měl jsme si to radši nechat pro sebe, viď?" zasmál se a já přikývnul.

„Chceš už nějaké jídlo?" zeptal se a já zakýval na náznak nesouhlasu.

Dál jsme jen leželi na posteli a já jsem si po chvilce zase položil hlavu na Harryho hruď.

---

„Už ti udělám nějaké jídlo, nemůžeš být pořád o hladu" řekl a šel dolů.

Neměl jsem šanci protestovat, tak jsem to tak prostě nechal.

A ještě jsme se nestačil zmínit o Lou.

Včera tady nebyla, psala totiž, že jí so toho něco vlezlo a bohužel tam musí, tak jsme se domluvili na zítřek, kdy máme čas a vyhovuje to nám oboum. Už se na ní těším, dlouho jsme jí neviděl.

Ještě si zapíšu do deníku, ale teď na to není čas, takže až někdy potom. 

Jen jsem ležel v posteli a čekal na Harry až se vrátí s jídlem, ale on stále nikde. To by mě zajímalo, co tam dělá.

Adoptovaný kluk - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat