2

11 0 0
                                    

Pov Alia :

"Fara , bukak la pintu ni . Ok aku dah tak marah kau dah . Please babe , jangan macam ni ."
kataku sambil mengetuk pintu biliknya.

Fara ni , suka betul siksa diri macam tu. Tapi , actually aku tak salahkan dia jugak. Dia jadi macam ni pun sebab ex dia yang hanat tu . Hm ..

Sebenarnya , Fara dah banyak berubah sekarang . Kalau dulu , dia seorang yang setia . Sekarang ? Setia pun dia dah tak tau apa maksudnya. Kalau dulu dia being clingy ngan someone special , now sikap tu dah hilang. Ape yang pasti , aku dah macam tak kenal dah bff aku sekarang ni .

Throwback 2 month ago -

"Haii sayang , sorry buat you tunggu lama ."
Fara menarik kerusi di hadapan wan lalu duduk disitu .

"It's okay babe , tak lama pun." ujar wan seraya tersenyum .

Cafe Hello World kegemarannya itu menjadi port kebiasaan mereka berdating. Selain makanannya yang sedap , harganya jugak murah. Sebab tu la cafe ni menjadi tarikan di negeri Selangor ini.

"Babe , lepas ni shopping jom ! Saya dah lama tak shopping ngan awak . Erm boleh laa please !"rayu Fara dengan seribu harapan.

"Harini tak boleh la sayang , hari lain boleh ? Harini saya ada meeting . "

"Erm yela , you selalu cakap macam ni . Tapi selalu pentingkan kerja you dari i . Dah la , i nak balik ." baru sahaja Fara ingin mengorak langkah , lengannya seperti ditarik .

"Okay , i janji esok i freekan hari i untuk you okay ? Pastu , you boleh gi mana je you nak . I teman .

"Okay , last warning . Kalau you tipu , siap you ! Bukan i tak biasa dengar janji-janji you ni semua. Nanti last - last tak jadi jugak ."

"Noo , i promise okay baby ? Dah jangan merajuk . Tak comel nanti ."

"I nak balik." ..

Your Existence Leave Another Scars Where stories live. Discover now