Byłaś załamana , nie wiedziałaś co masz teraz zrobić, poczułaś się strasznie głupio , a na pytanie odpowiedziałaś ze nie wszystko co jest w internecie trzeba wierzyć, ale też nie wszystko trzeba brać jako kłamstwo. Wracając do domu próbowałaś to wyjaśnić ale one nie chciały cię słuchać. Napisała do Jimina co ma zrobić ,a on odpisał że powiecie ,że to fotomontaż. W ciągu kolejnego tygodnia spotkałaś się z nim jeszcze 2 razy ,ale nie w miejscu publicznym ,a ty do teraz nie wiedziałaś czy jesteście razem , i co z Namjoonem. Jimin powiedział ci że jak będziesz chodziła do niego to nikt nie zauważy nawet że ze sobą gadacie , ale był mały problem ,on mieszka za RM-em ,a ty wolisz go unikać póki nie poukładasz sobie tego w głowie. Ostatnio dużo się dzieje , podobają ci się 2 chłopaków na raz, media szaleją o tobie i twoje najbliższe przyjaciółki są zdenerwowane całą sytuacją. Po kilku dniach pomyślałaś ze chodzenie do domu BTS- ów jest najlepszą opcją, mimo tego ,że jimin może zrobić coś nieodpowiedniego przy nie odpowiedniej osobie , ale zdecydowałaś się tam chodzić. Gdy weszłaś do ich domu z Jiminem , zauważył cię RM, jego reakcja była nie do opisania , niby to zazdrości, niby zadowolenie, jak najszybszym krokiem poszłaś z Jiminem do jego pokoju za rękę , chociaż bałaś się jego reakcji , każdy się patrzył tylko na was, ale zauważyłaś że nie tylko on ma dziewczynę , jung kook też siedział obok jakieś dziewczyny . Po kilku minutowej rozmowie miałaś przeczujcie , ze Jimin chce cię 2 raz pocałować, wtedy , w parku tak samo się zachowywał ,ale ty poczułaś się zbyt nieswojo aby się z nim pocałować, więc powiedziałaś mu że idziesz do toalety. Nie znałaś jeszcze dokładnie ich domu , nie wiedziałaś gdzie toalety , a na korytarzu był namjoon. postanowiłaś sie spytać go jak dojść do toalety, jednak on zmienił temat, i zapytał czy ty i jimin to już pewne , ty odpowiedziałaś ze nie wiesz co dalej ,i jak na razie to jeszcze razem nie jesteśmy .RM zaprowadził cię do toalety, jednak jak z niej wyszłaś on zapytał czy nic do niego nigdy nie czułaś, a ty z zająkaniem jakby uczucie wróciło potwierdziłaś , ze coś do niego czujesz, on chwycił cię tak samo jak Jimin chwycił cię za plecy i podniósł ci głowę drugą ręką , głaskając po policzku , jednak masz wrażenie że zrobił to 2 razy bardziej romantycznie , po kilku sekundach pocałował cię ,ale to było coś innego niż z Jiminem , z Jiminem to była krótka romantyczna chwila ,a z Namjoonem to trwało jakby wieki, to było coś takiego , że chcesz z tą osobą być do końca życia ,on pod koniec pocałunku zaśmiał się uroczo i się zawstydził , rozglądną się do o koła siebie czy na pewno nikt nie widział i poszedł do pokoju , a na ciebie Jimin czekał w swoim. Po wielu godzinnej rozmowie u Jimina , która zresztą bardzo udanie wyszła wróciłaś do domu.
Przy kolacji zaczęłaś temat od nowa , wyjaśniłaś wszystko i wytłumaczyłaś , jak to bardzo nie chciała nikomu sprawić przykrości, niby wybaczyły , ale ty wiedziałaś że Lisa dalej coś do ciebie ma, ale ty nie wiesz co jeszcze możesz zrobić. Kilka dni po sytuacji nie miałaś kontaktu z żadnym z chłopaków. Dowiedziałaś się, ze niedługo zbliża się wystąpienie w programie znowu z grupą BTS, gdzie będą grać w chowanego ,tym razem nie wiedziałaś jednak jak się zachować , czy ma się cieszyć , czy ma być za stresowana , czy smutna , to było tak jakby czuła wszystko na raz. Jennie coraz częściej spotykała się ze swoim chłopakiem , zapraszała go do siebie , lub ona wychodziła gdzieś z nim, uważała ze to że jej się tak układa a ci nie jest nie sprawiedliwe, nie wie czy lepiej odpuścić obu czy z obojga trzyma kontakt, dla ciebie odrzucenie jednego nie wchodziło w grę. Podczas wystąpienia grup k- popowych w programie była okropna atmosfera, pocałowałaś się z RM za plecami przyjaciółek i Jimina, i musicie udawać jakby nic się nie stało.
Podczas gry w chowanego grupa BTS miała szukać grupę BlackPink, a trzej członkowie którzy nie odnajdą nikogo nie przechodzą do kolejnego etapu gry. Gdy grupa BTS odliczała BlackPink się chowały , a ty schowałaś się bardzo dobrze , zostałaś znaleziona na końcu przez RM , który gdy cię znalazł podał ci rękę, można powiedzieć że był to romantyczny moment , ale wszędzie były kamery , a z powody że głośno było tylko o Jiminie i tobie, więc nikt nie zwrócił uwagi na wasz kontakt wzrokowy. Jimin za to znalazł Lise, zaczęło jej mocniej bić serce gdy podał jej rękę, ale do niczego więcej nie doszło. W drodze powrotnej ty i Lisa byłyście całe zaczerwienione , i nie mógł wam zejść uśmiech z twarzy, martwiłaś się jednak ,że mogło chodzić o Jimina , a ty mimo takich sytuacji z Namjoonem , dalej pamiętasz piękne chwile z Jiminem , jak cię pocałował , lub jak był z tobą na randce. Czułaś że teraz Lisa nie będzie na ciebie tak zła jak kiedyś, ale to nie wystarczyło aby o tym totalnie zapomniała, nie gadała z tobą tak często jak kiedyś ,ale jakie kolwiek zdanie zamieniła . Przez kolejne 2 tygodnie nie pisałaś z Jimnem , nawet miałaś wrażenie że on sobie odpuścił , za to dużo gadałaś przez kamerkę z namjoonem, myślałaś tylko o nim , nie widziałaś świata poza nim. Lisa coraz Bardziej zaczęła do ciebie gadać i się z tobą śmiać, uważałaś że to dobry znak, można powiedzieć że ci wybaczyła. Po kilku godzinach napisał do ciebie Jimin ,,Co dalej z nami?" , nie wiedziałaś co odpisać , ale po kilku minutach zdecydowałaś się zapytać go czy dalej coś do ciebie czuje ,odczytał ale nie odpisał.
CZYTASZ
Rose i 2 chłopaków
RomanceJesteś Rose z grupy K-popowej BlackPink, przydarzyły ci się w ciągu kilku tygodni tyle, co zwykłemu człowiekowi przez kilka lat.