Întâlnirea

318 11 0
                                    

- Allia! Vino jos,am treaba cu tine. Striga Minho de jos.
Iti bati joc de mine? E ora 8 dimineața,vreau sa dorm! Ca tot am terminat liceul..Of ce ma fac eu cu Minho?
Merg somnoroasa catre dulap ca sa imi aleg hainele pentru azi,hmm..Ce ar fi daca as lua astea?
Afara e foarte cald se pare. (E vara în poveste)
Hainele:

Ce sa întâmplat oare? De ce are nevoie de mine?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ce sa întâmplat oare? De ce are nevoie de mine?.. Sau..Deci dacă a venit iar Felix și ceilalți sa doarmă la noi din nou jur ca ma duc la Lia!
Cobor jos,se aud mai multe voci,acele voci nu erau ale lui Felix,și celorlalți!
- Neața somnoroaso. Spune Minho.
- De ce mai trezit?
- Ok,so,ei sunt...
- BTS,îi stiu.
- Wait..Tu.....Esti fana K-Pop? Ai zis ca-..
- Mai bine taci.
- Allia,nu? Încântați de cunoștiință! Adauga Namjoon.
- Și eu la fel!
- Minho,eu o sa plec la cursuri!
- Dar nu aveai cursurile la ora 10:30?
- Mai întâi o sa dau pe la Lia,și după merg.
- Faci curusuri de...
- Face cursuri de dans de la vârsta de 6 ani.
- Fain..
- Da stiu,nu e mare lucru,numai ca obosesti repede,mai ales că facem vreo 6,8 ore pe zi.
- De ce atatea? Intreaba Suga.
- Păi,o sa avem un concurs acel concurs consta in dansurile K-Pop.
- Ioiii!! Si faceti și la băieți? Spune Minho.
- Dap.
- Și.. Daca faceti și la trupe de băieți,ce trupe sau cate,și ce coregrafii.
- Păi,StrayKids, BTS,Ateez,Shinee,Seventeen, și profesorul de dans a mai adăugat Kard chiar dacă sunt si fete. Iar la coregrafii, Stray Kids - Miroh, BTS - Mic Drop și Boy with Luv.
- Celelalte?
- Azi le învățăm.
- Wow...
- Sper ca nu o sa mai vii leșinata de data asta. Spune Minho.
- Stai linistit ca nu o sa mai vin. Acum eu trebuie sa plec,mai vorbim. Paa.
- Paa!
Nu îmi vine să cred...AM VORBIT CU..BTS!!! Fratelo e genial!
Ma uit la ceas,e ora 9,nu cred ca mai am timp sa mai dau pe la Lia,așa că o sa merg direct. Cu ocazia asta o sa fac încălzirea.
Ajung in sala de dans. Era asa de..liniste acolo.
Eh nu conteaza. Încep să fac încălzirea până vin și fetele celelalte.
Cat repetam coregrafiile ma gândeam cum ar fi sa fii un idol..Oh dar trebuie multă muncă!

_20:10_
Terminăm însfarsit orele de dans,dau sa plec dar ...

Hei!! Am revenit după o lungă pauză! Sper ca vă va plăcea această poveste!

After the heartbreak || ft. P.JM,K.TH,J.JKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum