Legenda celor 12

29 0 0
                                    

Tora:

12, ceva cu 12... 12 ce? De când m-am trezit, numărul 12 mi-a acaparat toată atenția, orice făceam dădeam de numărul 12. Am căutat ceva prin pod, prin garaj... dar nimic.

Nu am căutat în camera mea! Poate e ceva personal... ceva legat de mine... e și data de azi... e o dată... nimic special. Doar dacă nu... luând și asta în calcul, la o adică, m-am întors în țară, după 12 ani, ca să încep clasa a XII-a, pe data de 12 Septembrie. Logic, ilogic... 12!

12, 12, 12... Ce mai vrea să fie și asta? O fi vreo dată? 12.12.1912? Ce legătură are asta cu mine? Doar dacă nu, 12.12.2012...

Noroc că am jurnale... Deschid cufărul... Am multe jurnale. Dar cel pe care îl caut este cel din clasa a VIII-a. Îl găsesc și îl deschid... caut data de 12 Decembrie...

„Dragă Jurnalule... Azi a fost o zi nebună... școală... colegi... note... Nu știu exact ce s-a întâmplat, dar m-am trezit într-o casă străină... Doamna vorbea românește, m-am speriat... credeam că sunt în România...

Mi-a spus cum mă cheamă, de unde am venit, la ce școală umblu, fapt care m-a speriat mai tare.

Mi-a spus să nu mă tem, căci ea nu-mi vrea răul. Mă pieptăna cu un pieptene de aur și îmi împletea părul. Între timp mi-a spus că numele meu înseamnă tigru, în limba japoneză. Eram surprinsă și am întrebat-o de unde știe, atunci mi-a relatat o poveste cu un maestru ninja, Maestrul Tobirama și cei 12, însă mi-a spus să nu o spun nimănui până într-o zi când o voi auzii din nou.

Poate o voi auzi din nou mâine, sau peste câțiva ani... dacă e ultima variantă, ți-o spun și ție... sigur aș uita-o!

Cu secole în urmă, înainte de Hristos, undeva prin Japonia trăia un maestru ninja, Maestrul Tobirama. Acest ninja avea în posesie toate cele cinci tipuri de chakra, apă, aer, respectiv vânt, fulger, foc și pământ. Tobirama fiind un geniu, a combinat tipurile de chakra, obținând încă șapte tipuri de chakra, lumină, gheață, ceață, întuneric, nisip, metal și lavă. Maestrul avea o putere supremă. Fiecărui tip de chakra i-a dat câte un guvernator. Tigru pentru fulger, dragon pentru foc, maimuță pentru lumină, pasăre pentru aer sau vânt, iepure pentru nisip, șobolan pentru întuneric, câine pentru apă, șarpe pentru gheață, mistreț pentru ceață, taur pentru pământ, cal pentru metal și berbec pentru lavă.
Fiecare tip de chakra a fost închis în câte o nestemată, pentru a se putea păzi. Acest maestru a avut mulți discipoli pe care i-a pregătit, toți au devenit geniali, însă unii au luat-o pe căi greșite.

Ultimii 4 discipoli, Nara cu chakra de apă, Tobias cu chakra de vânt, Hitachi cu chakra de pământ și Irena cu chakra de foc, erau genii, au ajuns la rangul de jounin foarte repede.

Aceștia sunt sfătuiți de către Tobirama să își facă câte o echipă cu câte trei genini, pe care urmează să îi instruiască.

Acești copii aveau în posesie câte una din cele 12 tipuri de chakra. Tora avea fulgerul, Tatsuna avea focul, Saru avea lumina, Tori avea vântul, Umi avea nisipul, Nenma avea întunericul, Inu avea apa, Mina avea gheața, Ino avea ceața, Ushi avea pământul, Uma avea metalul, iar Hitsuj avea lava.
Tinerii având un potențial mare Tobirama le-a înmânat colierul cu nestemata corespunzătoare. Au ajuns ninja de valoare a satului, toate misiunile le executau în timp record, deși erau vânați de o organizație de ninja criminali cu numele Kokuyo. După moartea maestrului, Kokuyo au atacat. Lupta a durat luni întregi, mulți shinobi și-au pierdut viața, la fel și trei dintre Kokuyo, iar ceilalți șase s-au retras.
Ani trecură, iar tinerii deveneau tot mai puternici și concepeau până și tehnici noi. După 5 ani Kokuyo atacă din nou. Au purtat o luptă de 246 de zile, însă nu a fost prosperă pentru nici o parte. Multe persoane și-au pierdut viața pe câmpul de luptă.

Legenda celor 12Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum