Dupa 8 Martie parinti nostri au plecat, dar nu singuri. Evident ca ne-au obligat sa venim cu ei. Deci uite ca tot 22 de oameni suntem, dar de data aceasta intr-o casa pentru 3. Va dati seama ce balamuc in plina desfasurare la noi acasa. Si daca stati sa va intrebati de ce tot 22 suntem pentru ca pana la urma fiecare are casa lui, dar (si aici nu este un simplu dar ci chiar un DAR) parinti nosti au vrut sa mergem in vacanta la munte la cabana unchiului meu.
Mamele nostre stateau de vorba sau mai bine spus barfeau, iar tatii nostrii li s-au alaturat, noi si baietii alaturandu-ne , desigur.
Dupa 4 ore de barfa
Dupa aceasta adunare a poporului si dupa ce am pus bine tara la cale. Am luat masa in "familion" si evident ca am continuat barfa.
Apoi ca niste lenesi de 200 de kg, dupa spusele domnisoarei mele de engleza din gimnaziu, ne am uitat la televizor mai exact pe minunatu si iubitul Netflix dar de aceasta data nu a fost nimic intim inte doi oameni pentru ca sa va amintesc 22 de oameni. Iar dupa ne am despartit in camerele noaste ai nu am mai vorbit niciodata. Glumeam. Dar pana a doua zi nu am mai vorbit. Si aici glumeam. Adelino te strangulez cu firu' de la casti si pe tine Alexio cu ala de la incarcator si pe tine Teodoro cu ala de la laptop si Miruno de nu iti trantesc telefonu ala de ti-l fac tandari. Ce va trebe nebunelor la 02:03? Imi bazaia telefonu. Parca ii chioraiau matele (daca era om).
Si nu doar pe grupu nostru, nu. Pe grupul "Balamuc" cel pe care eram si noi felele dar si baietii.
Oricum dupa un somn foarte linisti si odihnitor m am trezit. Si m am dus la baie am facut dus si m am dus jos pentu a lua micul-de-jun impreuna cu restul locuitorilor din cabana. Dar Miruna intrerupe barfa
M: Trebuie sa va spun ceva important... .Va urma...