Sa küsisid minult, mida ma tahan.
Tegelikult Sa ei küsinud, aga ma lugesin selle küsimuse Su silmist välja.
Ma ei osanud vastata, sest siis ma ei teadnud, et ma tahan KÕIKE.
Kõike ei saa saada, aga kõike tahta on lubatud küll.
Mina tahan Sinu armastust ehkki tean, et ei saa.
Ma saan ju aru ja lepin sellega, ent ma tahan, TAHAN oma tahtmist!!! Sa tahad teada,mis on elu?Ma ütlen sulle.See on seesama müstiline ime,millest sa oled juba aimu saanud.Elu on kirg.See on lõputu võitlus olemasolu nimel.Elu on see,kui sa tunnetad iga oma hingetõmmet ja tahad alati ühe korra veel hingata.Elu on see,mida sa tunned kui päike tõuseb.Elu on vapustav,orgastilne miski,mis kulmineerub pidevalt iseendas ja leiab ometi taas võimaluse uueks kulminatsiooniks.Elu on öö ja tähed.See on elu,kui sa seda tundnud pole,pole sa elanudMa vihkan sinu ilusat välimust, sinu piltilusaid silmi. Ma vihkan sinu nalju, sinu omapärast huumorimeelt. Ma vihkan sinu sõpru. Ma vihkan kui keegi sind vaatab, seda kuidas ta sind vaatab. Ma vihkan su häält, mis ei lähe mul meelest. Ma vihkan et ma ei suuda pilku sult ära pöörata. Ma vihkan et näen sind oma unenägudes. Ma vihkan su armsaid näoilmeid. Ma vihkan neid hetki kui ma olen sinuga koos ja veel rohkem neid kui sa oled must kaugel. Ma vihkan mälestusi sinust, nii häid kui halbu. Ma vihkan seda, et ma sind vihkan. Aga ülekõige ma vihkan seda, et ma ei suuda sind kunagi vihata, sest ma armastan sind! :*
Sa oled minu kaisukaru , ma olen eluaeg sind südame lähedal hoidnud . Sa oled mu südamega sõbrakas saanud , ta andis sulle enda võtma ! Sa võid sellega teha mida tahad , aga palun ... ära haiget tee ! Ära anna võtit mitte kellegile ! hoia seda , alati enda südame lähedal ! Kui sa ära kaod , siis ma otsin su kindlasti üles ! - Ole alati kuskil lähedal ! Kuna sina oled mu elu mõte ja kui sind poleks .. mis ma teeksin ?
Sünd, Esimene Päike, Esimene Sõna, Esimesed Sammud, Esimene Hammas, Esimene Sõbranna, Esimene Tüli, Esimene Poiss, EsimeneTõeliselt Eriline Sõber, EsimeneTäiesti Korda Läinud Päev, Esimene Suudlus, Esimene Laps, Esimene Pensjon Ja Esimene Lõpp. Seda saab tunda vaid korra elus, seda aega enam tagasi ei saa me elame vaid korra!
Nautigem siis seda natukestki ;)
Ärge kunagi jätke ütlemata seda, mis on oluline ja mida te tõeliselt tunnete. Paljud meist teevad selle vea, et ütlevad "Ma oleksin pidanud ütlema..!" aga nad ei ütle ja nad ei ole seda varemgi teinud. Meie mõtted ja tunded on meie omad ja need on tihti suunatud teistele... Enesevaenulikkus on see kui me hoiame enda teada asju, mis võivad meile olla olulised siis kui me seda välja ütleme... ja valehäbi on see, kui me jätame ütlemata oma tundeid, mis on suunatud kellegile.
Me tutvusime, hakkasime hästi läbi saama! Me rääkisime peaaegu kõigest! Ma hakkasin sinust hoolima, sa olid mulle sama kallis, kui mu oma perekond! Sul oli abi vaja ja mina aitasin sind, ma kuulasin alati, kui sul oli mingi mure! Ja vahest üritasin isegi nõu anda, kuigi asendus see tihti millegi naljakaga, aga su tuju läks vähemalt hetkekski paremaks! Ma arvasin, et meie sõprus tähendab sulle midagi, et sa natukenegi hindad seda, et olen sinu heaolu pärast valmis tegema ükskõik mida! Olin nõus andma sulle alati kõikke, mida minul oli, aga sinul mitte, kuigi jäin siis ise sellest ilma! ...aga nüüd siis saan aru, et see ei tähendanud sulle mitte midagi! Sa läksid ära ilma, et oleksid isegi head-aega üelnud! Sa vist ei saa hästi aru, et ma tõesti hoolisin sinust ja sinu käitumine teeb ikka kõvasti haiget! Aga tänks, et vähemalt teesklesid, et meie sõprus sulle midagi tähendab!!! See oli tõesti üks suur hoop selja tagant, mida ma ei oskand uneski näha!
Aga sinul on sellest vist suva, sa räägid nüüd minust taga inimestega, kelle kohta ennem ei osanud sa üelda midagi peale selle: "kust sellised tropid küll välja on tulnud?" Aga edu sulle siis ja tänks, et sedasi noa selga lõid!!!"Kui ma teda esimest korda nägin tardusin ma täiesti. Tundsin kuidas süda sees kiiremini taguma hakkas ja peopesad kattusid külma higiga. See tunne oli veider. Ma pole kunagi varem niimodi reageerinud kedagi nähes."
"See oli armastus esimesest silmapilgust?" päris väike tüdruk oma suuremalt sõbrannalt õhinal.
"Armastus esimesest silmapilgust? Ei, kindlasti mitte. Ma ei usu sellisesse asja. See oli lihtsalt tõmme ja "keemia" meie kahe vahel. Armastus on midagi muud. Siis kui ma temaga tuttavaks sain ja teda natukene tundma õppisin, veetsin ma päris mitu ööd magamata. Mõtlesin temast ja tema olekust. Ta oli nii teistsugune."
"Siis sa hakkasid teda armastama?" päris tüdruk edasi.
"Ei, ka see pole armastus... See oli aeg mil ma kiindusin temasse ja hakkasin temast hoolima, aeg mil tundus kõik nii hästi. Ajapikku aga märkasin tema vigu, aga need ei häirinud mind. Tema vead olidki need mis muutsid ta minu silmis eriliseks."
"Sa armastad ta vigu?"
"Ei ma ei armastanud ta vigu. Tema vead muutsid ta minu jaoks paremaks ja see mida ma tema vastu tundsin oli lihtsalt meeldimine. Ta tõesti meeldis mulle. Tema vigade taga ja sügaval sisimas olid ka tema head küljed- tema hoolivus ja armsad sõnad."
"Nüüd sa küll armastad teda!"
"Ei armasta! Ma olin temasse armunud. See oli midagi muud ja lühiajalisemat. Armastatakse vaid korra elus aga armuda võid sadu kordi. Peagi tegi ta mulle haiget. Ta ei hoolinud enam ja ei olnud enam neid ilusaid sõnu. Ma ei näinud enam ta vigades midagi head. Ta polnud nii eriline. Aega võttis aga ma sain temast üle!"
"Mh...aga kus on armastus ja tunded? Sa pidid mulle armastusest rääkima!" pahandas pisike tüdruk.
"Armastus tuleb siis kui sa oled vanem. Mina olen veel liiga noor , et kedagi armastada. Küll aga võin ma armuda."
"Mis on armumise ja armastuse vahe?"
"Nagu ma ütlesin, armuda võime me palju aga armastus tuleb vaid ühe korra. Kui me armume ja saame haiget, siis saame me sellest alati üle. Alguses võib kõik tunduda lootusetu, aga see läheb üle. Armastus aga... armastusest ei saada kunagi üle. Mingil määral jääb see alatiseks su ajusoppi ning jälitab sind igavesti!"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jutud .
DiversosÜlekõige meeldib mulle lamada Sinu kõrval, Sind vaadata, uppuda Sinu silmadesse, kuulata Sinu hingetõmbeid, Sinusse iga hetkega järjest rohkem armuda, tunda kuidas Sinu kuumad huuled puudutavad minu huuli, uinuda hoides Sind endale nii lähedal ku...