Po kilku dniach miało nastąpić spotkanie na które z niecierpliwością czekałaś, lecz bałaś się że RM zrezygnuje w ten sam dzień w który mieli się umówić , lub jeszcze gorzej , nie przyjdzie i nawet nie uprzedzi, a ty się wygłupisz. W dzień spotkania postanowiłaś jednak że powiesz o spotkaniu Lisie , ale nie powiesz z kim i gdzie spotkanie się odbędzie.
-Lisa , muszę ci coś powiedzieć , dziś spotykam że z ważną dla mnie osobą , na której mi zależy- powiedziałaś
Lisa nic nie odpowiedziała i poprostu sztucznie się uśmiechła. Ty byłaś gotowa do spotkania, wystarczyło tylko ,że zadzwonisz po szofera , jednak on nie odbierał ,a jeżdżenie taxi lub uberem będą tak sławną osobą jest nie bezpieczne. Rozpłakaś się ze strachu , że spotkanie się nie odbędzie. Że łzami w oczach napisałaś do RM że ona nie ma jak podjechać i wytłumaczyłaś mu wszystko, a on odpisał ,,Powiem mu, żeby sam pod ciebie podjechał" . Ucieszyłaś się że spotkanie się odbędzie ,ale nie rozumiełaś jednego , kto pod ciebie podjedzie, jego własny szofer? jednak po chwli pomyślałaś ze to nie ważne , wysłałaś tylko swój adres zamieszkania i wyszłaś przed dom.
Podejchało pod ciebie luksusowe sportowe auto , w którym siedział Jimin , nie rozumiałaś o co chodzi, on otworzył ci drzwi ,a ty wsiadłaś , po chwil zrozumiałaś ze ty nie umówiłaś się z RM tylko z Jiminem , a RM poprostu miał ci to powiedzieć i wspomniał o spotkaniu we dwójkę . Byłaś lekko zdenerwowana ale nie chciałaś powiedzieć że myślałaś ze to bedzię spotkanie z Namjoonem , poza tym była pewna ze to tylko koleżeńskie spotkanie. Weszliście do restauracji , była zarezerwowana tylko dla was aby nie przeszkadzał wam żaden fan. Jimin zaczął mówić ci różne komplementy takie jak ,,Pięknie wyglądasz" czy ,, Jesteś taka piękna gdy się uśmiechasz" , po chwili mrugną do ciebie oczkiem i poprosił o 2 drinki , byłaś wystraszona ponieważ bałaś się że jak on się upije to nie wrócicie do domu bo przecież on prowadził. Rozmowa się co dziwne kleiła i zaczął ci się coraz bardziej podobać, jednak cały czas Jisoo i Jennie do ciebie dzwoniły więc musiałaś wracać , ale nie zbyt wiedziałaś jak . Jimin był pod wpływem alkoholu, wpił więcej niż ty , zaproponowałaś więc aby zadzwonił po Namjoona aby poprowadził auto i was odwiózł . Nie wiedziałaś że RM nie ma prawa jazdy ,a Jimin o tym zapomniał , jednak RM zgodził się na to i podjechał.
RM prowadził auto , ty siedziałaś obok niego z przodu ,a jimin z tyłu. RM ciągle się na ciebie patrzył , a ci się to wsumie podobało , po chwili zaczął konwersację:
-Jak ci minął dzień? co robiłaś z Jiminem?- zapytał się
-dzień minął jak zawsze ,wieczór jednak spędziłam z Jiminem , fajny chłopak , myślałam że jest gorszy, a tobie?
-średnio , wiesz, mój dobry przyjaciel spotkał się z tobą
- i dlatego średnio?
-tak , ponieważ miałem nadzieje ze podoba ci się ktoś inny, ale jesteśmy już pod twoim domem ,do zobaczenia
Ty wyszłaś z auta nie mówiąc już ni, a gdy wróciłaś Jisoo z Jennie czekały już pod domem pytając jak było i co robiłaś. Odpowiedziałaś im na wszystkie pytania, ale zauważyłaś że Lisa chyba jest na ciebie zła , więc dlatego spytałaś o co chodzi , a ona nie chciała z tobą gadać , udawała jakbyś nie istniała. Przez kolejne dni Lisa nie odezwała się do ciebie ani słowem ,a Jimin cały czas wypisywał, a jak mu odpisałaś to on odrazu odczytywał, uważałaś coraz bardziej że on jednak nie jest najgorszy i że jest nawet przystojny , nawet już zaczynałaś zapomniać o Namjoonie i większość wolnego czasu pisałaś właśnie z Jiminem.
Po tygodniu od spotkania z Jiminem usłyszałaś rozmowę Lisy z Jennie, która bardzo cię poruszyła , rozmawiały one o Jiminie i o Kai'u . Lisa wyżalała się jak bardzo mogłaś ją skrzywdzić randkując potajemnie z Jiminem , a |Jennie mówiła ze dalej kocha Kaia , Po tym co usłyszałaś przestałaś pisać z Jiminem , co trwało 2 tygodnie, a on coraz mniej do ciebie pisał. Próbowałaś przez ten czas próbować jakoś pogadać z Lisą jednak na marne , bo ona z siebie wyduszała pojedyncze słowa takie jak ,,Hej" ,,a ok" i ,,spk" , a jak ty podchodziłaś do niej to ona unikała tematu i gadania z tobą. Po czasie postanowiłaś odpuścić i po prostu pogadać o tym z Jennie, która doradziła ci abyś dała jej czasu , i pokazała jej kto jest dla ciebie ważniejszy. Zaprosiłaś wszystkie dziewczyny na seans w salonie , tak jak za starych dobrych czasów, nie udało ci się do tego namówić Lisy, więc to zrobiła Jennie, której się udało . Przy filmie byłą bardzo dziwna atmosfera , film był o dziewczynie która wybrała sławnego chłopaka zamiast przyjaciółkę .
Po kilku dniach zaczęłaś znowu pisać do jimina, aż w końcu znowu się spotkaliście , w pobliskim parku , miało to być koleżeńskie spotkanie , takie jak tamto . Był późny wieczór , można powiedzieć że noc więc nie było dużo fanów . Podczas rozmowy Jimin dotykał cię po kolanie , próbował załapywać kontakt wzrokowy , a ci to nie przeszkadzało tak bardzo jak wcześniej. Nadszedł romantyczny moment , Jimin położył rękę na twoich plecach i drugą pogłaskał po policzku i podparł nią twoją głowę, wasze usta powoli zbliżały się do siebie aż w końcu się pocałowaliście , po tym zdarzeniu zaczęliście się uśmiechać, a po godzinie on odprowadził cię do domu.
Gdy wróciłaś do domu czułaś się jak w 7 niebie , czujesz że coś jest po między wami, ale nie jesteś pewna czy tak samo do niego coś czujesz jak do Namjoona . Przechodząc przez korytarz widzisz ze Jennie ma otwarte drzwi , a gdy patrzysz co robi zauważasz Kaia z jennie na kolanach . Jesteś zdziwiona , ale poza tym szczęśliwa że Jennie czuje się tak dobrze w kogoś otoczeniu poza wami, po czym z uśmiechem zamknęłaś im drzwi. Poszłaś spać, jutro masz wywiad. Jak wstałaś zauważyłaś że Lisa płacze a reszta dziewczyn jest na ciebie zła, nie chciałaś dopytywać się oco chodzi , po prostu poszłaś przygotowywać się do wywiadu. Na wywiadzie była miła atmosfera, a przynajmniej na początku , po czym zapytali się ciebie czy te zdjęcie które krąży po całym internecie to fake czy naprawdę. Nie zrozumiałaś o co chodzi więc zapytałaś się oto , oni wytłumaczyli że po internecie krąży zdjęcię zrobione przez fana , gdzie ty i Jimin całujecie się w parku . Wtedy zrozumiałaś dlaczego Lisa rano płakała i dlaczego Jennie z Jisoo tak się zachowywały.
CZYTASZ
Rose i 2 chłopaków
RomanceJesteś Rose z grupy K-popowej BlackPink, przydarzyły ci się w ciągu kilku tygodni tyle, co zwykłemu człowiekowi przez kilka lat.