Rozdział 4 ,, Obrót akcji "

6 0 0
                                    


   Po kilku minutach zawołałaś wszystkich do stołu bo chciałaś im wszystko wyjaśnić, co do szczegółu. Powiedziałaś im o pocałunku w parku , o spotkaniu z Jiminem a nie RM , i  o pocałunku w domu BTS . Liczyłaś na to , że dowiesz się czegoś od nich ,ale one ci nie nie powiedziały, czułaś się dobrze przynajmniej z tym, że nie masz już nic do ukrycia.

   Od tamtej pory już do rana pisałaś z RM i z Jiminem , oni ci byli równi , nie potrafiłaś wybrać kto jest lepszy .Przy śniadaniu Lisa też cały czas z kimś pisała, ale nie chciałaś wyjść na wtrącającą się więc to olałaś. Zadzwonił do ciebie RM , z pytaniem, czy nie chciałabyś do niego na chwile przyjść , a ty zapytałaś czy jest w domu Jimin , ponieważ nie chciałaś, aby on zauważył że przyszłaś do Namjoona , jego odpowiedz cię zdziwiła, odpowiedział że Jimin zaraz wychodzi z jakąś dziewczyną, było ci trochę smutno , ale w sumie ty robisz to samo, z Namjoonem, po chwili zgodziłaś się do niego przyjść . Namjoon podjechał pod ciebie autem około godzinę później , ale on ubrał się jak na randkę, a ty ubrałaś się tak jak zwykle , po części było ci głupio, ale on jakby nie zwrócił na to uwagi , po prostu z zadowoleniem otworzył ci drzwi i pojechaliście. Przez drogę rozmowa się kleiła , i mimo że na początku nie byłaś pewna, to teraz jesteś zadowolona. Gdy weszliście do domu Namjoon od razu zaprowadził cię do swojego pokoju, był jak z bajki , o wiele bardziej jego pokój podobał ci się od Jimina pokoju. Po kilku minutowej rozmowie zaproponował ci film , oraz zapytał się czy wolisz komedię romantyczną czy horror , ci to w sumie było obojętne więc powiedziałaś że komedię romantyczną. Po godzinie oglądania Namjoon przyniósł jedzenie , oboje jednak byliście na diecie więc nic z misek nie znikło. Po chwili zauważyłaś że do telefonu RM dzwoni cały czas Jimin , a on od niego nie odbierał. Musiałaś już wracać do domu , RM niestety nie mógł cię odprowadzić , ale zadzwoniłaś po szofera.

  Gdy usiadłaś z dziewczynami przy stole Lisa powiedziała , że musi wam coś powiedzieć , opowiedziała że spotkała się z Jiminem, jednak on cały czas wypytywał o ciebie i o Jennie, i powiedział że Jisoo spodobała się Jinowi . Lisa powiedziała też, że te spotkanie się jej nie podobało i myślała że Jimin jest lepszy ,ale potem do nich dołączył Jung kook , on jeż jej się bardziej podobał , wyglądał według niej niesamowicie , oraz cudownie jej się z nim rozmawiało. Ty jednak nie chciałaś powiedzieć jej ,że ostatnio widziałaś że Jung kook ma chyba dziewczynę , dobiło cię też to że Jimin spotkał się z twoją przyjaciółką, uświadomiłaś sobie , ze Jimin nie jest tylko twoim przyjacielem, a raczej kimś więcej . Jimin do ciebie zadzwonił, ty nie chciałaś od niego odebrać , byłaś na niego trochę zła, nie pomyślałaś o tym jak on może się czuć gdy ty spotykasz się i z nim i RM-em. Zdjęcie z parku zaczęło ucichać, już nikt o nim nie gadał ,i to był powód do cieszenia, twoje życie zaczęło się prostować i układać, oprócz Jimina. Jin i Jisoo zaczęli ze sobą pisać , od razu wam się pochwaliła, a Jennie z Kaiem prowadzą szczęśliwe życie. 

  RM zaprosił cię na kolację do najwyżej położonej restauracji w Korei, ty się zgodziłaś bo przecież uważałaś czemu nie, nic się nie stanie. Spędziliście romantyczne chwile razem ,ale RM coś ci powiedział co zepsuło całą atmosferę, powiedział Jiminowi o tym ,że się z tobą całował i że się z tobą spotkał, a on się na niego rzucił z pięściami , ma teraz podbite oko i każdy w domu jest na niego zły i jest przez nich uważany za zdrajcę. Rozpłakałaś się przy stole ,a on próbował cię pocieszyć , w głowie miałaś najgorsze myśli , nie wiedziałaś co teraz masz zrobić , wiedziałaś że straciłaś ważną dla ciebie osobę . Gdy wróciłaś do domu Próbowałaś dodzwonić się do Jimina jednak on nie odbierał i jedyne co to napisał ci abyś dała mu spokój na jakiś czas. Były to najgorsze chwile twojego życia i żałujesz tego co zrobiłaś . Gdy Lisa usłyszała jak płaczesz w łóżku postanowiła cię pocieszyć i powiedziała ci że nie warto się przejmować, on przecież też umawiał sie z lisą za twoimi plecami. Przez kolejne dni byłaś w rozsypce i nie wiedziałaś co dalej bedzie, Namjoon do ciebie wypisywał i wysłał paczką misia z napisem ,,sorry" , byłaś mu wdzięczna ,ale nie chciałaś mieć z nim kontaktu , gdyby tego nie powiedział jiminowi , wszystko było by jak dawniej ,ale po chwili uznałaś że zachowywałaś się trochę nie fajnie w stosunku do chłopaków którym się podobałaś. Chciałaś w końcu wiedzieć kogo wolisz, czy Namjoona czy Jimina, ale nie wiedziałaś.

  Lisa kilka dni później przyprowadziła do domu Jung Kooka, wyglądali na zadowolonych, kilka minut poźniej przyszedł Kai do Jennie ,a po godzinie Jin do Jisoo , wszystkie spędzały czas z chłopakami , tylko nie ty, ty byłaś wtulona w misia którego nazwałaś Koya , i płakałaś, myślałaś o tym co masz zrobić , jeszcze kilka dni temu wydawało się że wszystko zaczyna się układać , ale wszystko jakby znowu się posypało. Napisałaś do Jimina z przeprosinami i że chcesz wszystko wyjaśnić , a on zgodził się do ciebie wpaść na chwilkę.

   Jimin był nijaki , zero emocji, po czym zapytał:

-Czemu mi to zrobiłaś?

-nie chciałam dla nikogo źle , po prostu byłam zagubiona , nie wiedziałam co zrobić , poza tym ty też spotykałeś się z Lisą.

- ty mnie zaprosiłaś aby mi wypominać co zrobiłem?

Twoja głowa zaczęła zwisać na dół, poleciała ci łza i jedyne co odpowiedziałaś to szeptem ,,Przepraszam" , on podniósł ci głowe i tak samo szeptem powiedział ,, wybierz , albo ja, albo on, nie da się w dwie strony" , po czym pocałwał cię w policzek i wrócił do domu.



Rose i 2 chłopakówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz