Perspectiva jungkook
Merg linistit pe strada ca sa imi cumpar paine si stand cu capu in telefon dau peste o fata si ma impiedic de corpul ei, ea cazand si spargandu si telefonul.
X: Ya! Mi am spart telefonul din cauza ta! Ai grija pe unde mergi. Te pui cu mine dihanie?
E: Imi cer scuze nu am vrut. Iti cumpar unul nou. Si ca revansa te scot la o cina.
X: Si tucrezi ca ma incred eu in tine?
Nici nu stiu cum te cheama.
E: Ma cheama Jungkook.
X: Stai nu esti cumva..., si vine spre mine si imi da masca jos. Isi pune mana la gura [gen😱]. Scuze ca m am comportat asa doar ca... am fost putin nervoasa, am avut azi o zi incarcata,oricum eu sunt Yun Alexia.
Fata era destul de draguta
______________________________________
Prezentare:
E putin cam tupeista si e o fire energica dar calma in situatiile in care trebuie sa fie asa. Ii place sa dansese si adora banana milk.______________________________________
E: Hai sa iti cumpar unul nou.
A: Ok...
Ma uit sa vad care era modelul ei de telefon dar nu am gasit asa ca am intrebat pe cineva care lucra acolo. Mi au zis ca au modelul asa ca l am platit si i l am dat Alexiei.
E: Uite si asta e numarul meu de telefon acum vino cu mine. O trag cu mine pana ajung inapoi acasa. Le o prezint baietilor si ei se prezinta la randul lor. Noi asteptan sa vina trupa Balamuc adica felele de la sectia de politie cu prietena lor retardata Miruna.
Peste putin timp suna soneria erau cele patru fete cu un tort in mana bine ca oricum imi era foame.
Ele: Buna!
NOI: Buna!
E: Ea este, Yun Alexia noua noastra prietena.
Dupa s au prezentat si ele.Perspectiva Ioanei
Parca am mai vazut o undeva dar unde?
Ar trebui sa le intreb si pe fete mai tarziu. Pana si numele imi pare cunoscut. Ciudat.Perspectiva Teo
Eu am mai vazut o pe asta undeva.
Perspectiva Adi
De unde o cunosc?
Perspectiva Miruna
Unde dracu am vazut o eu pe asta? De unde te cunosc fa?
Perspectiva Ale
De unde va cunosc? Aveti si voi numele mic romanesc si numele de familie este coreean. Sunteti ciudate.