Eu merg la dulap si imi aleg niste haine. Dupa ce scotocesc prin dulap gasesc asta.
Si dupa ies din camera si o vad pe adi imbracata asa
Si teo asa
Aditu a pregatit fursecuri si peste ceva timp au ajuns si membrii BTS.
Am stat de vorba si peste 20 de min aud usa cum se tranteste si o voce feminina tipand. Era...era...Miruna!
M: Fa ce sunt cu sapte masini scumpe in curte? ATI CASTIGAT LA LOTO SAU SUNTETI IMPREUNA CU NISTE ARABI? SAU ATI VANDUT O PE ADE? V ATI VANDUT ORGANELE SAU CE ?
E: TACI FA! Avem musafiri, spun eu si ii acopar gura.
T: Faaaaaa!teo striga si alearga spre Miruna.
A: Faaaaaaaaa!si vine si ea spre miruna si ii sare in brate.
E: Fa hai sa ne întoarcem la ei ca ne cred nebune!
A: Dar suntem nebune!
E:Taci dracu din gura.
M: Cine dracu sunt astia? Staaaaiiii! Sunt...sunt...sunt...sunt... BTS? Cum cacat? Ce ati facut de ii avem pe BTS in casa? Ce cacat? Fa i ati rapit sau cum dracu? Nu ca eu sun la politie, si o vad pe miruna luandu si telefonu din buzunar si incepand sa tasteze 911.
E: Fa nuuuu!
M: Alo politia! Vreau sa raportez o rapire...sau... mai multe...
Iau repede telefonul si spun" Ma scuzati e o greseala! La revedere!"
M: Faaa! Lasa i sa plece si nu sun la politie!
E: Fa! Sunt la noi in vizita!
M: Cum cacat?
E: Poveste lunga. Acum du te in camera ta!
M: Ma duc sa fac dus!
A: Bine.
Ne intoarcem la baieti si mai vorbim putin dar dupa timp o vad pe Miruna in prosop cu un turban in cap cu casti in urechi si cantand o melodie si mergand spre bucatarie.
M: Lalalalala. Eu am vrut sa te iubesc... dar tu nu ai aceptat iubirea mea...aaaaa...nanananana....aaaaa...vreau sa fi cu mine...te iubeeeeeessssccccccc...te iubesssssssssccccccccccc...lalalalalalalalala...mmmmmm...turututuuuuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUUU.
Si atunci cand ajunge in fata blatului de bucatarie ii cade prosopul de pe ea si cand se intoarce sa il ia ii vede pe baieti cu mainile la ochi si isi da seama ca toata lumea a vazut cum se prostea.
Apoi isi ia prosopul de pe jos si fuge sus. Dupa asta a ramas ca o sa ne mai intalnim pentru ca am inceput sa ne imprietenim si chiar a fost placuta ziua in afara ca Miruna a distrus o putin, a fost chiar fain. Dar pentru Miruna nu a fost deloc fain ce a urmat...
Va urma....