41

275 42 61
                                    

Rosé bana sarılıp uyuya kalmıştı ve bende ona bakarken uykuya kalmıştım.
Gözlerimi açtığımda başımda beni izleyen bir rosé buldum.
O anlık refleks olcak ki onu kollarından tutup altıma aldım
Ve dudağına bir öpücük bıraktım gözleri şaşkınlıktan büyümüştü tam üstünden kalkıcakken çenemden tutup oda bana küçük bir öpücük verdi.

"Yemek için dışarı gitmeye ne dersin rosé"

"Evet lütfen çok acıktım ama önce kendi evime uğrayıp üstümü değiştiriyim"

...

Rosé'den

Chanyeol beni dışarıda bekliyordu.
Eve girip jungkook'la eski odamıza gittim boşanma evraklarını ona göndermiştim bile burası bana onu daha da çok hatırlatıyordu.
Kendimi toparlayıp odadan içeri girdim ve gitrmemle kör kütük sarhoş olan jungkook'u gördüm.
Onu takmadan dolaptan giysilerimi alıp çabuk bir şekilde burdan ve ondan ayrılmak istiyordum.

"Rosé ... Adını söylemeyi bile özledim sensiz yapamıyorum ben olmuyor "

O ağlamıştı.
Bana doğru yavaş yavaş yürüyüp kollarımdan tuttu.

"bu gece seni bekledim gelmedin onunla mıydın lütfen bir arkadaşında olduğunu söyle"

"Hayır, tamda üstüne bastın onunlaydım ve biliyor musun ilk defa mutlu bir sabaha uyandım "

Bileklerimi bırakmadı için itiledim belli ki içtiği için ve bütün gece yatamadığından dolayı yorgun düşmüş olucak ki itmem ile geriye doğru gitti.
Giysilerimi alıp odadan çıktım ama çıkmadan önce

" Beni unut çünkü ben senin bu yaptıklarından sonra seni sonsuza kadar unuttum artık beni gerçekten seven  birisi  ile yani chanyeol ile olmak istiyorum"

Onu ilk defa ağlarken görüyordum pişmandı evet ama bu bana yaptıklarını yok satacağım anlamına gelmezdi.

10 oy

50 yorum

what is love really | ChanroséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin